Bugatti Chiron un Rimac Nevera

Rimac pārņem Bugatti un sola to elektrificēt

Horvātijas elektrisko superauto ražotājs kopā ar Porsche ir paziņojuši, ka pārņem kontroli pār Bugatti, nopērkot kotrolpaketi. Bugatti un Rimac tagad būs zem jaunas grupas – “Rimac Group”.

Rimac ir Horvātijas elektrisko superauto ražotājs, kura otrais un jaunākais veikums ir Nevera. Šis superauto maksā 2 miljonus ASV dolāru, ir aprīkots ar 1,4 MW motoru kopējo jaudu, kas iespēj 2’300 Nm griezes momentu, un līdz 300 km/h ieskrienas 9.3 sekundēs (0-100 km/h 1.97 sek).

Jaunās grupas vadītājs ir iepriekšējais Rimac Automobili vadītājs Mate Rimaks (Mate Rimac). No jaunās Rimac Group 37% pieder M. Rimakam, 24% Porsche, 12% Hyundai grupai un 27% pārējiem investoriem. Pats Rimac Automobili tiek sadalīts divās atsevišķās divīzijās – Rimac Automobili un Rimac Technologies. Bugatti Automobiles un Rimac Automobili ir apvienoti zem Bugatti | Rimac zīmola, no kura 55% pieder Rimac Group, bet 45% pieder Porsche. Kopā ņemot, Porsche pieder 57.2% no Bugatti | Rimac.

https://twitter.com/TheEVuniverse/status/1412189437363167235?s=20

Baumas par to, ka Rimac varētu pārņemt Bugatti, klīda jau labu laiku. Būtībā kopš brīžā, ka Porsche aizvien lielāku interesi sāka izrādīt Rimac virzienā.

  Elektroauto, kas spēj braukt vistālāk

Lai gan Rimac plašāka sabiedrība pazīst tieši dēļ saviem superauto, tie lielāko daļu peļņas iegūst ar savām zināšanām, piegādājot risinājumus citiem autoražotājiem, piemēram, Porsche, Aston Martin, Pininfarina un Koenigsegg. Rimac Automobili kopā ar Bugatti turpinās ražot superauto, bet Rimac Technologies piegādās risinājumus citiem ražotājiem.

M. Rimaks savā Facebook profilā jau liek domāt, ka drīzumā ir sagaidāms elektriskais Bugatti. Šobrīd gan nekas specifisks nav zināms.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Uzlādēts veikals. Viss Tavam elektromobīlim/elektroauto. Uzlādes stacijas, wallbox, kabeļi un aksesuāri.
Rimac pārņem Bugatti un sola to elektrificēt 1
5 1 balsojums
Raksta novērtējums