Volkswagen 2024. gadu noslēdz ar līderību elektroauto pārdošanā Baltijā

0

Møller Baltic Import, Audi automašīnu importētājs Latvijā un Lietuvā, kā arī Volkswagen importētājs Baltijas valstīs, 2024. gadā klientiem ir piegādājis teju 11 000 automašīnu, kas ir par 16% vairāk nekā pērn.

Justs Nekrošus (Justas Nekrošius), Møller Baltic Import izpilddirektors

Justs Nekrošus (Justas Nekrošius), Møller Baltic Import izpilddirektors

Møller Baltic Import, Audi automašīnu importētājs Latvijā un Lietuvā, kā arī Volkswagen importētājs Baltijas valstīs, 2024. gadā klientiem ir piegādājis teju 11 000 automašīnu, kas ir par 16% vairāk nekā pērn. 2024. gads bija arī rekordgads noslēgto līgumu ziņā, ar divreiz lielāku apjomu nekā pērn. Savukārt 2025. gads ir sācies ar rekordlielu pasūtījumu skaitu, kas ļaus arī šogad sasniegt ievērojamus rezultātus. 

Aizvadītais gads ir bijis veiksmīgs visiem Møller Baltic Import pārstāvētajiem zīmoliem, ļaujot mums pārliecinoši sasniegt augstus rezultātus. Esam īpaši gandarīti par Audi panākumiem – Latvijā ar vēsturiski labāko rezultātu pirmo reizi kļūstot par pārdotāko zīmolu premium auto tirgū, savukārt Lietuvā šo titulu saglabājot jau otro gadu pēc kārtas. Tikmēr Volkswagen ir saglabājis pērn iegūtās līderpozīcijas kā pārdotākais elektroauto pasažieru auto segmentā. Tik pārliecinoši rezultāti šajos augstas nenoteiktības apstākļos bija iespējami tikai, pateicoties mūsu mazumtirdzniecības partneru profesionalitātei un mērķtiecīgam darbam visā Baltijā, kā arī ciešai partnerībai ar Volkswagen un Audi rūpnīcām.

Justs Nekrošus (Justas Nekrošius), Møller Baltic Import izpilddirektors

Auto nozarē 2025. gadā Møller Baltic Import prognozē tirgus izaugsmi. “Tuvākajā nākotnē mūsu uzmanības centrā būs daudzveidīga automobiļu piedāvājuma nodrošināšana mūsu klientiem, piedāvājot izvēlēties no plaša klāsta iekšdedzes dzinēja, elektroauto un plug-in hibrīda modeļiem. Šobrīd Baltijā pieprasījums pēc plug-in hibrīdiem, salīdzinot ar 2023. gadu, ir gandrīz dubultojies, pieaugot par 89%. Reaģējot uz pieaugošo interesi, piedāvājam vienu no plašākajiem plug-in hibrīda modeļu klāstiem tirgū – gan apjoma, gan premium, gan komercauto segmentā – un, pateicoties tam, plānojam 2025. gadā trīskāršot šī piedziņas veida pārdošanas rezultātus. Vienlaikus mēs ticam, ka nākotne ir elektriska. Tādēļ mūsu ilgtermiņa mērķis joprojām ir saglabāt augsti konkurētspējīgas tirgus pozīcijas elektroauto segmentā,” norāda Nekrošus.

Audi – jauno modeļu ofensīva un premium kategorijas līderis Latvijā

2024. gads Audi Latvijā ir bijis veiksmīgākais zīmola pastāvēšanas vēsturē. Pērn Audi ir izdevies nostiprināt līderpozīcijas premium segmentā Lietuvā un iegūt pirmo pozīciju arī Latvijā. Ievērojami augusi Audi tirgus daļa arī plug-in hibrīdu segmentā premium ražotāju konkurencē no 1,1% 2023. gadā uz 11,8% pērn.

Latviju šajā gadā sasniegs ļoti gaidītais pilnībā elektriskais Audi A6 e-tron, bet vēl divas nozīmīgas pasaules un Latvijas pirmizrādes ir gaidāmas šī gada otrajā pusē. Savukārt visi jaunie iekšdedzes dzinēja modeļi 2025. gada laikā pakāpeniski tiks bagātināti ar plug-in hibrīda versijām. Tādēļ šī gada laikā tiek plānots vismaz divkāršot Audi plug-in hibrīda segmenta pārdošanas rādītājus.

Volkswagen – nostiprina elektroauto tirgus līdera pozīcijas

Pērn Volkswagen ir izdevies saglabāt elektroauto pārdošanas tirgus līdera pozīcijas, neskatoties uz jaunu konkurentu ienākšanu tirgū. Kopumā klientiem piegādāti 465 elektroauto, no kuriem vairāk nekā puse bija ID.4 modelis. Veiksmīgus rezultātus uzrādīja arī jaunie ID.7 un ID.7 Tourer modeļi, kas veidoja vairāk nekā 17% no pārdošanas rezultātiem. 

2025. gadā Volkswagen plāno stiprināt savas pozīcijas SUV kategorijā, strauji kāpināt plug-in hibrīdu pārdošanas rādītājus, vienlaikus saglabājot fokusu uz elektroauto kā ilgtermiņa stratēģisko mērķi. Zīmols ir iecerējis stiprināt SUV klāstu ar jauno Tayron modeli, kas jau 2024. gadā iepriekšpārdošanā uzrādīja augstus rezultātus. Turklāt 75% no visiem klientiem ir izvēlējušies tieši Tyron plug-in hibīrīda versiju. Reaģējot uz pieprasījumu, Volkswagen šī gada laikā plāno četrkāršot plug-in hibrīdu pārdošanas rādītājus, piedāvājot tirgū plašāko plug-in hibrīdu modeļu klāstu ar lielu elektrisko sniedzamību, ko nodrošina Golf, Passat, Tiguan un Tayron modeļi. 

Volkswagen komerctransports turpina izaugsmi un plāno 40% pieaugumu

Klientu vidū popularitāti saglabājuši ID.Buzz saimes modeļi. 2024. gadā ID. Buzz bija otrs pārdotākais elektroautomobilis komercauto segmentā. Latvijā piegādāti 84 ID. Buzz, kas veido 23% tirgus daļas. Savukārt iecienītais Crafter pērn piedzīvoja ilgi gaidītos modeļa UNECE atjauninājumus, sniedzot furgonu segmentā nepieredzētu komforta līmeni, digitālos risinājumus un vadītāja asistentu sistēmas. Tieši Crafter bija pārdotākais 2024. gada komerctransporta modelis, veidojot 41% no visiem pārdotajiem auto.

Elektroautomobiļu segmentā zīmols vēlas stiprināt savas līderpozīcijas, paplašinot piedāvājuma klāstu. Šogad ir gaidāmas jaunas ID. Buzz un ID. Buzz Cargo modeļu versijas, piedāvājot arī modeli ar septiņām sēdvietām, kā arī mazāko 63 kW akumulatoru, kas būs īpaši novērtēts komercklientu vidū.

Šī gada pavasarī tiks prezentēti arī jaunie Transporter, Caravelle un  California modeļi. Turklāt kemperu modeļi, kas balstīti uz jaunajiem California un Grand California Crafter modeļiem, piedāvās iespēju ienākt jaunā tirgus segmentā un atklāt līdz šim neizmantoto potenciālu. Šogad būtiska uzmanība tiks veltīta arī izcilai klientu apkalpošanai, īstenojot ServicePlus iniciatīvu, kas iekļaus gan pārdošanas, gan pēcpārdošanas pakalpojumu, kas biznesa klientiem nodrošinās individuālu kontaktpersonu, īsākus servisa pakalpojuma sniegšanas laikus un daudz citas priekšrocības.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: