Atrā lādēšana aukst...
 
Share:
Notifications
Clear all

Atrā lādēšana aukstai baterijai.

5 Posts
4 Users
0 Reactions
1,892 Views
Gatis
(@ghatys)
Posts: 9
Active Member
Topic starter
 

Sveicināti domubiedri! Apsveiciet un saņemiet! Beidzot esmu pievienojies elektrotransporta entuziastu pulciņam ar 12. gada I-MiEV un pirmie prieki ar pirmajām bēdām arī ir klāt!

Labi atdzisušu šodien piereģistrēju un pirmos, kādus 10 km pa Jelgavas pilsētu pavizinājies, nolēmu iemēģināt pieslēgt pie ātrās uzlādes. Bateriju rādīja par 2/3 pilnu, tāpēc testam teorētiski vajadzēja izdoties, taču piecās minūtēs man ielādēja knapi kilovatstundu! Mēģināju pie otras stacijas- tas pats! Mēģināju vēlāk ar puspilnu bateriju- tas pats!

Sakiet, nu, viedie, vai dažu mīnusu grādu aukstums var būt pie vainas, vai mans braucamais ir jāved pie remontmeistariem? Piebildīšu, ka no 220 uzlādējās zolīdā ātrumā.

Mācos braukt ar I-MiEV

 
Posted : 01/02/2021 10:26 pm
Andrejs BMW i3
(@andrejs)
Posts: 67
Trusted Member
 

Jāgaida Kārļa komentārs, bet iespējams (1kWh/5min = 12kW) šāds ātrums aukstai baterijai (ja baterija ir -4C) ir ok. Nezinu kā ieslēgt baterijas sildīšanu I-Miev, gan jau ieslēdzas automātiski kad ir pie vada. Principā jālādē mājās naktī no rozetes, tās ātrās uzlādes tik tā pa retam un ja silta baterija.

 
Posted : 01/02/2021 10:42 pm
Dinars
(@dinars)
Posts: 5
Active Member
 

8,5KW/55min pie -22C 

https://www.youtube.com/watch?v=SXTmCLOzf7I

 
Posted : 02/02/2021 6:36 am
(@kmendzins)
Posts: 155
Estimable Member Admin
 

Esi sveicināts mūsu EX-kluzīvajā pulciņā!

Patiess prieks!

Par tavām bēdām gan jāsaka, ka situācija ir atbilstoša un tavai mašīnai nav ne vainas.

Līdz ko akumulatora temperatūra nokrīt zem noteikta sliekšņa, pēc maniem novērojumiem tas ir tad, kad ārā ir <10°C, šie elektroauto ierobežo uzlādes jaudu. Līdz 24 kW pie zema uzlādes %.

Jāsaprot, ka maksimālā uzlādes jauda ir pieejama vien līdz ~15%, kas vasarā ir aptuveni 45 kW, pēc tam sāk pamazām kristies tā. Pēc maniem uzskatiem pie e-mobi stacijām nav jēgas lādēt pēc 60%. Tas korelē arī ar aktīvās dzesēšanas darbību - kā tā izslēdzas, tad nav jēgas turpināt.

Ziemā ir sarežģītāk. Pirmā uzlāde ir ļoti lēna, bet otrā (pie maziem procentiem) ir normāla. Labāk lādēties mājās vai tur, kur ir jāmaksā par patērēto nevis laiku. Valsts uzlādes tīkls ir diskriminējošs pret vecajiem elektroauto.

Paskaidrojoša bilde zemāk. 

Image

Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds

 
Posted : 02/02/2021 2:04 pm
Gatis
(@ghatys)
Posts: 9
Active Member
Topic starter
 

Nu, skaidrs! Paldies, ka apbēdinājāt/iepriecinājāt!

Mācos braukt ar I-MiEV

 
Posted : 02/02/2021 10:15 pm
Share:

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: