Rimac Nevera pārsit 23 rekordus vienā dienā
Rimac Nevera ir rekordu hiperauto, kas uzstādīja jaunu 0-400-0 km/h etalonu tajā pašā dienā, kad uzstādīja vēl 22 paātrinājuma un bremzēšanas rekordus.
Rimac Nevera ir rekordu hiperauto, kas uzstādīja jaunu 0-400-0 km/h etalonu tajā pašā dienā, kad uzstādīja vēl 22 paātrinājuma un bremzēšanas rekordus.
Plaši uzskatīts par hiperauto taisnās līnijas veiktspējas augstāko pārbaudi, 0–400–0 km/h rekords ir paātrinājuma, aerodinamikas, maksimālā ātruma un bremzēšanas jaudas pārbaude. Un tagad Rimac Nevera ir hipermašīnu čempions ar jaunu rekorda laiku 29,93 sekundes, kas ir vairāk nekā par sekundi ātrāk nekā iepriekšējais rekorda turētājs.
Testu trasē Vācijā Nevera kopumā nodrošināja 23 neatkarīgi pārbaudītus ātruma rekordus un, kā arī savu nesen iegūto titulu par sērijveida elektromobiļa ātrāko maksimālo ātrumu, tagad Nevera tur lielāko daļu no veiktspējas rekordiem, kas pārspēti vienā dienā. Būtiski, ka sagraujot esošos etalonus, atkal un atkal darbojoties pilnas slodzes apstākļos, netika radīta nevienu uzticamības problēma un arī veiktspēja nekritās.
Rekordi tika pārspēti Automotive Testing Papenburg (ATP) rūpnīcā Vācijā, izmantojot tās 4,0 km taisnes, un tos neatkarīgi pārbaudīja Dewesoft un RaceLogic. Abiem trešo pušu verificētājiem uz vietas bija komandas, lai pārbaudītu rekorda bremzēšanas darbības un nodrošinātu, ka viņu aprīkojums ir nevainojamā darba kārtībā. Savas rekorda dienas laikā Nevera pat pārspēja savas oficiālās specifikācijas, reģistrējot 0-60 jūdzes stundā 1,74 sekundēs (salīdzinājumā ar 1,85 sekundēm). Visi paātrinājuma rekordi tika pabeigti ar standarta vienas pēdas izskrējienu un aprīkoti ar Michelin Cup 2 R riepām uz nesagatavota asfalta.
Rimac Never rekordu rezultāti
PĀRBAUDES | RACELOGIC | DEWESOFT |
---|---|---|
0–60 jūdzes stundā | 1,74 s | 1,74 s |
0 -100 km/h | 1,82 s | 1,81 s |
0-200 km/h | 4,42 s | 4,42 s |
0-300 km/h | 9,23 s | 9,22 s |
0-400 km/h | 21.32 s | 21.31 s |
100-200 km/h | 2,59 s | 2,59 s |
200-300 km/h | 4,81 s | 4,79 s |
200-250 km/h | 2.00 s | 2.00 s |
100-0 km/h (attālums) | 29,12 m | 28,96 m |
0-100-0 km/h | 4,03 s | 3,99 s |
0-200-0 km/h | 8,85 s | 8,86 s |
0-300-0 km/h | 15,68 s | 15.70 s |
0-400-0 km/h | 29,94 s | 29,93 s |
¼ jūdze | 8,26 s | 8,25 s |
⅛ jūdze | 5,46 s | 5,44 s |
½ jūdze | 12,82 s | 12,83 s |
Stāvjūdze | 20,62 s | 20.59 s |
0–100 jūdzes stundā | 3,23 s | 3,21 s |
0–120 jūdzes stundā | 4,19 s | 4,19 s |
0–130 jūdzes stundā | 4,74 s | 4,75 s |
0–250 jūdzes stundā | 21,89 s | 21,86 s |
60-130 jūdzes stundā | 2,99 s | 2,99 s |
0–200 jūdzes stundā | 10,86 s | 10,86 s |
Savā vēsturiskajā dienā šis konkrētais Rimac Nevera valkāja Rimac dizaina komandas radīto krāsojumu, ko iedvesmojis Rimac BMW e-M3, Mate Rimac ideja un automašīna, kas iedvesmoja Mate radīt Rimac Automobili. Vēl 2011. gadā e-M3 izvirzīja Rimac uzmanības centrā, uzstādot vairākus Ginesa un FIA apstiprinātus elektrisko ātruma rekordus.
Pieaugot, es vienmēr skatījos uz automašīnām, kuras ir iekļuvušas vēsturē, mainot veiktspējas latiņu, ar bijību pret revolucionāro tehnoloģiju, ko tās ienesa uz ceļiem. Tas ir tas, kas mani virza no pirmās dienas – izstrādāt jaunu tehnoloģiju, kas no jauna definē to, kas ir iespējams. Šodien es ar lepnumu varu teikt, ka mūsu radītā automašīna spēj sasniegt 400 km/h un atgriezties līdz 0 īsākā laikā, nekā bija nepieciešams McLaren F1, lai paātrinātu līdz 350 km/h. Un ne tikai tas, bet tas var darīt to atkal un atkal, pārspējot visus citus veiktspējas rekordus šajā procesā. Ja jums būtu Nevera un piekļuve trasei, jūs arī varētu to izdarīt.
Rimac Group dibinātājs un izpilddirektors Mate Rimaks
Nevera ātruma atslēga ir tā uzlabotā akumulatoru sistēma, spēka piedziņa un programmatūra, kas viss ir izstrādāts Rimac Group iekšienē. Priekšējie un aizmugurējie spēka agregāti – katrs sastāv no diviem atsevišķiem motoriem – nodrošina jaudu katram ritenim atsevišķi. Aizmugurē esošais 1MW dubultais invertors nodrošina 900Nm un 470kW vienam motoram, savukārt pilnībā pielāgots priekšējais spēka agregāts ir izstrādāts, lai nodrošinātu optimālu jaudu un vadību. Visas sistēmas pārrauga sarežģīts iekšēji izstrādātu elektronisko vadības bloku tīkls, kas darbojas kopā ar NVIDIA Pegasus bāzes superdatoru, lai aprēķinātu un nosūtītu izvadi četrām spēka piedziņas sistēmām 100 reizes sekundē. Visu šo sistēmu kombinācija un programmatūra, kas tās kontrolē, ir pazīstama kā Rimac All-Wheel Torque Vectoring 2.
Rimac Nevera ir ierobežots līdz 150 paraugiem, un pašlaik tas tiek būvēts Zagrebas nomalē, un tiek piegādātas klientiem visā pasaulē.
mmm… man ir Forza Horizon 5….