Lietuvā jau top Tesla Supercharger
Lietuvā pie Kauņas ir uzsākti būvniecības darbi, lai izbūvētu Tesla Supercharger uzlādes stacijas. Pēc bildēm spriežot, tur vienlaicīgi varēs uzlādēties 6 mašīnas.
Lietuvā pie Kauņas ir uzsākti būvniecības darbi, lai izbūvētu Tesla Supercharger uzlādes stacijas. Pēc bildēm spriežot, tur vienlaicīgi varēs uzlādēties 6 mašīnas.
Lietuvas elektromobilitātes blogs 100ProcentuElektrinis.lt savā Facebook lapā paziņoja, ka pie Kauņas ir uzsākušies būvniecības darbi Tesla Supercharger uzlādes vietai. Šī vieta (Inovacijų g 1, Biruliškėse, Kauno LEZ) bija atzīmēta Tesla Supercharger kartē kā potenciālā lokācija jau 2016. gadā.
Pēc bildēm spriežot, tur vienlaicīgi varēs lādēties 6 automašīnas ar potenciālu vēl 2.
Es nespēju izteikt, cik priecīgs es esmu, un nevaru vien sagaidīt savu pirmo uzlādi šeit. Es ceru, ka drīzumā šī lokācija tiks atzīmēta kā atvērta.
Dainius Jakas, 100ProcentuElektrinis.lt
Šobrīd D. Jakas lokāciju ir atzīmējis Plugshare kā “Coming Soon”.
Pēc Plugshare spriežot, blakus ir 22kW uzlādes stacijas no Elinta un London Grill.
Uzlādēts viedoklis
Ionity pirmo staciju palaida Lietuvā, jau būvē Igaunijā, bet Latvijā vēl nav ziņu. Ja Tesla darīs tāpat, tad jāsāk skatīties, vai vaina ir vietējā. Tā vispārīgi runājot, Latvijā uzlādes tīkls ar 50kW stacijām ir plašāks un uzticamāks kā kaimiņvalstīs un tas varētu būt viens no iemesliem, kamdēļ kaimiņvalstīm dota priekšroka – tur situācija sliktāka. Lietuvas izvēle nepārsteidz, jo tā ir ģeogrāfiski tuvākā centrālajai Eiropai.
Latvijas lokācijas – Salaspils un Rēzekne – joprojām nav mainījušas savu statusu un nav dzirdēts, ka tuvākajā laikā tas mainīsies.
Vai ir zināms cik Teslas ir nopirktas Lietuvā? Gan jau arī tas ir faktors, lai būvētu staciju.
Paskatījos kur Salaspilī plānots Teslas lādētājs. Viena riebīga vieta – iebraukt virzienā no Rīgas viegli, izbraukšana ļoti nervoza, jāstāv garā rindā pie luksofora. Tādēļ nebraucu uz Salaspils Kuršiem, tās ir lamatas. Tur prasās pēc satiksmes reorganizācijas.
Tas gan atkarīgs no diennakts stundas un mēness fāzēm. Ir pīķi, kad nākas gaidīt 5 luksofora signālu maiņas, ir arī reizes, kad stāvi pirmais pie luksofora.
Tagad tur var gan iebraukt, gan tikt atpakaļ jau pirms Viršu DUS.
Ar bezizmešu elektrotransportu (cietzemes, ūdens un gaisa) braucošie nezina, ka pārvietojas ar luksusa klases transportu, kā par to atkal izsakās Latvijas politiķi, kas paši brauc ar vēl dārgākiem auto.
IKEA scenārijs…
Iesaku vārda “lokācija” vietā izvēlēties “vieta”, “novietojums” vai “atrašanās vieta”, arī “iekš” un “priekš” drusku kož acīs 🙂