Audi Latvijā ieviesis jaunu uzlādes servisu
Pieaugot pieprasījumam pēc elektroauto un efektīvas auto uzlādes iespējām, Audi arī Latvijā ieviesis e-tron Charging Service pakalpojumu, kas ļauj ar vienu uzlādes karti veikt uzlādi teju 170 000 uzlādes stacijās 24 Eiropas valstīs.
Pieaugot pieprasījumam pēc elektroauto un efektīvas auto uzlādes iespējām, Audi arī Latvijā ieviesis e-tron Charging Service pakalpojumu, kas ļauj ar vienu uzlādes karti veikt uzlādi teju 170 000 uzlādes stacijās 24 Eiropas valstīs.
Noslēdzot vienu līgumu, klients e-tron Charging Service vietnē var visu nepieciešamo informāciju aplūkot vienuviet – par uzlādes tarifiem, tuvākajām uzlādes stacijām, kā arī sekot līdzi izmaksām un reizi mēnesī saņemt vienu rēķinu, tādējādi ikdienas uzlādi padarot krietni ērtāku. Tāpat arī e-tron Charging Service pakalpojums nodrošina ievērojami lētāku uzlādi Ionity lieljaudas uzlādes stacijās. Ionity ātrās uzlādes staciju jauda sasniedz 350 kW, ļaujot Audi e-tron ar 95 kWh akumulatora ietilpību un 150 kW uzlādes jaudu, uzlādēt līdz 80% tikai 30 minūšu laikā.
Mums ir svarīgi būt klientiem pieejamiem, tādēļ uzlādes kartes ieviešana arī Latvijā ir bijis būtisks solis ceļā uz vēl ērtāku ikdienu elektroauto īpašniekiem. Būtiski, ka jaunā karte ir pieejama un brīvi izmantojama lielākajā daļā Eiropas valstu, kas viennozīmīgi palīdz virzīties uz Audi mērķi – strauju elektrifikāciju.
Ilgvars Ļubka, Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā
Mobilitāte bez robežām
Viena no galvenajām uzlādes kartes priekšrocībām ir tās sniegtā iespēja brīvi ceļot pa 24 Eiropas valstīm, neuztraucoties par auto uzlādi – kopumā Eiropā e-tron Charging Service pakalpojuma tīklā ir teju 170 000 uzlādes staciju un to skaits turpina augt. Audi uzlādes karte nodrošina vienotu sadarbību un līgumu ar publiskajām uzlādes stacijām, tādējādi ievērojami atvieglojot apmaksu, kā arī sniedzot iespēju jau savlaicīgi pārliecināties par uzlādes izmaksām citās Eiropas valstīs.
Izdevīgāka maksa
Izvēloties e-tron Charging Service pakalpojumaTransit tarifu, uzlāde Ionity uzlādes stacijās ir ievērojami lētāka – piemēram, nule uzstādītajās stacijās Lietuvā standarta maksa ir 0,79 EUR/kWh, bet ar e-tron Charging Service pakalpojumu tikai 0,31 EUR/kWh. Ionity ātrās uzlādes staciju jauda sasniedz 350 kW, ļaujot Audi e-tron ar 95 kWh akumulatora ietilpību un 150 kW uzlādes jaudu uzlādēt līdz 80% tikai 30 minūšu laikā. Latvijā Ionity būs pieejams līdz šī gada beigām. Savukārt e-mobi, Latvijā plašākajā elektroauto uzlādes staciju tīklā, e-tron Charging Service pakalpojuma tarifs ir vienāds ar e-mobi bāzes tarifu. Transit tarifs pirmo gadu ir bez maksas, bet vēlāk ikmēneša abonēšanas maksa ir 17,65 EUR. Lai dotos garākos pārbraucienos bez pārsteigumiem, ar katras valsts uzlādes maksu iespējams iepazīties Audi e-tron Charging Service mājaslapā: https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-lv/tariffs.
Viegla izmaksu pārvalde
Ar e-tron Charging Service uzlādes karti ir krietni vieglāk pārvaldīt un izsekot ikmēneša izdevumus. Visas izmaksas tiek automātiski saglabātas myAudi lietotnē, līdz ar to autovadītājs var viegli sekot līdzi izmaksām, pārredzēt maksājumu vēsturi un viegli veikt apmaksu, saņemot vienu ikmēneša rēķinu par visām uzlādes reizēm.
Ērtāka ikdiena
e-tron Charging Service pakalpojumu Audi e-tron īpašnieki var pieslēgt paši vai vērsties Audi dīleru centros – Moller Auto Rīga un Moller Auto Lidosta, kur Audi eksperti palīdzēs aktivizēt pakalpojumu. Vairāk informācija pieejama šeit: https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-lv.
Uzlādēts viedoklis
Tagad lielākais šķērslis, kas saistās ar elektroauto ir norēķināšanās par uzlādēm. Ir prieks redzēt, ka Audi iet pareizajā virzienā. Tagad jāgaida, kad varēs nopīkstināt savu bankas karti pie uzlādes stacijas, lai norēķinātos. Šobrīd ir vai nu jāizmanto katra operatora aplikācija vai iepriekš iegūtā RFID karte. Vismaz tagad ir risinājums, kas ietver vairākus operatorus vienā.
Nesen iAuto ziņoja, ka #vissSlikti, jo Ionity palielina cenas. Lūk, izcenojums – 0,31 €/kWh šobrīd jaudīgājā uzlādes stacijā, manuprāt ir ļoti izdevīga cena. Tas ir tikai 2x dārgāk, ja salīdzina ar uzlādi mājās pie fiksētā tarifa. Par uzlādi Elektrum stacijās, kas ir 7x mazāk jaudīgas ir jāmaksā 0,28 €/kWh. Ja mašīna spēj ņemt pretim lielāku jaudu, tad uzskatu, ka 0,03 € ir tā vērti.
Tiem, kas klikšķināja uz virsraksta, ka Audi Latvijā ieviesīs jaunu elektroauto uzlādes servisu ar 350 kW jaudu, nāksies vilties, jo tie ir Ionity, kas to ieviesīs. VW grupa (VW, Audi, Seat, Škoda, Porsche) ir daļa no Ionity īpašniekiem. Tik pat labi virsraksts varēja būt, ka to dara BMW vai Mercedes, vai Ford. Fakts ir, ka tiek ieviest Audi piedāvātais uzlādes norēķināšanās pakalpojums.