Kia prezentējusi savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju
Digitālajā konferencē Kia atklājusi jaunu informāciju par savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju. Līdz ar jauno zīmola saukli “Kustība, kas iedvesmo” (“Movement that inspires”) Kia prezentējusi savu nākotnes stratēģiju, kas paredz paplašināt darbību arī ārpus automobiļu ražošanas, radot ilgtspējīgus mobilitātes risinājumus klientiem.
Digitālajā konferencē Kia atklājusi jaunu informāciju par savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju. Līdz ar jauno zīmola saukli “Kustība, kas iedvesmo” (“Movement that inspires”) Kia prezentējusi savu nākotnes stratēģiju, kas paredz paplašināt darbību arī ārpus automobiļu ražošanas, radot ilgtspējīgus mobilitātes risinājumus klientiem.
Kā simbolu šai pārejai no tradicionālā ražošanas biznesa modeļa Kia izziņojusi arī jauno kompānijas nosaukumu. Atsakoties no piebildes “Motors” savā nosaukumā (iepriekš “Kia Motors Corporation”), Kia paplašinās savu darbību jaunos un augošos biznesa virzienos, radot inovatīvus mobilitātes produktus un pakalpojumus, lai uzlabotu klientu ikdienu.
Kustība, kas iedvesmo
Kia markas jaunais sauklis “Kustība, kas iedvesmo” ir kā kodols zīmola jaunajam manifestam iedvesmot klientus ar Kia jaunajiem produktiem un pakalpojumiem, tādējādi nodrošinot mijiedarbību ar zīmolu.
Kia zīmola jaunā filozofija ir balstīta idejā, ka kustība ir cilvēces attīstības pamatā. Kustība ļauj pabūt jaunās vietās, iepazīt jaunus cilvēkus, bagātināt pieredzi un gūt iedvesmu. Šī kustības un dzīves mijiedarbība ir kļuvusi par Kia jauno misiju, kas virzīta cilvēces progresam, nodrošinot inovatīvu salonu automobilī, jaunus un aizraujošus produktus, kā arī ērtus servisus, kas klientiem kalpos kā iedvesmas avots un izbrīvēs tiem laiku, ko var veltīt citām savām nodarbēm.
Kustība vienmēr bijusi mūsu zīmola centrā, un cilvēku pārvietošanās nodrošināšana vienmēr ir bijis mūsu biznesa kodols. Kustība ļauj cilvēcei pastāvīgi progresēt, pilnveidot sevi un attīstīties. Tieši tādēļ Kia kompānijā uzskatām, ka kustība iedvesmo jaunām idejām.
Kia viceprezidents Arturs Martins
Kia ir pārstāvējusi “kustības” industriju nu jau vairāk nekā 75 gadus, radot Korejas pirmos vietējā ražojuma velosipēdus un motociklus, kā arī kravas automašīnas. Savukārt mūsdienās Kia jau ir viens no lielākajiem globālajiem autoražotājiem, nodrošinot vieglos pasažieru automobiļus miljoniem cilvēku visā pasaulē.
Līdz ar jauno zīmola stratēģiju Kia spēs radīt piedāvājumu klientu jaunajām pārvietošanās prasībām un tam, kā kustība ietekmē vidi pasaulē. Cilvēki arvien vairāk meklē ērtu un videi saudzīgu transporta veidu.
Kia jaunā zīmola stratēģija ir atbildēt un noslīpēt piedāvājumu šīm jaunajām prasībām, radot produktus un pakalpojumus, kas atbilst tirgus prasībām visā pasaulē. Līdz ar to kompānija piedāvās plašāku pieeju videi saudzīgiem mobilitātes risinājumiem – ar pastāvīgu interneta pieslēgumu un jaunākajām tehnoloģijām –, pēc kuriem pieprasījums pasaulē tikai pieaug.
Kia Corporation vīzija ilgtspējīgai mobilitātei
Kia fokusēsies uz simtprocentīgu elektromobiļu (BEV) popularizēšanu un plāno papildināt savu globālo produktu piedāvājumu, ieviešot septiņus jaunus elektromobiļus līdz 2027. gadam. Šie jaunie modeļi būs gan vieglie pasažieru automobiļi, gan apvidus automobiļi (SUV), gan mikroautobusi (MPV) dažādos tirgus segmentos, katrā no tiem ieviešot industrijā inovatīvas tehnoloģijas, tālu sniedzamību un ātras uzlādes iespējas, ko sniedz jaunā, speciāli elektromobiļiem izstrādātā modulārā platforma (E-GMP).
Tāpat Kia izstrādās jaunu spektru ar specializētajiem transportlīdzekļiem (PBV) korporatīvajiem klientiem. Šo specializēto transportlīdzekļu pamatā būs platforma, kas ļaus izstrādāt modulāras virsbūves atbilstoši korporatīvo klientu un autoparku specifiskajām vajadzībām. Sadarbība ar kompānijām Canoo un Arrival nozīmē, ka Kia PBV spēs nodrošināt dažāda veida virsbūves, kas novietotas uz specializētās modulārās platformas atbilstoši pircēja praktiskajām vajadzībām.
Paredzams, ka pieprasījums pēc specializētajiem transportlīdzekļiem līdz 2030. gadam pieaugs pieckārtīgi, ņemot vērā straujo un pastāvīgo e-komercijas un transportlīdzekļu koplietošanas servisu popularitātes pieaugumu. Individuāli pielāgotie Kia PBV atbildīs pat specifiskākajām korporatīvo klientu un autoparku prasībām. Tie būs, piemēram, koplietošanas servisu automobiļi, loģistikas transportlīdzekļi ar zemu grīdu, kā arī piegādes furgoni.
Ekoloģiski saudzīgu mobilitātes servisu izstrāde
Vēl viens stratēģiskais mērķis “Plan S” programmas ietvaros ir Kia apņemšanās paplašināt savu biznesu, nodrošinot ekoloģiski saudzīgus mobilitātes servisus, kas ir fokusēti uz elektromobiļiem un bezpilota vadības sistēmām dažādās pasaules lielākajās pilsētās.
Tāpat Kia attīstīs sadarbību un partnerību ar globāliem mobilitātes risinājumu uzņēmumiem, paplašinot mobilitātes servisus stratēģiski svarīgākajos pasaules reģionos. 2018. gadā kompānija investēja Dienvidaustrumu Āzijas lielākajā ēdienu piegādes, maksājumu risinājumu un taksometra pakalpojumu kompānijā Grab, savukārt 2019. gadā – Indijas ēdienu piegādes, taksometra pakalpojumu u.c. mobilitātes risinājumu kompānijā Ola.
Vēl Kia veidos jaunus mobilitātes servisus, kas ietver automobiļu koplietošanas servisu WiBLE un Spānijas lielāko enerģētikas kompāniju Repsol. 2018. gada septembrī debitējušais WiBLE nodrošina 500 vienības Kia Niro Plug-in Hybrid (PHEV) automobiļus, kas ļauj klientiem noīrēt spēkratus noteiktas darbības zonā. WiBLE ir viens no Eiropas veiksmīgākajiem koplietošanas servisiem ar vairāk nekā 130 tūkstošiem reģistrētu klientu kopš tā izveides. Jaunais serviss KiaMobility, kas 2020. gada septembrī tika ieviests dažādos reģionos Itālijā un Krievijā, ir paātrinājis kompānijas transformāciju arī kā mobilitātes risinājumu nodrošinātājam. Tuvāko gadu laikā KiaMobility serviss tiks ieviests vairākos jaunos tirgos.
Drīzumā – Kia jaunās paaudzes elektromobilis un jaunā dizaina filosofija
Pirmais nākamās paaudzes Kia elektromobilis tiks prezentēts 2021. gada pirmajā ceturksnī, simbolizējot Kia pirmo soli sava piedāvājuma elektrifikācijā. “No nulles” izstrādātais elektromobilis tiks izgatavots uz jaunās E-GMP platformas, tam būs apvidus auto veidola dizains, savukārt sniedzamība nodrošinās vairāk nekā 500 kilometru ar ātru akumulatoru uzlādes laiku līdz 20 minūtēm. Tas arī būs pirmais Kia globālais modelis, kuru rotās markas jaunais logotips.
Palielinot savu elektrisko modeļu piedāvājumu, Kia plāno līdz 2025. gadam sasniegt 6,6% tirgus daļu pasaulē elektromobiļu segmentā, jau 2026. gadā sasniedzot 500 tūkstoš elektromobiļu realizāciju gadā.
Tuvāko nedēļu laikā Kia atklās detalizētāku informāciju par tās nākotnes produktu un pakalpojumu jauno dizaina attīstības virzienu, kā arī jauno dizaina filozofiju, kas atspoguļo zīmola transformāciju.
Uzlādēts komentārs
Cerams, ka “Plan S” nosaukuma S burts tiešām apzīmē “shift” nevis kādu citu vārdu, kurā ir par vienu burtu mazāk. Vienmēr pārsteidz, kad autoražotāji lielās, ka kaut kad nākotnē ražos 500 tūkstošus elektroauto. Tesla to izdarīja pagājušajā gadā.
Ja tiešām gribētu, tad to vajadzētu iespēt jau drīzāk, bet tad arī vajadzēja sākt ātrāk. Lai vai kā, galvenā doma, ko vēlējos pateikt ir tas, ka Kia Soul EV nav pieejams Latvijā un tas ir ļoti apbēdinoši.