Opel gatavojas elektrifikācijai – prezentē ikoniskās zibens emblēmas jauno interpretāciju
Opel prezentējis savas ikoniskās Blitz (latviešu valodā – zibens) emblēmas jaunāko interpretāciju, kas zīmola sērijveida modeļus rotās no 2024. gada.
Opel prezentējis savas ikoniskās Blitz (latviešu valodā – zibens) emblēmas jaunāko interpretāciju, kas zīmola sērijveida modeļus rotās no 2024. gada.
Viena no galvenajām Riselsheimā bāzētā autoražotāja aizraujošās un atzinību guvušās dizaina filozofijas iezīmēm ir Opel kompass. Zibens arī turpmāk būs tā centrālais elements un lepni atradīsies Opel viziera centrā. Zibens šautra veido ciešas asociācijas ar elektrību un ideāli simbolizē Opel tuvošanos elektromobilitātes laikmetam.
Mūsu Blitz emblēma ir aktuālāka nekā jebkad agrāk. Tā ne tikai simbolizē mūsu apņemšanos demokratizēt inovācijas un mobilitāti, bet arī apliecina mūsu apņemšanos līdz 2028. gadam Eiropā kļūt par pilnībā elektrisku zīmolu. Šogad mūsu portfelī jau būs 15 elektrificēti modeļi, tāpēc ar lepnumu varam teikt, ka Opel ir elektrisks.Opel izpilddirektors Floriāns Hitls
Blitz ir mūsu drosmīgās un tīrās filozofijas ikona. Asais un pārliecinošais jaunais zibens glīti krusto tīro atbalsta gredzenu, mūsu ikoniskajai emblēmai piešķirot progresīvu, modernu izskatu. Kompass ir galvenais mūsu grafiskā dizaina princips, un zibenim tajā ir centrālā loma. Kompass ir mūsu priekšpuses, aizmugures un interjera dizaina elementu mugurkauls.Opel dizaina viceprezidents Marks Adamss
Vācu autoražotājs jauno Blitz savā produktu portfelī ieviesīs pakāpeniski tuvāko gadu laikā. Pirmais sērijveida modelis jaunā izskata emblēmu iegūs 2024. gadā. Tomēr Opel izpilddirektors Floriāns Hitls uzsver, ka jauno emblēmu varēs detalizēti iepazīt jau šogad.
IAA Mobility ir viena no lielākajām autoizstādēm pasaulē, tāpēc tā ir lieliska vieta, lai plašu, starptautisku auditoriju iepazīstinātu ar mūsu jauno Blitz. Turklāt mēs Minhenē plānojam arī pārsteigumu. Izstādes apmeklētāji būs sajūsmā.Opel izpilddirektors Floriāns Hitls
Uzlādēts viedoklis
Opel jau vēsturiski bija gatavs būt 100% elektrisks zīmols, bet tagad jau vispār nav vairs jautājumu par to, kādiem būt. Vienīgi varbūt varēja rotēt emblēmu?