DPD izmantos lielāko bateriju smago kravu pārvadātāju
Šveicē DPD no šī gada decembra vidus izmantos elektrisko kravu pārvadātāju ar lielāko bateriju Eiropā. Šis kravu pārvadātājs ir aprīkots ar tik lielu bateriju, ka varētu apgādāt mājsaimniecību ar elektrību vairākus mēnešus.
Šveicē DPD no šī gada decembra vidus izmantos elektrisko kravu pārvadātāju ar lielāko bateriju Eiropā. Šis kravu pārvadātājs ir aprīkots ar tik lielu bateriju, ka varētu apgādāt mājsaimniecību ar elektrību vairākus mēnešus.
Kravas automobilis Futuricum Logistics 18E, ko izstrādājis Designwerk Products AG, par pamatu izmantojot Volvo Trucks transportlīdzekli, tiks aprīkots ar masīvu 680 kWh akumulatoru, kas dos iespēju transportlīdzeklim nobraukt līdz pat 760 km lielam attālumam ar vienu uzlādi.
DPD plāno izmantot kravas automašīnu maršrutā starp DPD Möhlin depo un Buchs izplatīšanas centru, katru gadu veicot vismaz 80’000 km un ietaupot aptuveni 90 kilogramus CO2 uz simts kilometriem – 72 tonnas CO2 gadā.
Pēc uzņēmuma domām, elektriskā kravas automašīna ar tik lielu diapazonu var pilnībā aizstāt dīzeļdzinēju un nav sliktāka par ūdeņraža degvielas elementu kravas automašīnu.
Akumulatora svars netika atklāts, taču var pieņemt, ka tas varētu svērt aptuveni 4’500–5’000 kg. Tas noteikti ietekmē kravnesību, bet DPD gadījumā vissvarīgākais rādītājs varētu būt tilpums, nevis svars.
Kā redzam zemāk, Šveices uzņēmums jau piedāvā vairāku veidu komerciālos elektriskos transportlīdzekļus:
Vairāk informācijas preses relīzē.
Uzlādēts viedoklis
72 tūkstoši tonnu gadā… No viena šāda… Es nojautu, ka uzņēmumi elektrifikācijā ir dusošais milzis, bet līdz šim nebiju aizdomājies, cik lielu pēdu var radīt viens transportlīdzeklis. Jāsaprot, ka šobrīd tas ir vairāk PR nolūkiem, bet, ja viss noritēs veiksmīgi, tad ne tikai DPD ar tādiem braukās. Atceramies, ka Amazon ir pasūtījuši simtiem tūkstošu elektrisko kravas pārvadātāju.
Vienlaicīgi gan jāatcerās, ka 70% no visām transporta emisijām ir atbildīgi tieši vieglie transportlīdzekļi. Par laimi, šeit jau varam runāt, ka iekšdedzes dzinējiem beigu sākums ir jau aiz muguras.
nu pagaidām viņi ir pasūtījuši tiekai vienu, ņemot vērā, ka DPD Šveicē ir 900 darbinieku, šķiet mazliet ironiski. Interesanti būtu zināt, cik tad tāds maksā, ja pat Šveices DPD var atļauties tikai vienu.
tagad tikai jāaptrod informācija, kā uzlādē šādu 680 kWh akumulatoru.
Jā, vienīgais no šīs klases, bet DPD kā tādam ir vērā ņemams skaits elektrisko transportlīdzekļu – https://www.dpd.com/group/en/2020/07/23/dpd-uk-smashes-electric-vehicles-target-five-months-early-with-over-700-electric-vehicles/