Tempus CR-T1

Daudzi elektriskie divriteņi, kas ir pieejami tirgū, neizskatās pēc kā īpaša. Tie pārsvarā ir modificēti parastie velosipēdi, kuru modifikācija liek tiem izskatīties neiedvesmojoši vai pat smieklīgi. Tomēr Tempus Titāns divritenis izskatās pēc vintage sacīkšu motocikla.

Tempus Electric Bikes savu biznesu uzsāka ar vienkāršu mērķi – uztaisīt tiešām unikālu un uzmanību piesaistošu dizainu. Tas viņiem noteikti ir izdevies ar Titānu (The Titan, CR-T1), kas vizuāli atgādina sacīkšu motociklu no pagājušā gadsimta. Tas ir panākts ar dzelzs rāmi, pagarinātu ādas sēdekli un nokarenajiem rokturiem. Tomēr degvielas tvertnes vietā tam atrodas baterijas un elektronika, kas kontrolē 1 kW jaudīgo motoru. Motors pats atrodas aizmugurējā ritenī.

Tempus CR-T1 The Titan elektriskais divritenis

Lai gan dizains liek domāt par to, ka šis e-divritenis brauks ļoti ātri, tā ātrums ir ierobežots līdz 32 km/h, kā to regulē ASV ceļu satiksmes noteikumi priekš e-divriteņiem. Ja ātrums būtu lielāks, tad, lai ar to brauktu, būtu nepieciešama vadītāja apliecība un apdrošināšana no vadītāja puses. Protams, kā jau daudzi, kam ir bijusi saskare ar šāda veida divriteņiem, zina, to var manuāli apiet. Tādējādi iegūstot ātrumus, kas ir daudz tuvāk 50 km/h. Pie tādiem ātrumiem jautājums par bremzēm kļūst aktuāls. Titānam ir hidrauliskās disku bremzes. Baterija ir pietiekami liela, lai bez mīšanās ar to veiktu 70 km, bet, ja tā beidzas, tad ir iespējams turpināt ceļu ar mīšanos.

Cena Tempus Titānam ir attiecīgi ievērojama – 3’000 $, kas daudziem ir krietni par dārgu priekš divriteņa. Tiem, kas to var atļauties, līdz ar e-divriteni klāt nāks vintage aizsargķivere un izcilas sajūtas.

Tempus elektriskais velosipēds CR-T1

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: