Uzlādēts

Tavs ceļvedis atjaunojamajā enerģijā

VW MAN elektriskais kravas pārvadātājs

VW saņēmis 1’600 elektrisko kravas pārvadātāju rezervācijas no Brazīlijas

2018. gada 23. augusts

Brazīlijas, kas līdz šim nav izcēlusies ar vērā ņemamiem paziņojumiem saistībā ar elektromobiļiem, alus darītava ir pasūtījusi 1’600 elektriskās kravas automašīnas.

Ambev, brazīliešu alus darītava, plāno pievienot savam autoparkam 1’600 elektriskos kravas pārvadātājus līdz 2023. gadam. Šie transportlīdzekļi tiks izplatīti starp 20 loģistikas uzņēmumiem, kas izplata Ambev produkciju.

Ambev mātes uzņēmums Anheuser-Busch plāno iegādāties 40 Tesla Semi un 800 Nikola One kravu pārvadātājus.

Pārrunas starp Ambev un Volkswagen ir bijušas jau ilgi, bet nesenie Brazīlijas valdības lēmumi, kas attiecas uz tarifu palielināšanu dīzeļdzinēju kravu pārvadātājiem, ir paātrinājuši procesu gaitu. Šie tarifi neattiecas uz elektrotransportiem, tāpēc daudzi uzņēmumi Brazīlijā steidz iegādāties kādu no VW, Volvo, Mercedes-Benz, Renault un citiem elektriskajiem piedāvājumiem.

Roberto Kortes (Roberto Cortes), Volkswagen busu un kravas automašīnu izpilddirektors Brazīlijā:

“Ambev plāns, kas vēl nav līdz galam izstrādāts, seko kravu pārvadātāju šoferu streikam, kas notika maijā un pamatīgi ietekmēja ēdienu, degvielas un eksporta pārvadāšanu divas nedēļas. Pēc šī streika valdība apsolījās veikt izmaiņas.

Šomēnes valdība parakstīja likumprojektu, kas paredz minimālā tarifa noteikšanu kravas pārvadāšanai, kas jāmaksā kravas pārvadātāja šoferiem. Šis tarifs ir augstāks par to, ko tagad maksā šoferiem. Uz kravas pārvadātājiem, kas darbojas ar elektromotoru, likums neattiecas.

Saprotami, ka tāda mēroga streiks piesaista uzmanību tam, ka vajag izmantot alternatīvas dīzeļdzinējiem. Tomēr mēs negaidām lielu pieprasījumu, ko izraisītu [valdības] lēmums.”

1’600 kravas automašīnu būtu Brazīlijas lielākais šāda veida autoparks un sastādītu 35% no Ambev parka. Vienlaicīgi gada laikā tas neizlaistu aptuveni 30’000 tonnas ogļskābās gāzes piesārņojuma.

Ja loģistika Brazīlijā ir tik jutīga uz šādām izmaksu svārstībām, var tikai minēt, kādas sekas rastos, ja kāds izlaistu autonomu elektrisko kravu automašīnu.

Avots: Reuters

Kārlis Mendziņš

Atrasts mētājamies pie elektroierīcēm. Mīlestība pret jaunajām lietām izaugusi kopā ar bakalaura grādu elektroinženierzinātnēs. Brauc ar elektromobili kopš 2017. gada bargās ziemas (-30°C) un kopš tā laika ne reizi nav noslāpis.
Kārlis Mendziņš
Patika raksts? Atbalsti Uzlādēts iekš Patreon!
VW saņēmis 1'600 elektrisko kravas pārvadātāju rezervācijas no Brazīlijas 1

Komentāri

avatar
  Pieraksties  
Paziņojums no