Dānijas elektriskais prāmis pārspēj rekordu par garāko braucienu ar vienu akumulatora uzlādi

Elektriskais prāmis Ellen veica 50 jūras jūdzes — 92 kilometrus — ar vienu uzlādi Starptautiskās Enerģētikas aģentūras 7. ikgadējās konferences par energoefektivitāti laikā. Distance iezīmē jaunu pasaules rekordu.

Dānijas elektriskais prāmis Ellen

Dānijas elektriskais prāmis Ellen

Elektriskais prāmis Ellen veica 50 jūras jūdzes — 92 kilometrus — ar vienu uzlādi Starptautiskās Enerģētikas aģentūras 7. ikgadējās konferences par energoefektivitāti laikā. Distance iezīmē jaunu pasaules rekordu.

Ærø un Als salas Dānijas dienvidos savieno Ellen, pasaulē garākais pilnībā elektriskais prāmis. Ellen uzstādīja jaunu pasaules rekordu 9. jūnijā tieši aiz logiem Sonderborgā, Dānijā, kur nozares, valdības un pilsoniskās sabiedrības līderi pievienojās Starptautiskajai Enerģētikas aģentūrai (IEA), lai rīkotu 7. ikgadējo globālo konferenci par energoefektivitāti, ziņo businessgreen.com.

Atgriežoties no konferences, kurā dalībnieki pētīja, kā starptautiskās ambīcijas energoefektivitātes jomā var pārvērst ātrākā un spēcīgākā progresā reālajā pasaulē, Ellen ar vienu akumulatora uzlādi sasniedza 50 jūras jūdzes — 92 kilometrus.

Tīrs e-prāmja rekords

Ellen neizdala kaitīgās emisijas un darbojas par 24 procentiem zemākām izmaksām nekā jauns dīzeļa prāmis. Viņa sāka šķelt viļņus 2019. gadā.

92 kilometru brauciens ar vienu akumulatora uzlādi ir līdz šim lielākais plānotais attālums jebkur pasaulē elektriskajam prāmim, kas spēj pārvadāt gan pasažierus, gan transportlīdzekļus. Mēs runājam par tīru rekordu. Parastos ikdienas braucienos prāmis pirms uzlādes nobrauc 22 jūras jūdzes jeb 40 kilometrus no ostas uz ostu.

Marstalas Jūras akadēmijas Dānijas vecākais pasniedzējs Henriks Hagbarts Mikelsens

Danfoss Editron plāno iesniegt šo pasaules rekordu Ginesa rekordu grāmatā.

Ellen ir lielisks elektriskā transporta nākotnes piemērs. Tas ir tīrāks, zaļāks un efektīvāks nekā viņas fosilā kurināmā konkurenti. Jūras transporta elektrifikācija ir skaidrs veids, kā samazināt siltumnīcefekta gāzu emisijas. Un Danfoss piedāvā risinājumus jaunu elektrisko prāmju būvniecībai un esošo modernizācijai, lai tos elektrificētu ar potenciālu samazināt oglekļa emisijas visā pasaulē.

Kimmo Rauma, Danfoss Editron vice-prezidents
0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x