Sveiki visiem!
Gribēju padalīties ar nelielu stāstu par elektroauto, un to, ko drošvien nav pārdzīvojīs iekšdedzes dzinējs, vai izdzīvojīs. It īpaši 8 gadu laikā kā privātais autotransports privātpersonai, parastam iedzīvotājām.
Ja neesiet dzirdējuši par šo - tad, lūdzu, Jūsu uzmanībai stāsts par e-auto Tesla Model S 85+, 2013. gada, Performance, ar aizmugurējo piedziņu un ceļojumu līdz 1 miljonam un 380 tūkstošiem kilometru. Un ar to vēl nav viss.
Vācija dzīvo, nu jau slavenais, Hansjörg von Gemmingen - Hornberg, kurš 2014. gadā nopirka lietotu Teslu Model S, sarkanā krasā, kam vēl bija garantija uz 8 gadiem, bez kilometra ierobežojuma. Ko Tesla un Ilons Masks izdomāja kā PR gājienu. Un nav daudz cilvēku, kam patīk braukt ar automašīnu tik daudz (nerunāšu par visiem, bet nu stāstu no tā, ko esmu dzirdējis un redzējis).
Lūk, te būs Hansjörg's:
Savā Teslā, ar zīloņkaula krāsas salonu, kas no iekšpuses un ārpuses izskatās kā jauna automašīna!
Arī aplīmēta ar uzlīmēm ar informāciju, kāds ceļš tika paveikts ar šo automašīnu.
Protams, ka ir lietošanas pazīmes, bet nu nav baigi spilgti redzamas.
Runājot par baterijam:
Pēc Hansa teiktā, līdz šīm brīdim viņš nomainīja 2 baterijas, un pašlaik brauc ar 3-šo.
1. baterija - 85 kWh, nomainīja ap 300,000 km;
2. bateriju 70 kWh uzlika īslaicīgi, bet tāpat izbrauca daudz, apmēram, 200.000 km;
3. baterija - 85 kWh līdz šim brīdim kalpo, jau ap 800.000 km, vai arī vairāk.
Ir fotogrāfija, ko Hans uztaisīja un padalījas Twitter 1. augustā, 2021. gadā:
Foto ar pirmo dizainu no vadītāja paneļa.
Arī nomainīja elektrodzinējus:
1. dzinējs - kkāds brākis, nomainīja uzreiz, kad saka lietot automašīnu;
2. dzinējs - gultņu dēļ, bet nomainīja uzreiz;
3. dzinējs - izbrauca 600.000+ km;
4. dzinējs - brauc tagad ar to, kopš kādiem 900.000 km.
Par šīm manipulācijām viņš neesot samaksājis neko, dēļ iepriekš minētās 8 gadu garantijas bez distances ierobežojuma.
Ko viņš esot pats samaksājis pa šiem gadiem ir ap 13.000 Euro uz kādiem sīkām lietām, remonts šurpu-turpu.
Kopumā, ir iztērēts ap 100.000 kWh
Aplikācija rāda: “1e + 05”, žēl, ka ne visus ciparus.
Tikai iedomāties, 16 kWh uz 100 km, tas nav nemaz slikti, vai nē?
Hansam arī ir Tesla Roadster Alpha, ar kuru viņš izbrauca vairāk nekā 600.000 km, bet par to informācijas daudz mazāk.
Viņu arī esot apsveicis Twitter vietnē Īlons Masks, 2020. gadā Oktobrī vidū, bet ar nelielu aizturēšanos, kad Hans jau paveica vēl 100.000 km, 4.000 kilometru vidēji nedeļā.
Jautājums:
Priekš kam tas vajadzīgs?
Hans atbild, ka viņam patīk Tesla, un viņš brauc, jo ļoti patīk sēdēt pie stūrēs un braukt.
Pa lielam, Hans brauc ar kruīza kontroli uz 80 km/st.
Vidēji, dienā viņš izbrauc 480-500km.
Izklausās daudz, kamēr daudzi cilvēki brauc pa dienu no 50 līdz 100 km, atkarībā no mērķiem un ceļa.
Ja Jūs velieties uzzināt vairāk, lūdzu, padalos ar Twitter ierakstu:
Un tas nav viss:
Hansa mērķis ir ļoti vienkāršs - tikt pie 2 miljoniem! Ha, tīk viegli izklausās, kad jau lielākā daļa izbraukta!
Paldies par Jūsu laiku!
Cerams, ka Jums patika mans raksts!
Dodiet man ziņu, ja Jums iepatikās - tad paplašināsu rakstu un atrādīšo ko citādu.
Veiksmīgu Jums dienu!
P.S. Paldies par Jūsu izturību, par kļūdu un gramatikas labojumiem, sen neesmu rakstījis latviešu valodā. [Ņem par labu!]
Ar cieņu,
Injamer
This topic was modified 3 gadiem ago by
Injamer
Spelling error report
The following text will be sent to our editors: