Renault atdzīvinās R4 kā elektrisku krosoveru
Renault ir sapratuši, ka pieprasījums pēc retro dizaina ir ievērojams un atdzīvinās ne tikai R5, bet arī R4. Abi modeļi būs pilnībā elektriski, ļaujot ražotājam nostiprināt EV līdera lomu Eiropā.
Renault ir sapratuši, ka pieprasījums pēc retro dizaina ir ievērojams un atdzīvinās ne tikai R5, bet arī R4. Abi modeļi būs pilnībā elektriski, ļaujot ražotājam nostiprināt EV līdera lomu Eiropā.
Līdz ko Renault būs palaiduši mūsdienu R5 versiju ražošanā, kas plānojas būt 2023. gadā, ražotājs plāno ķerties klāt pie nākamā retro iedvesmotā modeļa – elektriskā R4. Atšķirībā no oriģināla, tas nebūs hečbeks, bet gan krosovers. Tādā veidā abi retro iedvesmotie modeļi nekonkurēs savā starpā.
Līdz šim gan ir apstiprināts tikai Renault 5, bet Autocar.co.uk ziņo, ka viņiem ir informācija no Renault darbiniekiem, ka nākamais būs Renault 4 un to varēs sagaidīt 2025. gadā.
Jaunais Renault 4 izmantos to pašu CMF-B EV platformu kā Renault 5. Oriģinālais Renault 4, kas tika ražots no 1961. gada līdz 1994. gadam, pārdodot vairāk nekā astoņus miljonus vienību, galvenokārt tika paredzēts kā universāls komunālais transportlīdzeklis Francijas laukos.
Pastāv liela varbūtība, ka, tiklīdz abi modeļi būs tirgū, Renault pakāpeniski pārtrauks ļoti veiksmīgo Zoe. Tomēr sākotnēji tie noteikti pastāvēs līdzās.
Vai [Renault 5] ir Zoe gals? Atbilde ir nē, jo Zoe ir vislabāk pārdotais EV Eiropā. Būtu muļķīgi apturēt transportlīdzekli, kas savā segmentā ir vislabākais.
Renault grupas dizaina boss Lorenss van den Akers
Tikmēr gaidām, kad pienāks 2022. gads, kad Renault sola jaunu EV – Megane eVision. Vēl viens C segmenta EV sekos 2023. gadā, bet par to šobrīd nav ziņu.