Vēlos padalīties pieredzē par to, kā elektroauto lietotājus arī var pārsteigt el.tehniskas problēmas, kas raksturīgas pilnīgi visiem stūrētājiem. Nerunāju par izdegušu spuldzīti, piesalušu logu slotiņu un tamlīdzīgām lietām. Runāšu par švaku 12v akumulatoru. Tas atgadījās līdz šim visaukstākajā rītā. Pēc iepirkšanās kādā lielveikalā, sataisījos mājup, taču man par pārsteigumu, ieslēdzot auto, instrumentu panelis neieslēdzās. Pilnīgi tumšs. Jau atverot durvis, kad tam jāatdzivojas.. nekā. Viss pārējais saslēdzās. Gaismas, virzienrādītājs, bremžuguns - viss kā parasti. Līdz mājai tiku bez paneļa indikācijām un virzienrādītāju klikšķu skaņas. Nedomāju, ka man šie klikšķi ir tik svarīgi, bet izrādījās ka tie ir būtiski! Ok. Braucot ievēroju ka reģeneratīvā bremze neparasti stipra. Var braukt gandrīz vispār bez bremzes spaidīšanas, bet jāuzmanās, jo bremžuguns neiedegas. Taču šo bremzēšanu arī var regulēt ar to pašu jaudas regulēšanas pedāli - "gāzi". Mājās viss sākotnēji normalizējās. Auto pieliku pie lādētāja un, kad ņēmu nost, viss darbojās kā tam vajadzētu būt. Norakstīju uz sala "gļuku". Vēlāk vakarā, kad atkal vajadzēja izkustēties, tomēr, atkal pārsteigums! Taču šoreiz pat nevar vairs pielaist. Meklējot risinājumu, konstatēju, ka 12v akumulatora spriegums knapi 12,2V. Piepīpēju to no lādētāja. Pazuda pilnīgi visas līdzšinējās problēmas. Konstatēju, ka auto borta uzlāde darbojas. Nu skatīšos. Joprojām šis manā kategorizācijā ir gļuks (līdz galam kaut kas neizskaidrots) bet ceru ka vaina pašā 12v akumulatorā. Tā kā ziniet, ja arī esam uzlādēti, var gadīties, ka arī mums ir jāpiepīpē, lai iedarbinātos! Lai visiem labi ripo!
Topic starter
This topic was modified 2 gadiem ago by Subbis
Posted : 08/01/2023 8:11 am
Kārlis Mendziņš reacted
Spelling error report
The following text will be sent to our editors: