Cupra plāno būt pilnībā elektrisks brends no 2030. gada
IAA Mobility 2021 pasākumā Cupra paziņoja par saviem nākotnes plāniem, kas paredz brenda pilnīgu elektrifikāciju, kurai ir jānoslēdzas 2030. gadā.
Cupra ir SEAT sportiskais brends, kas tika dibināts vien 2018. gadā. Ar īpašu fokusu uz sportiskajām un sportiskākām automašīnām Cupra jau ir izpelnījies slavu ar vairākiem ICE transportlīdzekļiem. Tomēr brends strauji elektrificējas un tā portfolio jau ir Leon e-Racer, kas tapa sadarbībā ar Rimac, un Born, kas agrāk bija zināms kā Seat el Born un kam drīzumā vajadzētu būt pieejamam arī Latvijā. 2024. gadā klāstam pievienosies Cupra Tavascan, kas modificēts piedalīsies arī Extreme E sacensībās.
Cupra Born ir uzsākta ražošana un nesen izziņotais Volkswagen ID.Life būs pieejams zem Cupra zīmola kā UrbanRebel, kam ražošanā vajadzētu nonākt 2025. gadā.
Mūsu mērķis ir līdz 2030. gadam kļūt par pilnībā elektrisku zīmolu. Mēs atklājam CUPRA Born šogad, un CUPRA Tavascan ieradīsies 2024. gadā. CUPRA UrbanRebel izaicina konvencijas, radot emocijas jaunajā elektriskajā laikmetā, radikāli interpretējot uzņēmuma vīziju par pilsētas elektroauto, kas tirgū nonāks 2025. gadā. Mēs cieši sekosim līdzi, kā klienti pieņem elektroauto un kā infrastruktūra izvēršas Eiropā.
Cupra vadītājs Veins Griffits
Uzlādēts viedoklis
Cupra nav no lielākajiem zīmoliem, tāpēc, redzot, ka pārejas posms ir tik pat ilgs kā Ford, rodas pāris neērti jautājumi par temata nozīmīgumu šim brendam. Preses relīzē Cupra neslēpj, ka ar Born plāno iekarot 20% no SEAT pārdošanas apjomiem. Ar vienu modeli… Lai vai kā, apsveicami, ka arī sportiskie brendi pievēršas šim tematam.
Tad atliek jautājums par pašu SEAT. Šis brends jau arī neražos mūžīgi ICE automašīnas. Iepriekš minētais ID.Life būtu perfekti piemērots SEAT, bet uz skatuves VW grupa runāja tikai par Cupra. Ko tas nozīmē šim spāņu brendam?