Pārvērsts Audi S5 – elektromobilis, kam vajadzētu būt

0
Braucieni nav tik gari, kā varētu likties

Audi vēl tikai sāks pārdot savu pirmo elektrisko automašīnu, bet jau kāds Audi S5 īpašnieks ir pārveidojis savu spēkratu par šobrīd labāko elektrisko Audi.

Aizvien vairāk cilvēku pievēršas automašīnu pārveidošanai par elektromobiļiem, piemēram, Shelby Cobra ar Tesla motoru un Kia Soul baterijām, Teslonda (Honda Accord) ar Tesla motoru un Chevy Volt baterijas un latvieša Arta Ziemeļa Mazda RX-8.

Audi S5 (augstas veiktspējas Audi A5) tagad ir piedzīvojis savu kārtu ar Tesla motoru un Tesla baterijām. Šī modernā luksusa klases automašīna, kas no rūpnīcas iznāca jau ir palielinātu jaudu, izceļas starp pārējām konversijām. Šī mašīna nav domātu tikai jautrām izklaidēm brīvajā laikā, bet kalpo arī kā ikdienas pārvietošanās līdzeklis.

Electrek runāja ar mašīnas īpašnieku Samuelu Polijaku (Samuel Polyak), kam ir pieredze ar mašīnu pārveidošanu uz elektrisko piedziņu.

Samuels kā Audi un quattro pilnpiedziņas fans atrada nodzītu 2010. gada Audi S5 un nolēma to pārveidot, saglabājot quattro sistēmu. Lai pielāgotu Teslas sistēmu S5 dimensijām, viņam nācās dažus komponentus atdalīt vienu no otra un radīt tiem īpašus ietvērumus.

Viens liels mīnuss Samuela dizainam ir tas, ka viņš izvēlējās baterijas izvietot tur, kur reiz bija aizmugurējās sēdvietas, t.i., šai mašīnai vairs nav aizmugurējo sēdvietu. Visa bateriju paka (85 kWh) ir izvietotas tā, lai būtu vieta bagāžniekā un varētu redzēt cauri aizmugurējam logam.

Samuels vēl nav nobraucis, cik var ar vienu uzlādi, bet lēš, ka ar vienu uzlādi varētu veikt aptuveni 400 km, kas to nostāda Audi e-tron līmenī.

Avots: Electrek

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: