“RIDE” – pirmie Eiropā, iespējams pirmie pasaulē! Pirmā diena bez maksas!

5

Pirmie Eiropā, iespējams pirmie pasaulē, “RIDE” piedāvā koplietošanai elektrovelosipēdu Xiaomi HIMO T1. Lai klientus iepazīstinātu ar pakalpojumu, pirmajā – atklāšanas dienā varēs vizināties bez maksas.

RIDE koplietošanas Xiaomi HIMO T1 elektriskie velosipēdi

RIDE koplietošanas Xiaomi HIMO T1 elektriskie velosipēdi

Pirmie Eiropā, iespējams pirmie pasaulē, “RIDE” piedāvā koplietošanai elektrovelosipēdu Xiaomi HIMO T1. Lai klientus iepazīstinātu ar pakalpojumu, pirmajā – atklāšanas dienā varēs vizināties bez maksas.

Lai nodrošinātu efektīvāku mobilitāti Rīgas pilsētā, no 15. jūlija organizācija “RIDE” piedāvā elektrovelosipēdu īstermiņa nomu. Šis pakalpojums atvieglos satiksmes plūsmu pilsētas centrā un mazinās gaisa piesārņojumu, kas atstāj ietekmi uz apkārtējo vidi.

Elektrovelosipēdi būs pieejami  Rīgā un Jūrmalā, kur tos varēs atrast un aktivizēt ar aplikācijas palīdzību. Aplikācija ir paredzēta gan iOS, gan Android viedierīcēm un ir pieejama attiecīgo platformu aplikāciju vietnēs. Lai būtu ērtāk uzsākt braucienu un lejuplādēt aplikāciju, pie elektrovelosipēda varēs vienkārši noskenēt uz tā atrodamo QR kodu, kas automātiski aizvedīs uz lietotnes lejupielādes vietni. Aplikāciju varēs arī atrast un lejuplādēt “RIDE” mājas lapā www.ridemobility.eu

Xiaomi HIMO T1 ir jauna tipa elektrovelosipēdi, kādi vēl netiek piedāvāti Latvijas nomas tirgū. Tie sniedz iespēju pārvietoties ar ātrumu līdz 25 kilometriem stundā, sēžot ērtā pozīcijā, tai pat laikā labi pārredzot apkārtējo satiksmi. Ar pilnu baterijas uzlādi un neminoties var nobraukt 45 kilometrus, kas sniedz iespēju sasniegt Jūrmalu, kas ir iekļauta teritorijā, kur elektrovelosipēdu pēc brauciena beigām var novietot. Sākotnēji Rīgā tiks izvietoti vairāk nekā simts jaunie, pilnībā elektriskie, un dabai draudzīgie pārvietošanās līdzekļi. Pakalpojums ir pieejams visu diennakti un elektrovelosipēdi ir aprīkoti ar visiem nepieciešamajiem gaismas un skaņas signāliem, kas vēl vairāk uzlabo to spēju iekļauties ikdienas satiksmes plūsmā, kā arī nodrošinās ērtu, drošu un pamanāmu pārvietošanos diennakts tumšajā laikā!

Nomas pakalpojuma cena ir 1 EUR par nomas uzsākšanu un 0,15 EUR par katru nomas minūti. Pirmajā – atklāšanas dienā, lai iepazīstinātu klientus ar pakalpojumu noma būs bezmaksas. Visu pirmo nedēļu būs iespējams iepazīties ar pakalpojumu bez nomas uzsākšanas maksas, t.i, būs jāmaksā tikai par braucienā pavadīto laiku 0,15 EUR/min. Visas dienas nomas maksa ir tikai 15 EUR, respektīvi, vienas dienas laikā no 00:00 – 23:59 netiks iekasēti vairāk par 15 EUR. Vēl būs pieejami “referral” kodi (ar kodu YAS6Q iegūsi sev 2.50 € pirmajam braucienam!), kurus būs iespējams nosūtīt draugiem. Draugs saņems 2,50 EUR bonusu bezmaksas braucienam, kas ietver uzsākšanu un 10 minūšu braucienu. Ja draugs būs izmēģinājis pakalpojumu, tad arī sūtītājs saņems 2,50 EUR bonusu. Kā arī šobrīd FaceBook lapā @ridemobilityeu risinās vairāki konkursi, kuru balva ir bezmaksas brauciens visas dienas garumā, kuru varēs izmantot sev ērtā laikā.

Jaunu – ērtāku pārvietošanās līdzekļu ieviešana bija loģisks solis, ņemot vērā iepriekšējo gadu pieredzi.

Edgars Jākobsons, “RIDE” SIA valdes priekšsēdētājs un uzņēmuma attīstības vadītājs

Visi ir laipni aicināti izmēģināt jauno pakalpojumu un jaunos elektrovelosipēdus Xiaomi HIMO T1. Gaidīsim visus interesentus šo trešdien, 15.07.2020. sākot no plkst. 12:00 pie “Laimas” pulksteņa, Aspazijas bulvārī 20, Rīgā.  Lai pirmais iespaids būtu īpaši patīkams, rekomendējam izmantot svaigo, ar priežu skuju aromātu bagāto veloceliņu Rīga – Jūrmala. Drošu un patīkamu braucienu novēl “RIDE” komanda!

“RIDE” ir vadošais e-mobilitātes un mikro-mobilitātes pakalpojumu sniedzējs Latvijas tirgū. Savu darbību uzsāka 2019. gadā klientiem nodrošinot augstvērtīgāko elektrisko skrejriteņu nomas pakalpojumu. “RIDE” ietilpst “TrafoNet” uzņēmumu grupā.

Uzlādēts viedoklis

Man bija tā laime šo elektrisko velosipēdu izmēģināt jau krietni agrāk. Iespējams, biju pirmais, kas to izmēģināja ārpus Āzijas. Pēc skata tas ir kā mopēds, bet, ņemot vērā, ka tam ir pedāļi, gribās to saukt par motorolleri, bet tam nav pietiekami liela motora jauda, lai tas skaitītos kas vairāk par velosipēdu.

Koplietošanas shēmā es šiem redzu labu potenciālu, jo nav vajadzīgas tiesības un ķivere, lai ar to brauktu. Kā arī pakalpojuma sniedzējiem nav tie jāsavāc katru nakti, lai uzlādētu – tikai jānomaina baterijas. Uzmanīgi gan ar tikšanu līdz Jūrmalai no Berģiem! Ļoti iespējams, ka nāksies mīties, kas nav tas ērtākais, ko darīt ar to.

Ar kodu YAS6Q iegūsi sev 2.50 € pirmajam braucienam!

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

5 2 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
5 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Aleksandrs
Aleksandrs
Viesis
24/04/2023 11:31

23 апреля около 12:00, Ваш мотороллер был брошен на дороге возле дома по адресу Vīlipa iela 8, Rīga и мешал проезду других транспортных средств!
Узнайте, кто был клиентом в это время и ВПРАВЬТЕ ему мозги, как надо парковать транспортное средство!
В следующий раз будет вызвана полиция!

Jezups
Jezups
Viesis
14/07/2020 18:04

Uzinstalēju aplikāciju, atvēru, aizvēru un izdzēsu no telefona. Kas tas par genocīdu pret Maskačku un Krasta masīvu? Tas nav nekāds getto. Kamēr šie rajoni nebūs zaļi kartē, tikmēr-sorry. Mums nav pa ceļam.

Varu
Varu
Viesis
Atbilde  Jezups
16/07/2020 08:48

Pamēģini viņiem uzrakstīt, parasti šitie kantori ir diezgan atsaucīgi un diezgan ātri pievieno jaunas zonas ņemot vērā pieprasījumu no klientiem. Man bija līdzīgi ar Akropoli un, šķiet, Atom vai Fiqsy vai Bolt pagājušajā pavasarī, neatceros, kurš kantoris, bet 2 no 3 atbildēja un atbildēja pozitīvi!

Rins19
Rins19
Viesis
Atbilde  Jezups
18/07/2020 02:03

Tur tas aparāts nenostavēs i 5 min. Vainu nopizdīs, vai vienkārši izdemolēs. Maskačkā arī tagad labāk neapstāsies, citādāk mirsi.

5
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: