Pirmie iespaidi par Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4 ir otrs šī brenda elektroauto, kas nāk no MEB platformas, bet ļoti iespējams, ka pieprasījums pēc tā ievērojami pārspēs to, kāds ir pēc ID.3. Tas ir lielāks, ietilpīgāks un visādi citādi labāks.
Volkswagen ID.4 ir otrs šī brenda elektroauto, kas nāk no MEB platformas, bet ļoti iespējams, ka pieprasījums pēc tā ievērojami pārspēs to, kāds ir pēc ID.3. Tas ir lielāks, ietilpīgāks un visādi citādi labāks.
Bez šaubām VW ID.4 būs pieprasītāks par ID.3 dēļ tā, ka šis ir krosovers un šobrīd tādi ir modē. Neļaujiet tā ārējiem apkārtmēriem apmānīt par pieejamo telpu iekšā, jo MEB platforma ir ļāvusi iekšā iegūt daudz vietas. Nosēžoties aiz vadītāja līdz ceļiem paliks vēl dūre (vismaz cilvēkam, kurš ir 1.80m garš). Plakanā grīda nozīmē arī to, ka tam, kurš aizmugurē sēdēs pa vidu, būs pienācīgi ērti. Ja VW saka, ka ID.3 no ārpuses ir kā Golf, bet iekšā ir kā Passat, tad ID.4 no ārpuses ir kā Tiguan, bet iekšā ir kā Touareg.
Man bija tā laime būt starp pirmajiem, kas dabū šo elektroauto (Volkswagen ID.4 Pro 1st Edition) Baltijā. Diemžēl tas prieks bija īss, jo dotais laiks bija vien 30 minūtes. Šis raksts ir tikai par pirmajiem iespaidiem, kas radās šo 30 minūšu laikā. Pilns apskats sekos maijā/jūnijā, kad saņemsim to uz pienācīgu apskatu.
Pirmais, ko pamana par ID.4 ir tā izmērs. Bildēs to nevar tā pamanīt, bet, esot tam blakus, saproti, ka tas ir liels. Es to nedēvētu par apvidus auto, bet tas noteikti ir lielāks kā man likās no bildēm. Atšķirībā no mašīnām, kuras liekas kā uzpūsti burbuļi, kuri ir lieli no ārpuses, bet, iekšā iesēžoties, jūties kā ievērojami mazākā mašīnā, šeit nebija vilšanās. Manas pirmās asociācijas bija ar Audi e-tron 55.
Ar teju pilnu bateriju tas solīja 450 km lielu sniedzamību. Nezinu vēl apgalvot, cik tuvu tas ir patiesībai. Manevrētspēja šai mašīnai ir laba. Protams, tam ir lielāks apgriešanās rādiuss kā manam Citroen C-Zero, bet domāju, ka daudzi, pārsēžoties no citiem “lielajiem auto”, būs patīkami pārsteigti. Nezinu teikt, kā tas uzvedās uz šosejas, bet pa Čiekurkalna šaurajām ieliņām, kas klātas ar veco bruģi, ID.4 turējās godam.
Tomēr vislielāko uzmanību es gribētu pievērst augmentētās realitātes navigācijas asistentu. No video rullīšiem tā īsti nevarēja saprast, vai tas, ko redz ir specefekti, kas pievienoti vēlāk, lai akcentētu šo. Piedzīvojot to dzīvē, sapratu, cik ļoti ērti ir tas. Man viss Čiekurkalns liekas kā labirints, kurā katru reizi uz labu laimi izvēlos pagriezienus, lai nokļūtu uz sev vēlamo vietu. Ar šo AR palīgu, es uzreiz sapratu, kurš pagrieziens vai 3/4 pagrieziens man ir jāieņem.
AR tiek projicēta uz priekšējā stikla un tanī uzreiz tiek parādīts, vai mašīna atpazīst, ka priekšā ir cita mašīna (pievelkot līniju pie attiecīgās mašīnas riepām) un kuras joslas tiek uzskatītas par derīgām. Šis kopā ar adaptīvo kruīza kontroli pat intesīvā darba dienas rītā viesa uzticamību tehnoloģijā.
Kopumā man ID.4 iepatikās. Lai gan esmu SUV un citu krosoveru nīdējs, nopietni uzskatu, ka ID.4 ir labāka alternatīva ID.3 (ir to dažu tūkstošu vērts). Vēl jo vairāk tamdēļ, ka no ārējiem parametriem abiem atšķiras vien klīrenss un augstums (platums un garums abiem ir identisks). [Labojums: ID.4 ir garāks, plātāks un augstāks.] Nebrīnīšos, ja tas noēnos ID.3 pieprasījumu.
Pilns apskats drīzumā.
Kārli, esi uzmanīgāks: ID.4 ir garāks par ID.3 par 32cm un platāks par 4cm.
Par AR displeju – jā tās bultas ir foršas, bet navigācija netur līdzi Vāzei, kuru šajā auto var izmantot ar telefona bezvadu pieslēgumu. Šajā gadījumā bultas izpaliek.
Bagāžnieka vāku, atšķirībā no ID.3, ver elektromotors.
Vēl viena, grūti pamanāma, ID.4 īpašība – priekšējie riteņi ir šaurāki kā aizmugurējie.
Paldies par komentāru. Raksts izlabots.