Ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģija ekoloģiski izgaismo Eifeļa torni
Ļaudis, kas iepriekšējās dienas vakarā bija devušies pastaigā gar Eifeļa torni, noteikti pamanīja, ka Parīzes simbols ir izgaismots ekoloģiski zaļā krāsā. Pilsētas simbola pārvērtības tika realizētas Energy Observer īstenotā projekta “Paris de l’hydrogène” ietvaros, zaļajai gaismai simbolizējot sertificēto atjaunojamo ūdeņradi, kas darbina EODev (Energy Observer Developments) izstrādāto Toyota degvielas šūnu ūdeņraža ģeneratoru GEH2.
Ļaudis, kas iepriekšējās dienas vakarā bija devušies pastaigā gar Eifeļa torni, noteikti pamanīja, ka Parīzes simbols ir izgaismots ekoloģiski zaļā krāsā. Pilsētas simbola pārvērtības tika realizētas Energy Observer īstenotā projekta “Paris de l’hydrogène” ietvaros, zaļajai gaismai simbolizējot sertificēto atjaunojamo ūdeņradi, kas darbina EODev (Energy Observer Developments) izstrādāto Toyota degvielas šūnu ūdeņraža ģeneratoru GEH2.
GEH2 ģenerators ar enerģiju apgādā arī Energy Observer pasākuma teltis Eifeļa torņa pakājē. Vairāki uzņēmumi, kas piedāvā ūdeņraža enerģijas un mobilitātes risinājumus, prezentē savus transportlīdzekļus un lietojumus, lai demonstrētu ilgtspējīgu un inovatīvu nākotnes pilsētu perspektīvu.
Mūsu risinājums Eifeļa torņa apgaismojumu ienes jaunā tehnoloģiskā, ilgtspējīga progresa laikmetā. Esam pārliecināti, ka šai iniciatīvai sekos daudzi citi, savas svinības nākotnē rīkojot ar tīru enerģiju. Sagaidām, ka skaistākie pieminekļi Francijā un citur tiks izgaismoti ar ilgtspējīgas enerģijas risinājumiem. Būdamas arī simboliskas, tādas iniciatīvas, kā, piemēram, EODev GEH2, izceļ nulles emisijas risinājumus, kas darbojas jau šodien.
Žeremijs Lagarigs, EODev vadītājs
Tāpat šeit tiek prezentēti dažādi risinājumi, kas izmanto Toyota ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģiju, ieskaitot jaunās paaudzes Mirai modeli, CaetanoBus izstrādāto pilsētas satiksmes autobusu un REXH2 risinājumu kuģniecībā veicamās distances palielināšanai, kā arī EODev izstrādāto GEH2 ģeneratoru. Visi šie produkti ir pieejami tirgū jau šodien, nodrošinot reālus risinājumus un pievēršot uzmanību no valstu valdību, industriju, mediju, klientu un sabiedrības puses.
Ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijai būs galvenā nozīme, lai Toyota līdz 2050. gadam varētu sasniegt savu oglekļa neitralitātes mērķi. Šī apņemšanās tika pausta 2015. gadā, kad mēs izziņojām savu 2050. gada vides izaicinājumu un tirgū palaidām Mirai – pasaulē pirmo sērijveida ūdeņraža degvielas šūnas automobili.
Tāpat mēs uzskatām, ka ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijai būs būtiska nozīme, lai panāktu oglekļa neitralitāti visā pasaules transporta ekosistēmā – ne tikai automobiļu jomā, bet arī autobusu, kravas automobiļu, dzelzceļa, aviācijas, kuģniecības un stacionāro ģeneratoru nozarē .
Mets Harisons, Toyota Motor Europe prezidents un valdes priekšsēdētājs
Kā oficiālajam mobilitātes partnerim olimpiskajās un paralimpiskajās spēlēs Parīzei ir īpašas attiecības ar Toyota. Spēļu laikā 2024. gadā Toyota nodrošinās nulles emisijas transportlīdzekļus un progresīvus mobilitātes produktus, lai uzsvērtu savu apņemšanos nodrošināt nulles emisijas mobilitātes risinājumus un “Mobilitāti visiem”.
Uzlādēts viedoklis
Nav šaubu, ka risinājumi jau pastāv. Tomēr ūdeņraža sistēmas efektivitāte mobilitātes risinājumos nav tā labākā, kas nozīmē to, ka Eiropas Zaļā kursa ietvaros, kur teikts, ka energoefektivitāte ir viens no svarīgākajiem aspektiem, pieņemot lēmumus, ūdeņraža šūnu risinājumi ir vēl zem jautājuma zīmes. Arī ekspluatācijas izmaksas nav tik saldas, lai mestos rēķināt atmaksāšanās periodu.
Lai arī cik ļoti Toyota slavētu ūdeņradi un izceltu to, kā to vienīgo risinājumu, kas palīdzēs sasniegt klimatneitralitāti, uzņēmuma plānos ir piedāvāt vairāk bateriju elektroauto kā ūdeņraža.