Elektroauto atbalsts, mega uzlādes un elektroautosporta aktualitātes
Šīs nedēļas epizodē mēs iedziļināmies valsts atbalsta situācijā, uzlādes infrastruktūras attīstībā un aizraujošajos latviešu sasniegumos autosportā.

Elektroauto uzlāde pagalmā (ģenerēts attēls)
Šīs nedēļas epizodē mēs iedziļināmies valsts atbalsta situācijā, uzlādes infrastruktūras attīstībā un aizraujošajos latviešu sasniegumos autosportā.
Kārtējā aizraujošajā Uzlādēts.lv podkāsta epizodē mēs sniedzam padziļinātu ieskatu aktuālajos jautājumos, kas saistīti ar elektroauto Latvijā un pasaulē. No valsts atbalsta programmu peripetijām līdz jaunākajām uzlādes tehnoloģijām un pat latviešu panākumiem elektroautosportā – šī epizode ir pilna ar noderīgu un interesantu informāciju gan esošajiem, gan topošajiem elektromobiļu īpašniekiem.
Galvenās tēmas šajā epizodē:
Valsts atbalsts elektroauto iegādei: Kāda ir pašreizējā situācija ar finansējumu un ko varam sagaidīt nākotnē?
Megavatu uzlāde: Kas ir megavatu uzlāde un vai šī tehnoloģija varētu mainīt uzlādes paradumus?
Latvieši elektroauto autosportā: Kā veicas Latvijas komandai FIA ECO rallijā un kādi ir sasniegtie rezultāti pēc pirmā posma?
Atbalsts Ukrainai: Kā Igaunijas uzņēmums palīdz Ukrainai atjaunot elektromobiļu uzlādes infrastruktūru un kāda ir elektroauto situācija Ukrainā?
Daudzi citi temati
Aicinām klausītājus sekot līdzi jaunumiem elektroauto jomā un pievienoties diskusijām sociālajos tīklos. Tiekamies 8. maijā gaidāmajā Latvijas Elektroauto biedrības pasākumā!
Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!
Neredzu iemeslu apbižot pluginus, it īpaši ar lielajām baterijām. Pilsētai man pietiek 90km EV režīmā, tālajiem gabaliem pāris reizes mēnesī ICE.
Tad kamdēļ neņemt pilnīgi elektrisko? Statistika rāda, ka lādējamie hibrīdi netiek lādēti. Jo vairāk tie, kas ir uzņēmumiem.