Scania ievieš elektriskās kravas automašīnas reģionālajiem pārvadājumiem
Scania turpina īstenot elektrifikācijas plānu, lai sadarbībā ar klientiem sasniegtu zinātniski pamatotus CO2 samazināšanas mērķus.
Scania turpina īstenot elektrifikācijas plānu, lai sadarbībā ar klientiem sasniegtu zinātniski pamatotus CO2 samazināšanas mērķus.
Saskaņā ar savu attīstības plānu Scania ievieš jaunas paaudzes BEV kravas auto. Jaunā paaudze plašam klientu lokam ar dažādām vajadzībām pavērs durvis uz elektrificētā transporta pasauli. Ar 624 kWh akumulatoriem Scania nodrošina pamatu nopietnām pārmaiņām gan elektrisko kravas automašīnu attīstībā, gan to lomā reģionālajos pārvadājumos.
Tas ir nozīmīgs pavērsiens gan mums, gan mūsu partneriem. Mēs palielinām savu klāstu visās dimensijās, piedāvājot nebijušas iespējas plašam klientu lokam un visai transporta ekosistēmai. Šīs kravas mašīnas ir daļa no risinājuma, kas apmierina visas prasības, kuras izvirza pēc elektrifikācijas alkstošā transporta nozare.
Scania izpilddirektors Kristians Levins
Jaunā BEV kravas auto paaudze ir veidota uz klasiskajiem Scania pamatiem: modularitāte, ilgtspējība un kopējās ekspluatācijas izmaksas, kuras ir tādas pašas kā parastam kravas transportam vai pat labākas. Arī jaunākajiem Scania kravas elektroauto tiek nodrošināta pilna pakalpojumu programma, kas ietver gan uzlādi, gan finansējumu, gan apdrošināšanu, gan apkopi.
Šis jaunievedums Scania produktu portfelī ir lieliska ziņa tiem klientiem, kuri ir gatavi uzņemties atbildību. Mēs veicinām savu klientu pāreju uz elektrificētu transportu, piedāvājot tādas viņiem svarīgas vērtības kā cieša partnerība un nulles emisija.
Scania vecākais viceprezidents un elektrifikācijas vadītājs Fredriks Allārs
Jaunie Scania modeļi būs pieejami ar R un S guļamkabīni, šasiju, kā arī vilcēju un vairākām piekabju variācijām, tostarp pārtikas transportēšanai ar regulējamu temperatūru. Veicamais attālums ir atkarīgs no svara, konfigurācijas un ceļa īpatnībām, bet 4×2 vilcējs ar sešiem akumulatoriem, braucot vidēji ar 80 km/h, pa šoseju starp uzlādēm spēj mērot pat 350 km. Visizdevīgākie ir maršruti ar plānotu uzlādi transporta uzņēmuma bāzē vai galamērķī. Darbības diapazonu, protams, palielina uzlāde šofera obligāto 45 minūšu paužu laikā. Uzlādes jauda ir līdz 375 kW, un tas nozīmē, ka stundas laikā nobraucamais attālums pieaug par 270–300 km. Pastāvīgais jaudas līmenis Scania 45 R un S modeļiem ir 410 kW (560 ZS).
Elektrificētā piedāvājuma ziņā Scania ir sasniegusi patīkamu briedumu. Ar šo nozīmīgo papildinājumu mūsu esošajiem hibrīdiem un 2020. gadā prezentētajiem BEV auto izmantošanai pilsētā tagad mēs klientiem varam piedāvāt ilgtspējīgu un visaptverošu nulles emisijas risinājumu klāstu.
Scania vecākais viceprezidents un elektrifikācijas vadītājs Fredriks Allārs
Scania BEV kravas auto sākotnēji var pasūtīt kā 4×2 vilcējus vai 6×2*4 ar šasiju. Pateicoties Eiropas regulai, kura atļauj izmantot lielākus transportlīdzekļus, 4×2 vilcējam ar sešiem akumulatoriem attālums starp asīm ir 4150 mm, kas ir ļoti izdevīgi no praktiskā viedokļa. Vilcēja un piekabes pilna masa var būt līdz 64 tonnām.
Lai stātos pretī globālajam CO2 izmešu samazināšanas izaicinājumam, mums visiem ir jāatrod jauni ražošanas un patērēšanas veidi. Scania kompānijai vienmēr ir bijusi svarīga izmešu samazināšana, kā arī atkārtota lietu izmantošana un pārstrāde. Vienīgais, kas stāv starp mums un no fosilā kurināmā neatkarīga elektrotransporta, ir nepilnīgā uzlādes infrastruktūra, taču arī šajā jomā pašlaik ir vērojams liels progress.
Scania izpilddirektors Kristians Levins
Eiropas klientiem, kas labprāt veiktu iespaidīgus ieguldījumus BEV kravas auto iegādē, uzlādes aspekts ir ļoti svarīgs. Scania ir apvienojusies ar globāliem partneriem, kas ar Scania palīdzību kā vienojošo posmu var piedāvāt pilnīgus uzlādes risinājumus netraucētai un nākotnes izaicinājumiem gatavai BEV lietošanai.
Jaunās paaudzes Scania elektroauto var pasūtīt, sazinoties ar uzņēmuma pārstāvjiem. Pasūtīto auto ražošana tiks sākta 2023. gada ceturtajā ceturksnī.