Latvijā prezentēts BYD ATTO 2 – pilsētas elektriskais SUV

1

Latvijas pirmizrādi piedzīvojis jaunais BYD elektromobilis – kompaktais pilsētas apvidus auto ATTO 2.

BYD ATTO 2 Latvijas pirmizrāde

BYD ATTO 2 Latvijas pirmizrāde

BYD ATTO 2 ir radīts, lai apmierinātu mūsdienu pilsētas iedzīvotāju vajadzības, piedāvājot modernu dizainu, augstas kvalitātes tehnoloģijas un izcilu komfortu.

Uzlāde visā baltijā kvadrāts

Pirmie BYD ATTO 2 automobiļi Eiropā parādījās pavisam nesen – 2025. gada februārī pēc pirmās publiskās Eiropas debijas Briseles auto izstādē, kas ir viena no nozīmīgākajām automobiļu izstādēm Eiropā. BYD ATTO 2 šobrīd gūst popularitāti Eiropā, īpaši pilsētas iedzīvotāju vidū, kuri meklē kompaktu un cenas ziņā pieejamu elektrisko SUV. Modelis tiek novērtēts moderno tehnoloģiju un dizaina, efektīvā akumulatora, kā arī pievilcīgās cenas dēļ.

BYD ir viens no straujāk augošajiem elektroauto zīmoliem pasaulē, un līdz ar ATTO 2 prezentāciju AUTO 2025 izstādē BYD modeļu klāsts Latvijā ir kļuvis vēl daudzveidīgāks. ATTO 2 ir kompakts, energoefektīvs un tehnoloģiski pārdomāts automobilis, kas radīts mūsdienīgai pilsētas mobilitātei. Iegādājoties ATTO2, pieejams valsts līdzfinansējums 4500 eiro apmērā, padarot elektroauto iegādi vēl pieejamāku. Pāris nedēļu laikā jau ir pārdoti un nodoti klientiem pirmie BYD automobiļi, kas tikai pastiprina interesi par BYD modeļiem un apliecina pieaugošo pieprasījumu Latvijas tirgū.

Edijs Keisters, Inchcape Motors Latvia BYD zīmola tirdzniecības vadītājs

ATTO 2 ir kompakts apvidus elektromobilis, kas ar vienu uzlādi spēj nobraukt līdz pat 312 km. ATTO 2 ļauj baudīt visas SUV priekšrocības, un vienlaikus ar to ir ērti pārvietoties gan pa pilsētas ielām, gan braucot garāku maršrutu ārpus pilsētas.

BYD ATTO 2
BYD ATTO 2

ATTO 2 garums ir 4,31 m, platums – 1,83 m un augstums – 1,675 m. Automobilis piedāvā pārsteidzoši plašu salonu, kas ir ideāli piemērots gan ikdienas pilsētas braucieniem, gan arī garākiem ģimenes ceļojumiem. ATTO 2 ir aprīkots ar panorāmas jumtu, kas rada gaisīgu un plašu atmosfēru, kā arī piedāvā 400 litru lielu bagāžas nodalījumu, ko var paplašināt līdz 1340 litriem, nolaižot aizmugurējos sēdekļus.

Tas ir izstrādāts uz inovatīvās BYD e-Platformas 3.0 bāzes, kas uzlabo veiktspēju, drošību un optimizē telpas izmantošanu. Tāpat kā citi BYD modeļi, arī ATTO 2 ir aprīkots ar jaunāko BYD Blade akumulatoru, kas ir atzīts par vienu no pasaulē drošākajiem akumulatoriem. Ātrajā uzlādē no 30 % līdz 80 % vajadzēs 28 minūtes, lai dotos tālāk ceļā.

BYD ATTO 2
BYD ATTO 2 (Publicitātes attēls)

ATTO 2 ir aprīkots ar modernu braukšanas palīgsistēmu, kas uzlabo vadītāja pieredzi un nodrošina intuitīvu un drošu braukšanu. LED priekšējie lukturi un dienas gaitas lukturi optimizē redzamību, savukārt nepārtrauktā aizmugurējā luktura dizains piešķir automobilim unikālu izskatu.

Izvēlei ir pieejami četri krāsu toņi – pelēkā (Climbing Grey), zaļā (Hiking Green), baltā (Skiing White) un melnā (Cosmos Black).

BYD ATTO 2 cena Latvijā ir sākot no 29 990 eiro, savukārt izmantojot valsts līdzfinansējumu privātpersonām, to iespējams iegādāties, sākot no 25 490 eiro. Ar BYD jaunāko modeļu klāstu iespējams iepazīties BYD CITY STORE t/c “Mols” Krasta ielā 46, kā arī veikt testa braucienu ar interesējošo modeli.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

2.3 3 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest


1 Komentārs
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Dmitrijs
Dmitrijs
Viesis
13/05/2025 10:58

Man ļoti nepatika Atto2, es pat 30minūtes nevarēju ar to izbraukt, jo tik ļoti kretinēja šīs palīgsistēmas, kas gļukoja. Durvis vēras ciet kā žigulim. Neko īpašu es tajā mašīnā neredzu, iespējams, ka par Ķīnas cenu ta ir ļoti pievilcīga, bet Eiropā ir pārvērtēta.
Par BYD akumulatora efektivitati vispār vajadzētu paklusēt. Jā, šiem akumulatoriem ir loti daudz būtisku plusu, bet ir viens mīnuss, kas izpaužās nobraucamā attālumā. Tas neatbilst realitātei. Mašīna spēj nobraukt max pusi no tā attāluma, ko izrēķina dators balstoties uz vadītāja braukšanas veidu, kam jāūt super precīzam. Realitātē mēs iegūstam trešo daļu vai labākajā gadījumā tikai 50% no range.

1
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: