Pirmais elektriskais Range Rover ir klāt
Ar nepārprotamu nosaukumu Range Rover piedāvā ieskatu ļoti gaidītajā elektriskajā Range Rover Electric.
Ar nepārprotamu nosaukumu Range Rover piedāvā ieskatu ļoti gaidītajā elektriskajā Range Rover Electric.
Ņemot vērā, ka elektriskais motors piedāvā to, pēc kā tiecas visi luksusa brendu zīmoli – klusumu un jaudu kompaktā faktorā, ar nepacietību tika gaidīts brīdis, kad klasiskie luksusa zīmoli būs gana drosmīgi, lai piedāvātu elektriskos modeļus. Papildus izmaksas dēļ elektrifikācijas šiem modeļiem nav no svara. Beidzot viens no šiem ir atrādījis savu elektrisko varēšanu – Range Rover.
Pirmais elektroauto no britu autoražotāja ir apveltīts ar nepārprotamu nosaukumu – Electric. Ja nu kāds šaubījās, kas tas tāds. Par laimi nekļūdījās kā Jaguar, kas starp citu ir tajā pašā grupā, kas jau iepriekš izlaida E-Pace un tad vēlāk elektrisko versiju nācās saukt par I-Pace…
Interesentiem Range Rover ir atvēris Range Rover Electric gaidīšanas sarakstu vēl pirms oficiālā tirdzniecības sākuma. Britu SUV elektriskā versija piedāvās ar Range Rover V8 flagmani salīdzināmu veiktspēju un apvidus spējas, kas ir neatņemama Range Rover iezīme kopš tā pirmsākumiem 1970. gadā.
Kopš pārdošanas sākuma 2021. gadā jaunākās paaudzes Range Rover ir noteicis jaunu iekārojamības etalonu. Visā pasaulē mēs redzam lielāko pieprasījumu savā 53 gadu vēsturē. Šo bezprecedenta panākumu dēļ mēs atveram oficiālo gaidīšanas sarakstu, lai sniegtu klientiem iespēju būt starp pirmajiem priekšpasūtītājiem jaunāko laiku gaidītākajam Range Rover.
Range Rover izpilddirektore Džeraldīne Ingema
Gadu ilgās virtuālās izstrādes laikā tika pilnveidota automobiļa priekšējās daļas izturība, analizētas dažādas virsbūves sistēmas, ņemtas vērā prasības šasijai un radīta spēja šķērsot virtuālu braslu ar ātrumu 50 km/h. Nu ir uzbūvēti pirmie fiziskie automobiļi un notiek prototipu testēšana.
Testi ir sākti visā pasaulē: ģeogrāfiskajā amplitūdā no Zviedrijas līdz Dubaijai un temperatūras amplitūdā no –40°C līdz +50°C. Globālā fizisko testu programma ir pielāgota Range Rover pirmajam pilnībā elektriskajam modelim, lai optimāli pārbaudītu elektriskās piedziņas komponentu, tostarp akumulatora, korpusa un automobiļa apakšdaļas izturību, kā arī auto dinamiku saistībā ar elektriskās piedziņas veiktspēju paaugstinātas darba temperatūras apstākļos.
Mēs tuvojamies mērķim radīt visu laiku klusāko un izsmalcinātāko Range Rover. Īpašie elementi, kas ir Range Rover panākumu pamatā, paliek nemainīgi: pārlaicīgs, minimāls dizains, mierpilns salons un spēja braukt jebkur – taču tagad apvienojumā ar nulles emisiju. Range Rover Electric tiks piedāvāts kopā ar vieglo hibrīdu [MHEV] un uzlādējamo hibrīdu [PHICEV], un šāds klāsts spēs apmierināt visdažādākās mūsu klientu vajadzības.
JLR produktu inženierijas izpilddirektors Tomass Millers
Jaunais Range Rover Electric tiek konstruēts un izstrādāts Apvienotajā Karalistē, Solihulā, izmantojot modulāro garenvirziena arhitektūru (MLA), kopā ar pašreizējiem vieglā un uzlādējamā hibrīda automobiļiem. Pirmo reizi akumulatori un piedziņa tiks izgatavoti JLR jaunajā Elektriskās piedziņas ražošanas centrā Apvienotajā Karalistē, Vulverhemptonā. Tas viss paātrinātā tempā tuvina Range Rover savam mērķim – 2039. gadā sasniegt nulles oglekļa emisiju.
Saskaņā ar ilgtspējas bagātu vīziju par modernu luksusu katrs Range Rover ir pieejams kā elektriskais hibrīds. Pilnībā elektrisks Range Rover būs pieejams 2024. gada beigās, bet pilnībā elektrisks Range Rover Sport – 2025. gadā.
Ņemot vērā, ka platforma tiks dalīta ar iekšdedzīšiem, varam necerēt uz pilnīgi pārdomātu dizainu. Noteikti atradīsies kādi kompromisi, bet šobrīd varam vien noskatīties uz tehniskajiem parametriem:
- 800V arhitektūra
- Nekas cits nav zināms šobrīd
- Pieņēmums: Noteikti virs 100kWh baterija, jo par aerodinamiku JLR maz domā
- Pieņēmums: Virs 400 km WLTP ciklā
- Pieņēmums: Uzlāde: DC 150+kW un AC 11kW
- Pieņēmums: Nebūs V2X
- Pieņēmums: Būs vidēja izmēra frunk, lai var Gucci sporta somu ielikt