Jaunais Kia EV6 nodrošina izcilu praktiskā pielietojuma līmeni
Kia pārstāvji jau pieņem EV6 pasūtījumus, un pirmie klienti Eiropā automobiļus saņems šī gada pēdējā ceturksnī.
Apvienojumā ar modernu 800 voltu ātrās uzlādes spēju, kas baterijas līmeni no 10 līdz 80 procentiem ļauj palielināt 18 minūtēs, un sniedzamību virs 510 km jaunais Kia EV6, pateicoties inovācijām un augsto tehnoloģiju funkcijām, nodrošina elektromobiļu segmentā vēl nepieredzētas praktiskā pielietojuma iespējas. Kia pārstāvji jau pieņem pasūtījumus, un pirmie klienti Eiropā automobiļus saņems šī gada pēdējā ceturksnī.
Plašs interjers
Izstrādāts uz Kia speciāli elektromobiļiem paredzētās platformas E-GMP (Electric-Global Modular Platform), EV6 piedāvā segmentā vadošo interjera plašumu un funkcionalitāti. Priekšā sēdošo pasažieru skatam paveras minimālisma garā veidots priekšējais panelis, kas pastiprina salona plašuma sajūtu. Tā kā automobilī nebija jāveido centrālais transmisijas tunelis, EV6 līdzenā grīda aizmugurējiem pasažieriem nodrošina 990 mm vietu kājām, veidojot pirmšķirīgu komfortu.
Inovatīvā jaunā HVAC (apsildes, ventilācijas un gaisa kondicionēšanas) sistēma vairo priekšējo pasažieru komfortu un paplašina interjera telpu. Iebūvējot HVAC iekārtu, kas ir sadalīta starp pasažieru salona iekšpusi un ārpusi, HVAC sistēmas daļa iekšpusē aizņem par 55% mazāk vietas. Optimālais izkārtojums ļāvis izveidot mazāku kokpita apjomu un rast vairāk vietas priekšējiem braucējiem, vienlaikus nodrošinot optimālu salona ventilāciju.
Īpaši komforta sēdekļi ļauj autovadītājam un priekšējam pasažieriem relaksēties pirmšķirīga komforta un luksusa apstākļos, kamēr EV6 atrodas stāvvietā vai uzlādējas. Ar vienu pieskārienu pogai nolaidīsies atzveltne un augšup pacelsies sēdekļa pamatne, optimizējot pasažieru pozu un ķermeņa svara sadalījumu, ļaujot ērti izstaipīties, palasīt grāmatu vai nosnausties. Vieglā un plānā sēdekļu konstrukcija vēl vairāk paplašina EV6 interjera telpu.
Visā EV6 interjerā izmantoti augstvērtīgi materiāli, kas rada mājīguma sajūgu, turklāt tie izvēlēti, lai nodrošinātu īpašu izturību. Apdares materiāli ir ilgtspējīgi – no mākslīgās ādas apdares elementiem līdz sēdekļu audeklam un grīdas paklājiem no pārstrādātas plastmasas, kuras apjoma ekvivalents ir 100 puslitra ūdens pudeles.
Visi primārie EV6 vadības rīki ir viegli sasniedzami un vadītājam nodrošina intuitīvu braukšanu. Telpu taupošā elektroniskā transmisijas režīmu svira ir parocīgi izvietota blakus iedarbināšanas pogai, savukārt elegantajā stūresratā integrētas pogas informācijas, elektronisko palīgu un multimediju ērtai lietošanai. Nodrošinot optimālas ērtības, EV6 stūresrata apsilde, apsildāmo un ventilējamo sēdekļu kontrole ir izvietota uz skārienjutīgas virsmas.
Iespaidīga telpa bagāžai
EV6 pārdomātās lietu novietnes atbilst visu veidu vajadzībām. Lielā centrālā novietne nodrošina parocīgu vietu rokassomai vai planšetdatoram, savukārt iebūvētais bezvadu lādēšanas paliktnis ļauj ērti uzlādēt viedtālruni. Praktiskā cimdu nodalījuma ietilpību ir sekmējusi dalītā HVAC arhitektūra, ļaujot tajā ietilpināt 10,5 litrus, savukārt parocīgie priekšējie un aizmugurējie glāžu turētāji veido papildu novietošanas potenciālu.
Plašais bagāžas nodalījums, ko ļāvusi izveidot E-GMP arhitektūra, nozīmē, ka EV6 ir gatavs jebkuram piedzīvojumam, un nodrošina 520 litru (pēc VDA standarta) ietilpību ar paceltām otrās sēdekļu rindas atzveltnēm. Kad 60:40 proporcijā nolokāmās aizmugurējā sēdekļa atzveltnes ir nolaistas, bagāžas ietilpība palielinās līdz aptuveni 1300 litriem. EV6 ir neliels bagāžas nodalījums arī priekšējā daļā: tas dod 52 litru papildu ietilpību aizmugurējo riteņu piedziņas modelim un 20 litru pilnpiedziņas modelim, atlicinot pietiekami telpas uzlādes kabeļa glabāšanai.
Inovatīva elektropadeves sistēma un iespaidīga vilktspēja
Vēl vairāk paplašinot aktīvās atpūtas iespējas, EV6 elektropadeves funkcija (vehicle-to-load jeb V2L) būtiski uzlabo uzlādes ērtības. Integrēts uzlādes vadības bloks (ICCU) apvienojumā ar vienkāršu adapteri, kas uzlādes pieslēgvietu pārveido par elektroligzdu, ļauj no automobiļa baterijas iegūt līdz pat 3,6 kW lielu jaudu, ko var izmantot, lai ar elektroenerģiju apgādātu dažādas ārējās ierīces vai citu elektromobili. Savukārt EV6 salonā zem aizmugurējiem sēdekļiem ir izvietota uzlādes ligzda, kas ļauj pasažieriem uzlādēt savas ierīces no automobiļa baterijas bez papildu adapteriem.
Piedevām EV6 ir konstruēts tā, lai, aprīkots ar 77,4 kWh bateriju, gan aizmugurējās, gan pilnpiedziņas versijā spētu vilkt piekabi ar masu līdz 1600 kg. Klientiem izvēloties 58 kWh bateriju, EV6 spēs vilkt līdz pat 750 kg. Neatkarīgi no versijas EV6 nodrošinās spēcīgu elektromobiļa veiktspēju lieliskiem ceļojumiem kopā ar ģimeni.
Vācu žurnālists gan raksta, ka galva durās griestos, garajiem nederēs.