Latvijā darbību uzsāk jauns elektroauto uzlādes tīkls Eleport
Jaunais un modernais elektroauto uzlādes tīkls Eleport ir uzsācis darbību Latvijas tirgū, piedāvājot klientiem jaunākās paaudzes maiņstrāvas uzlādes ierīces līdz 22 kW, ātrās uzlādes stacijas un ultra ātrās uzlādes stacijas, kas ļauj uzlādēt vairāk par 100km nepilnās 5 minūtēs.
Jaunais un modernais elektroauto uzlādes tīkls Eleport ir uzsācis darbību Latvijas tirgū, piedāvājot klientiem jaunākās paaudzes maiņstrāvas uzlādes ierīces līdz 22 kW, ātrās uzlādes stacijas un ultra ātrās uzlādes stacijas, kas ļauj uzlādēt vairāk par 100km nepilnās 5 minūtēs.
Jau šī gada rudenī Latvijā tiks atvērtas pirmās jaunākās paaudzes elektroauto uzlādes stacijas Latvijā, un jau tagad Eleport piedāvā Latvijas uzņēmumiem gan pievienot savas uzlādes stacijas Eleport tīklam, gan izveidot savas uzlādes stacijas kopā ar Eleport. Tuvākajā nākotnē Eleport piedāvās arī elektroauto īres pakalpojumu.
Eleport ir modernākais uzlādes tīkls Baltijā ar vairāk nekā 100 uzlādes stacijām. Saprotot, ka pašreiz pieejamā uzlādes infrastruktūra visās Baltijas valstīs nav pietiekama, Eleport ir skaidri definējis mērķi izveidot vienotu un pieejamu uzlādes tīklu visā Baltijā, padarot elektroauto lietošanu ērtu un praktisku.
Elektroauto lietošanas būtisks priekšnosacījums ir uzlādes staciju pieejamība. Ja pašai idejai, ka par vidi jārūpējas, sabiedrība nešaubīgi piekrīt, tad praksē šo ideju realizēt lielākoties izdodas tikai tad, ja ir nodrošinātas zināmas ērtības. Funkcionējoša un sasniedzama elektroauto uzlādes tīkla izveide ir Latvijai nozīmīgs notikums, kas dod iespēju tuvināties videi draudzīgam dzīvesveidam.
Eleport Latvija vadītājs Kārlis Mendziņš
Eleport ir atvērts uzlādes tīkls. Uzņēmēji ir aicināti pievienot jau izveidotās uzlādes stacijas tīklam, kā arī izveidot jaunas stacijas. Eleport piedāvātais aprīkojums uzlādes stacijām nodrošina uzlādes jaudas balansēšanu atkarībā no konkrētā pieslēguma, tādejādi nodrošinoties pret elektrolīnijas pārslodzi.
Straujš elektroauto skaita pieaugums un interese par tiem vienlaicīgi no mūsu klientiem raisa jautājumu par uzlādes iespējām. Mēs ļoti atbalstām jaunu uzlādes tīklu operatoru ienākšanu tirgū, jo tas vien aktualizē ilgtspējīgu un videi draudzīgu elektroauto mobilitāti. Prieks, ka arī jaunās uzlādes stacijas un to pieejamība būs redzama mūsu piedāvāto elektroauto navigācijas kartēs, jo izmanto Eiropas līmeņa viesabonēšanas platformu.
Matīss Zemītis, Volkswagen un Audi e-mobilitātes eksperts
Eleport 2016. gadā Igaunijā tika dibināts ar misiju padarīt transporta sektoru zaļāku, tas sākās ar elektroauto īres servisu, kas drīz tika paplašināts ar uzlādes tīklu. Šodien Eleport ir plašākais uzlādes tīkls Igaunijā, un tas turpina augt. Salīdzinot ar 2020. gadu, Eleport savu uzlādes staciju skaitu jau ir dubultojis. Uzņēmums ir nodrošinājies ar finansējumu gandrīz 1 miljona eiro apmērā, lai, tikpat veiksmīgi kā Igaunijā, attīstītu savu darbību Latvijā.
Par Eleport plāniem Latvijā un elektroauto iespējām nākotnē plašāk runāsim š. g. 2. septembrī plkst. 14:00 Jaunajā Teikā – VEFRESH inovāciju kvartālā – vietā, kur rodas un attīstās jaunas tehnoloģijas un inovācijas. Uz Jaunās Teikas daudzstāvu autostāvvietas jumta gaidām viesus uz paneļdiskusiju “Uzlādes infrastruktūra Latvijā: labais un sliktais”: A. Kulbergu, Latvijas Auto Asociācijas prezidentu, M. Avotiņu, Fiqsy dibinātāju un vadītāju, M. Zemīti, Moller Auto e-mobilitātes vadītāju, V. Debesnieku, Skandi Motors elektroauto ekspertu; diskusiju vadīs Kārlis Mendziņš, Eleport Latvija vadītājs.
Diskusijas pārraide tiešsaistē:
Gaidu diskusiju 🙂
Latvijā jau labu laiku ir ultra ātro uzlāžu staciju ražotājs (līdz 400kW), kas ražo uzlāžu stacijas tepat uz vietas, laikam Jaunmārupē, vietējam un Eiropas tirgum. Zinu, ir uzstādītas 4 stacijas Bauskas ielā 143. Tādēļ šis nav absolūti modernākais, kas pieejams 🙂 Braukšu iečekot!
tajā adresē ir tā Troja, kas uz jumta salika saules paneļus.
Pastāsti vairāk. Šo info esmu palaidis garām.
iespējams, ka sava transporta vajadzībām un proletāriešus neapkalpos.
tur viens ccs+čada skapis, kas domāts tikai trojas darbiniekiem ar autorizācijas karti.
apmeklētājiem pa brīvu ir 6 maiņstrāvas vietas ar max 22kw uz pāri, aprīkotas ar type2 kabeļiem, nisanus laikam tā vienkārši nepiesprauzt.
Tā tās baumas rodās…400kW, 4 stacijas…
Interesanti jaunumi Vācijā: valsts taisās finansēt plašu uzlādes tīklu.
Cenas griesti 44centi/kWh, samaksa arī ar kredītkarti, nereģistrējoties. 900 jaunas stacijas ar 8800 uzlādes vietām, 200kW jauda katram CCS.
Cits scenārijs kā pie mums: vispirms startēja privātā iniciatīva, tad pieslēdzas valsts.
Jāatzīst ka loģiskāks ir mūsu variants.
kaut kā negribas ticēt tai igauņu lielībai. kur ir tuvākais CCS no tallinas? imavere – 108km, rakvere – 100km, jau divus mēnešu salauztā pērnava haļava – 128km. ar ko viņi tik moderni?
Jā, ar tiem Chademo šie iekrita….varēs pirkt vecus Nissanus un jaunus Lexus.
Parnu
tā, viss… uzladets.lv rakstiem par eleport vairs nevarēs objektīvi ticēt 😀
Kāpēc – jebkuru rakstu nepieciešams pašam izsijāt.
Kārli, apsveicu ar jauno amatu!