Elektriskā Opel Mokka
Jaunā Opel Mokka jau tiek pārbaudīta pirmajiem nopietnajiem testiem, joprojām ar kamuflāžu. Opel uzsver elektrisko versiju, kas pirmā nonāks pie dīleriem.
Jaunā Opel Mokka jau tiek pārbaudīta pirmajiem nopietnajiem testiem. Opel uzsver elektrisko versiju, kas pirmā nonāks pie dīleriem.
Opel Mokka ražošana tiks sākta šī gada ceturtajā ceturksnī. Pirmās automašīnas, ko ražos, būs elektriskas, un pie pircējiem tās nonāks 2021. gada sākumā. Visdrīzāk, elektriskajai versijai nosaukums būs Mokka-e.
Divarpus gadu laikā es ļoti uzmanīgi sekoju līdzi jaunās Mokka izstrādei un ļoti lepojos ar šo jauno Opel, kurš jau no paša sākuma būs elektrisks! Varu apsolīt, ka jaunā Mokka būs viena no aizraujošākajām automašīnām mūsu vēsturē! Otrā paaudze atrāda visu, kas šobrīd ir raksturīgs Opel, un nākotnē tā mainīs uztveri par mūsu zīmolu. Mūsu inženieriem vēl ir daudz darāmā, bet es ceru drīz prezentēt jauno Mokka.
Opel izpilddirektors Maikls Lohšellers
Pagaidām Vācijas autoražotājs, kas nokļuvis Franču autoražotāju grupā, neizpauž informāciju par izmantotajām tehnoloģijām, bet varam spriest, ka tas būs Peugeot e2008 un DS 3 Crossback E-Tense līdzinieks ar 50 kWh bateriju, 101 kW jaudīgu elektromotoru, 100 kW ātrās uzlādes jaudu un 310 km autonomiju.
- Cena: 35’000 – 40’000 € (pieņēmums)
- Autonomija: 310 km (WLTP)
- Bateriju pakas lielums: 50 kWh
- Lēnās uzlādes max jauda: 11 kW (68 km/h)
- Ātrās uzlādes max jauda: 100 kW (620 km/h)
- Cena/autonomija: 112 – 129 €/km
- Cena/kWh: 511 – 800 €/kWh
- Autonomija/kWh: 6.4 km/kWh (15.6 kWh/100 km)
Opel neizpauž arī salona detaļas, bet saka, ka jaunā Mokka iegūs “pilnībā digitalizētu interjeru” un ka dizaineri ir “pievērsuši īpašu uzmanību detaļu novienkāršošanai”. Tas, visdrīzāk, nozīmē to, ka automašīna iegūs digitālo instrumentu paneli un skārienekrānu. Interjers varētu būt ļoti līdzīgs tam, kāds ir jaunajai Corsa, bet, pateicoties Mokka lielākiem izmēriem, būs vairāk vietas pasažieriem.
Interesanti gan milzīgu daudzumu naftu vedīs ar elektrību. Kur loģika