CCS2 tagad būs ar megajaudu (1MW)
Power2Drive pasākumā Eiropā Phoenix Contact ir prezentējis otrās paaudzes CCS2 uzlādes savienotāju, kas spēj nodrošināt megavatu uzlādi.

Phoenix Contact MW uzlāde (Avots: phoanixcontact.com)
Power2Drive pasākumā Eiropā Phoenix Contact ir prezentējis otrās paaudzes CCS2 uzlādes savienotāju, kas spēj nodrošināt megavatu uzlādi.
Saskaņā ar Phoenix Contact sniegto informāciju, pilna jauda 1 MW (1000 ampēri pie 1000 voltiem) ir pieejama “Boost Mode” režīmā un 800 kW (800 A 1000 V) ir pieejami nepārtraukti, pateicoties dzesēšanas tehnoloģijai.
Pat bez aktīvas šķidruma dzesēšanas savienotājs var sasniegt 800 kW īslaicīgi (Boost Mode) un 600 kW pastāvīgi.
Šeit ir galvenās iezīmes un raksturlielumi:
- Uzlādes standarts: CCS 2
- Līdzstrāvas uzlādes strāva ar aktīvu dzesēšanu: 1000 A īslaicīgi, 800 A pastāvīgi
- Līdzstrāvas uzlādes strāva ar pasīvu dzesēšanu: 800 A īslaicīgi, 600 A pastāvīgi
- Nominālais līdzstrāvas spriegums: 1000 V
- Dzesēšanas vide: ūdens un glikola maisījums
- Temperatūras sensori: Pt 1000
- Aizsardzības pakāpe: IP67
Tas viss, samazinot svaru par 20%, salīdzinot ar iepriekšējo versiju.
Savā tīmekļa vietnē Phoenix atbild arī uz svarīgu jautājumu — vai tas padarīs megavatu uzlādes sistēmu (MCS) nevajadzīgu? Daļēji. Autobusi un kravas mašīnas visdrīzāk turpinās izmantot CCS, bet īpaši kravu pārvadātāji vai specifiski transportlīdzekļi, piemēram, kalnrūpniecības un celtniecības transportlīdzekļiem, MCS būs atbilstošāks.
Ar mūsu jauno HPC paaudzi mēs piedāvājam pirmo CCS uzlādes kabeli, kas, pateicoties tā izcilajai uzlādes jaudai līdz 1 MW, ir piemērots arī daudzu komunālo transportlīdzekļu, piemēram, autobusu un kravas automašīnu, ātrai uzlādei, kur citādi būtu nepieciešama pāreja uz megavatu uzlādes sistēmu (MCS), kas joprojām tiek izstrādāta. Saglabājot noteikto CCS standartu, šie ceļu transportlīdzekļi var turpināt gūt labumu no plašās CCS uzlādes infrastruktūras.
Phoenix Contact
Ar šo uzlabojumu, CCS spēj konkurēt ar ķīniešu uzlādes standartu, kas šo gadu ir iesākuši ar ne vienu vien paziņojumu par jaudīgām uzlādēm. Tomēr lielāks jautājums ir par to, kas spēj ņemt tik lielu jaudu pretim? Ir daži smagie, kas šobrīd eksperimentālā kārtā pietuvojas šādai jaudai, bet starp komerciāli pieejamiem transportlīdzekļiem mēs atduramies pret agrīnajiem simtiem kilovatiem. Nemaz nerunājot par vieglajām automašīnām, kurām šāda uzlāde būtu krietni virs 10C…
Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!