Opel Corsa-E – budžeta klases S-klase

0
Opel Corsa-e

Opel Corsa-e

Opel Corsa-E daudziem varbūt ir paslīdējusi garām no piedāvājuma, bet šis ir viens no ērtākajiem pilsētas elektroauto, kāds ir pieejams.

Šis ir negaidīti ērtākais budžeta klases elektroauto. Perfekti pielāgots pilsētas videi. Uzreiz to iztēlojos kā otru auto, ja dzīvo, piemēram, Ģertrūdes ielā vai Vecrīgā, kur bruģis iedzīvotājiem ir ikdiena. Pašlaik nav sanācis pārvietoties ar elektroauto, kas tik labi spēj pārvarēt pat mūsu nelīdzenākos ceļus.

Plusi bija vairāk kā mīnusi

Tas bieži nebūs jādara, bet, kad būs, būs jāiesvīst – blakussēdētāja sēdekli pabīdīt uz priekšu nebija tas vieglākais uzdevums, bet ar kārtīgu ieskrējienu tikām galā. No drošības viedokļa skatoties, auto, protams, aprīkots ar ārkārtas bremzēšanu, bet jautājums šeit ir cits – kādēļ neieviesa adaptīvo kruīza kontroli, ja jau sensori auto ir iestrādāti? To noteikti Opel ieviesīs saviem nākošajiem (vairāk premium) modeļiem vai varbūt tas tika darīts cenas dēļ? Par to grūti spriest, noteikti varat izteikt viedokli komentāru sadaļā.

Haizivs Opel Corsa-E salonā
Haizivs Opel Corsa-E salonā

Corsa-E ir īpaša kategorija durvju rokturiem – tie ir vieni no zemākajiem pasaulē. Auto izteikti domāts ne tik gariem cilvēkiem, lai gan vieta 1.90m garam vīrietim ir. Ticiet vai nē, bet aiz vadītāja arī ir vieta! Salons ir plašs un noteikti neliks vilties pat klaustrofobiķiem. Acīgākie arī pamanīs dizainā iestrādāto haizivi, ko tas nozīmē, gan grūti teikt.

Ekrāns ir ļoti jauks, atgādina VW grupu, bet tam ir neliela aizkave mainot skaļumu. Sīkums it kā, bet tomēr ir 2022. gads. Par pašu borta datoru runājot, kaitinošākā lieta šim auto ir, ka ja izmanto Bluetooth, izslēdzot auto, nākamajā reizē auto iestatās atpakaļ uz radio. Kas nozīmē, ka katru reizi jānomaina audio avots vai nu jāpaliek pie savas mīļākās radio stacijas.

Opel Corsa-E
Opel Corsa-E

Brīdinām, ka bagāžnieka tilpums būs kā jau no maza, ekonomiska auto sagaidāms – vieta bērnu ratiem nebūs. Kas arī ir šī auto mērķis – pārvadāt cilvēkus, ne kravu. Tas noteikti nebūs radīts, lai pārvāktos no dzīvokļa uz dzīvokli, bet ņemot vērā šī auto cenu un izmaksām, ģimene varēs atļauties par vienu istabu vairāk.

Opel Corsa-E instrumentu panelis
Opel Corsa-E instrumentu panelis

Vidējo patēriņu nespēju iegūt lielāku par 16.7 kWh/100 km. Pieminēšu, ka braucu tikai sporta režīmā. Šis auto ir kā mazs kartings, perfekti pielāgots pilsētas raitajai satiksmei. Un tieši šis demo auto nomarķēts kā Ceļu policijas rallija ekipāža, kas noteikti dod vairāk priekšroku pārvietojoties. Uzlādēts.lv ļoti patika auto dizains, atbalstām!

Opel Corsa-E
Opel Corsa-E

Nevajag sagaidīt par daudz

Opel zīmols nekad nav asociējies ar premium segmentu – to pierāda arī Corsa-E. Komplektācijas opciju pat īsti nav. Ir bāzes modelis un nedaudz virs tā. Atšķirība pavisam neliela – parkošanās sensori, lai gan ar šo modeli atrast sev vietu šaurā ieliņā nebūs problēmu. Kā jau ierasts, elektroauto apgriešanās rādiuss ir izcils. Aizmugurējā kamera, manuprāt, ir pilnīgi lieka opcija.

Opel Corsa-E pie Eleport uzlādes stacijas
Opel Corsa-E pie Eleport uzlādes stacijas

Ir line-assist funkcija un labākais šajā visā ir, ja to izslēgsi, tā vienmēr paliks izslēgta. Auto ir vāja rekuperācijā (B režīmā), kas parastam auto lietotājam neliksies nekas tāds, bet ja esi iemēģinājis dažādus elektroauto, šis liek padomāt. Vai tam ir jēga, vai vajag vairāk? Atbilde ir jā, vajag. Noteikt jāpiemin, ka Corsa-E nav 1-pedal drive funkcijas. Tomēr kāja no gāzes pedāļa būs jāpārceļ uz bremzes katru reizi, kad vēlēsieties apstāties, kas elektroauto lietotājiem liksies muļķīgi. Kurš tad vēl tā dara? Ir cilvēki, kas gadiem nav pieskārušies bremzēm…

Kā jau minēju – KOMFORTS! Apbrīnojami ērts auto gan iekšpusē, gan pārvietojoties. Un priekšējās gaismas dizains ir izcils. Tik vienkārši, bet skaisti izveidotas līnijas, teiktu, ka pat nedaudz agresīvas.

Prieks, ka Opel Latvijā ir ar šo piedāvājumu – budžeta klases izcilnieks. Zibsnis Opel logo beidzot ir pamatots. Noteikti iesakām šo auto izmēģināt pašiem!

Te nedaudz specifikācijas: 

  • Izmantojamā baterija: 45 kWh 
  • 0 – 100 km/h: 8.1 sec 
  • Ātrā uzlāde (29–>228 km): 26 min (max. 101 kW) 
  • Reālais nobraukums: 285 km (WLTP 359 km) 
  • Patēriņš “uz papīra”: 15.6 kWh/100 km (dzīvē 16.7 kWh/100 km) 
  • Aizmugurējais bagāžnieks: 309 L 
  • Priekšējais bagāžnieks: nav

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: