Opel atrāda Manta EV pārveidots retromodelis ar manuālo pārnesumkārbu
Jau vairākas nedēļas Opel kārdināja, ka Manta tiks elektrificēta. Par godu ražotāja leģendārā modeļa 50. jubilejai, ir uztaisīta tā elektriskā versija.
Jau vairākas nedēļas Opel kārdināja, ka Manta tiks elektrificēta. Par godu ražotāja leģendārā modeļa 50. jubilejai, ir uztaisīta tā elektriskā versija.
Par Opel Manta GSe ElektroMod Coupe ražotājs sāka izplatīt informāciju jau pirms vairākām nedēļām. Kā norāda nosaukums, tas ir pārveidots EV restomod projekts, kura pamatā ir oriģinālais Opel Manta no septiņdesmitajiem gadiem. Vienīgais modelis tika izveidots, lai atzīmētu modeļa 50 gadu jubileju.
Automašīnas virsbūve ir ļoti līdzīga oriģinālajam modelim, taču ražotājs ir pietiekami pacenties, lai patiešām padarītu to svaigu. Ar koši dzelteno krāsu tas izteiksmīgi kontrastē ar melno motortelpas pārsegu un priekšējo plakni, ko Opel sauc par “Pixel-Vizor”.
“Pixel-Vizor” ir ekrāns, kas stiepjas pāri lielākajai daļai priekšējā paneļa augšdaļas, un tas parāda dažādus ziņojumus par automašīnu, paziņojot par to, ka tas ir pilnībā elektrisks. Lai gan aizmugurējie lukturi pirmajā brīdī ir kā oriģinālie, tie patiesībā nav – Opel tos ir atjaunojis ar modernu piesitienu un daudzām LED gaismām.
Iekšpusē pārvērtības turpinās ar digitālajiem ekrāniem, nevis tradicionālajiem kloķiem un pogām, pāris pielāgotiem sporta sēdekļiem un spilgti dzelteniem, kas mijas ar melnu krāsu, akcentiem. Opel tomēr ir saglabājis oriģinālo Manta stūri, un, ja ieskatoties nedaudz tuvāk, var pamanīt arī oriģinālo manuālās pārnesumkārbas pārnesumu kloķi.
Šis elektrotransportlīdzeklis ir ar manuālo pārnesumkārbu. Tas nav savienots ar oriģinālo 105 zirgspēku motoru, bet gan ar 147 zirgspēku elektromotoru, kas arī rada 255 Nm griezes momentu. Nav minēti nekādi veiktspējas rādītāji, taču Insideevs ziņo, ka motors izmanto 31 kWh akumulatoru bloku, kas ar vienu uzlādi nodrošina aptuveni 200 km lielu autonomiju.
Uzlādēts viedoklis
Prieks redzēt, ka autoražotāji izceļ tos labākos vēstures modeļus, lai parādītu tos kā elektriskos. Tā nesen Hyundai izdarīja ar Pony, to sapludinot ar jauno Ioniq 5. Renault gan neplāno savus retromodus kā vienreizējus pasākumus – Renault 4 un Renault 5 būs pieejami masām. Šo tendenci, laikam, iesāka Honda, kad pirmo reizi atrādīja Urban EV, kas ražošanā ir zināms kā Honda e. Žēl, ka Sport EV nav nonācis līdz ražošanai.
Žēl, ka Opel neplāno šo palaist kaut vai limitētas sērijas ražošanā. Paņem Opel Corsa-e vai Mokka-e šasiju un uzliek šo virsbūvi. Pat īsti nevajag pārnesuma kārbu! Eh…