Kolkā izveidota uzlādes stacija elektromobiļiem
Pretim Kolkas luterāņu baznīcai ir izveidots labiekārtots stāvlaukums, kurā ir paredzētas divas vietas elektromobiļiem.
Stāvlaukuma būvdarbi tika uzsākti 5. jūnijā un tas ekspluatācijā tika nodots 16. novembrī. Projekts «Dabu un vidi saudzējoša tūrisma veicināšana Kolkas piekrastē» tika veikts ar Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda finansējuma palīdzību.
Projekta ietvaros tika izveidots stāvlaukums 36 automašīnām, no kurām 2 stāvvietas paredzētas cilvēkiem ar invaliditāti un 2 stāvvietas elektromobiļiem ar uzlādes staciju divu elektromobiļu vienlaicīgai uzlādei (Mode 3 Type 2 pieslēgums), nojume ar 2 labiekārtotām tualetēm, ūdens ņemšanas vieta, bērnu rotaļlaukums, galdi, soli, velosipēdu turētāji un citi praktiskas un estētiskas nozīmes labiekārtojuma elementi. Diennakts tumšajā laikā laukums tiek apgaismots.
“Tāpēc ka būvdarbi tika veikti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansējumu, stāvlaukums ir bezmaksas.”
Avots: kolka.lv
Latvijā ražota e-motion MFC 201 stacija. Tāds pats hlams, kā pie spices. Diemžēl nākās secināt, ka projektētājam piemīt vienīgi sadista talants.
Uzlādes stacija par brīvu? Kā viņu var lietot?
Tur vajag savu Type 2 kabeli.
Kad es biju ziemā piebraucis, tad skārienjūtīgais ekrāns bija uzkāries un nevarēju palais (laikam stacija bija uzkārisies).
Tagad skatos plugshare (https://www.plugshare.com/location/240781) tur rāda, ka augustā stacija ir strādājusi.
Savs kabelis ir. Vakarā aizbraukšu pamēģināt.
Aizbraucu, ekrāns darbojās, ļāva izvēlēties pieslēgšanās vietu, nospiedu ok. Bija uzraksts, ka jāpieslēdzas 60 sekunžu laikā, bet ligzda tā arī neatveras… Tieši tas pats ar otru pusi. Pēc tam uzkārās un nereaģēja uz pieskārieniem.
Tā iet ar tiem vienreizējiem pojektiņiem… Labi ka netālu ir e-mobi kaste. Viņiem beidzot aplikācijā strādā karte, kurā var redzēt uzlādes stacijas!
Tas labi, bet man neder ātras uzlādes stacijas. Jo auto māk tikai lēnām lādēties. Pilna uzlāde ilgst 3,5 stundas un tikai 65 kilometriem.
Nevaru pat iedomāties, kas tas varētu būt par braucamo? Renault Twizy?
Opel Ampera. Lādejams hibrīds.
Ak jā, par lādējamiem hibrīdiem biju piemirsis, šajā portālā tie nav cieņā 🙂
Nu, līdz 60-70 kilometriem viņš ir elektromobils. Darba dienās benzina ģenerātors nemaz nepielaižās. Brīvdienās gan ar uzlādi nepietiek…
Šis verķis bija savu laiku apsteidzošs. Tikai tagad PHEV sāk sasniegt 60-70km elektriskajā režīmā.
Tas taisnība! Progresīvs auto!
Es arī kādreiz izskatīju Ampera/Volt kā potenciāli labu starp variantu pārejai uz 100% elektroauto.
Tiesa mulsināja, ka šāda izmēra auto ir tikai 4 sēdvietas.
Kad ieraudzīju sava elektroauto sludinājumu (tai pašā cenā), tad protams uzreiz pārgāju uz elektroauto.
Mūsu ģimenē ir 3 cilvēki, tā kā nemaz netraucē, ka ir tikai 4 vietas. Aizmugurē ir 2 ļoti komfortablas vietas ar konsoli pa vidam, kuram ir glāžu turetāji un kontaktligzda.
Tā nu ir, bet Ampera nav klasiskais PHEV. Tas ir REx.
https://uzladets.lv/opel-ampera-70-km-uz-elektribas-un-viena-raviena-lidz-liepajai/