Range Rover gatavojas būt pilnībā elektrisks
Range Rover Electric būs līderis elektriskās piedziņas spēju, izsmalcinātības un luksusa ceļojumu jomā. Pirmie modeļa prototipi pašlaik tiek testēti vairākās izaicinošās vietās visā pasaulē. Pilnībā elektriskā piedziņa tiek izmēģināta ekstrēmā temperatūras diapazonā no –40°C pie Ziemeļu polārā loka līdz +50°C Tuvo Austrumu tuksnešos.
Range Rover Electric būs līderis elektriskās piedziņas spēju, izsmalcinātības un luksusa ceļojumu jomā. Pirmie modeļa prototipi pašlaik tiek testēti vairākās izaicinošās vietās visā pasaulē. Pilnībā elektriskā piedziņa tiek izmēģināta ekstrēmā temperatūras diapazonā no –40°C pie Ziemeļu polārā loka līdz +50°C Tuvo Austrumu tuksnešos.
- Pirmie Range Rover Electric prototipi pašlaik tiek izmēģināti pēc globālas testu programmas, tostarp tie tiek pārbaudīti īpaši zemā temperatūrā pie Ziemeļu polārā loka.
- Publiskoti pirmie attēli ar pilnībā melniem prototipiem: to modernisma dizaina valoda paliek uzticīga Range Rover DNS, bet virsbūves, ko nesedz kamuflāža, liecina par pirmo prototipu augsto kvalitāti.
- Pirmie Range Rover Electric uz ceļiem izbrauc pēc gadu ilgas komponentu un virtuālās izstrādes, kas vērsta uz to, lai radītu visu laiku klusāko un izsmalcinātāko Range Rover.
Pirmajos testos galvenā uzmanība tika pievērsta akumulatora un elektriskās piedziņas bloka (EDU), proti – transmisijas, elektromotoru un spēka elektronikas, spējai strādāt ekstrēmi zemā temperatūrā līdz pat –40°C. Turklāt pirmo reizi JLR zīmola vēsturē uzņēmums gan akumulatoru, gan EDU izgatavo paša spēkiem.
Testēšana uz Zviedrijas aizsalušajiem ezeriem apliecināja Range Rover paša izstrādātās elektriskās piedziņas potenciālu un pierādīja, ka tā pārspēs jau tā izcilo Range Rover veiktspēju uz virsmām ar sliktu saķeri. Tādējādi Range Rover spējas pārvietoties jebkādā apvidū, jebkādos laikapstākļos un pa jebkādu segumu arī turpmāk paliks nepārspētas.
Viens no izcilo spēju stūrakmeņiem ir jaunā saķeres kontroles sistēma, kas nodrošina izcilu vilkmi uz apledojušas vai citādi slidenas virsmas. Tā vietā, lai tradicionāli paļautos tikai uz ABS bloku, Range Rover Electric riteņu izslīdēšanas kontrole uzticēta tieši elektriskās piedziņas vadības blokiem. Tas griezes momenta piemērošanas laiku katram ritenim ļauj samazināt no aptuveni 100 milisekundēm līdz 1 milisekundei.
JLR izstrādātā novatoriskā programmatūra precīzi kontrolē EDU ātrumu, lai precīzi pārvaldītu riteņu izslīdēšanu, tādējādi nepieciešamība pēc ABS iejaukšanās samazinās. Vilkme tiek maksimāli uzlabota uz visām virsmām, nodrošinot izcilu reakciju un stabilitāti, kas ievērojami uzlabo Range Rover braukšanas pieredzi. Šī sistēma saskaņoti darbojas kopā ar stabilitātes kontroli un šasijas sistēmām, lai panāktu vēl kvalitatīvāku braukšanu.
Range Rover ar elektrisko piedziņu nozīmē ierasto Range Rover luksusu, izsmalcinātību un iespējas, kā arī gandrīz nedzirdamu pārvietošanos – plūdenai un relaksējošai braukšanai. Lai pārliecinātos, ka ir optimizēti visi auto darbības aspekti, mēs pilnā sparā īstenojam fizisko testu programmu. Tā veidota tā, lai Range Rover Electric pārbaudītu ekstremālos apstākļos un nodrošinātu, ka, automobilim nonākot pie īpašniekiem, tā spējas viņus patiesi pārsteigtu.
Produktu inženierijas izpilddirektors Tomass Millers