Brīva vieta reklāmai

Uzlādēts

Tavs ceļvedis atjaunojamajā enerģijā

BMW i3 120 Ah

BMW i3 iegūst lielāku bateriju un sportiskākas sajūtas

2018. gada 3. oktobris

Priekš jaunajiem BMW i3 pircējiem raizes par nobraucamo attālumu būs retums, jo jaunajiem modeļiem būs ievērojami lielāka bateriju paka.

Septembra noslēgumā BMW paziņoja, ka i3 izmantos 120 Ah / 42.2 kWh bateriju paku. Tas ir teju divas reizes vairāk kā modelim, kas iznāca 2013. gadā – 60 Ah / 22.6 kWh, un par 1/3 vairāk kā 2016. gada versijai – 94 Ah / 33 kWh. Ārējais dizains diži nav mainījies.

Lielāka bateriju paka nozīmē arī palielinātu iespējamo nobraukumu starp uzlādēm. Par spīti lielākai baterijas ietilpībai, fiziskais izmērs ir palicis tieši tāds kā 2013. gada versijai. Arī jaudas parametri nav mainījušies – 170 Zs un 0 – 100 km/h 7.3 sekundēs priekš i3 un 184 Zs un 0 – 100 km/h 6.9 sekundēs priekš i3s.

BMW sola, ka jaunais i3 spēs reālos apstākļos veikt 260 km ar vienu uzlādi vai 345 km pēc NEDC pārbaudes, kas ir par 30% vairāk kā tagadējā versija un nostāda to blakus Nissan Leaf.

Jaunajiem modeļiem būs pieejama sporta paka un jaunas krāsas interjeram un eksterjeram.

Sporta paka piedāvās sporta suspensiju, kā tas ir priekš i3s, pārveidos automašīnu par 10 mm zemāku un nedaudz platāku ar 20 collu riteņiem.

Jaunā krāsu palete piedāvās Džukaro Bēšo (Jucaro Beige) metālisko krāsu ar Sasaluša Pelēkā (Frozen Grey) akcentiem eksterjeram un Karum Pelēko (Carum Grey) ar brūniem akcentiem interjeram.

Priekš uzlādes var izmantot 11 kW sienas lādētāju (Wallbox) un 50 kW ātro DC uzlādi un tā interjerā atradīsiet mājsaimniecības rozeti.

Cena jaunajam i3 vēl nav zināma (BMW Latvija pārstāvis 2019. gada janvārī apstiprināja, ka cena ir sākot no 41’250 €), bet ir zināms, ka atjauninājumu piedzīvos arī i3s un tos varēs rezervēt jau novembrī. Baumo, ka šis ir pēdējais atjauninājums priekš i3.

Avots: BMWgroup.

Kārlis Mendziņš

Atrasts mētājamies pie elektroierīcēm. Mīlestība pret jaunajām lietām izaugusi kopā ar bakalaura grādu elektroinženierzinātnēs. Brauc ar elektromobili kopš 2017. gada bargās ziemas (-30°C) un kopš tā laika ne reizi nav noslāpis.
Kārlis Mendziņš

Latest posts by Kārlis Mendziņš (see all)

Komentāri

E-pasts netiks publicēts. Nepieciešamie lauki ir atzīmēti *