Renault ir trešais populārākais elektroauto zīmols Eiropā
2022. gadā Renault kļuva par trešo vadošo elektroautomobiļu zīmolu (pasažieru automobiļu tirgū), pārdodot 228 000 automobiļus, kas ir par 12% vairāk nekā 2021. gadā).
2022. gadā Renault kļuva par trešo vadošo elektroautomobiļu zīmolu (pasažieru automobiļu tirgū), pārdodot 228 000 automobiļus, kas ir par 12% vairāk nekā 2021. gadā). Renault ir trešais lielākais zīmols pēc elektroautomobiļu pārdošanas apjoma.
Atbilstoši savam mērķim līdz 2025. gadam panākt augstāko ekoloģisko auto proporciju Eiropas tirgū, kopējā pārdošanas apjomā iekļaujot vairāk par 65% elektrificēto automobiļu, Renault kopš 2021. gada palielinājis kopējo elektrificēto automobiļu pārdošanas apjomu par 9 procentpunktiem. E-Tech klāsts (elektriskās un hibrīdpiedziņas automobiļi) tagad veido 39% no Renault pasažieru automašīnu pārdošanas apjoma Eiropā 2022. gadā, kamēr vidējais rādītājs tirgū ir 31%.
Komanda ir īstenojusi mūsu 2022. gada galvenos prioritāros mērķus – turpina pieaugt elektroautomobiļu tirgus, C segments un mazumtirdzniecība. Mūsu E-Tech klāsts ideāli atbilst klientu vēlmēm un ierindo mūsu zīmolu trešajā vietā Eiropas elektroautomobiļu tirgū. 2023. gadā Renault izaugsmi veicinās mūsu unikālais E-Tech klāsts tirgū, Megane E-Tech electric un jaunā Austral E-Tech pārdošana visa gada garumā, kā arī četri nozīmīgi jaunu, kvalitatīvu automobiļu izlaidumi, ar ko ļoti lepojamies.
Renault zīmola galvenais izpilddirektors Fabriss Kambolivs (Fabrice Cambolive)
Jaunais Megane E-Tech electric 2022. gada otrajā pusē papildināja elektroautomobiļu piedāvājumu Eiropā, uzreiz kļūstot par populārāko elektroautomobili mazumtirdzniecībā, pārdošanas apjomam sasniedzot 33 000, turklāt lielākā daļa pārdoto automobiļu bija ar augstākas klases aprīkojumu, sniedzamību 450 km un Open RLink, kura darbību nodrošina Google®. 2023. gadā Renault uzsāks Megane E-Tech electric pārdošanu ārpus Eiropas.
Eiropas vieglā komerctransporta tirgū Renault ieņem otro vietu, aptverto stabilu 14,4% tirgus daļu. 2022. gadā Renault vieglā komerctransporta klāsts tika papildināts ar jauno Kangoo Van E-Tech un jauno Master E-Tech electric, tādējādi apmierinot klientu gaidas un īstenojot uzņēmuma mērķus elektrifikācijas jomā. Renault ir pirmajā vietā mazo komercautomašīnu segmentā un otrajā vietā vidējo/lielo komercautomašīnu segmentā.