Elektrotransportlīdzekļu Latvijā

Ātrās uzlādes stacijas

Uzlādēts

Tavs ceļvedis atjaunīgajā enerģijā

Mini Cooper SE ar BMW i3

Elektriskais Mini beidzot debitējis

2019. gada 10. jūlijs

Mini brends jau ilgstoši runā par savu elektroauto. Beidzot Mini Electric prezentēts, solot, ka pie dīleriem tas sāks nonākt 2020. gada martā.

Kaut gan aizvien vairāk auto ražotāju veido savām elektriskajām mašīnām atsevišķas platformas, jaunais Mini Electric ir pārveidots Mini Cooper. Diemžēl, tas nav vienīgais akmens Mini dārziņā – tas izmantos veco BMW i3 tehnoloģiju un baterijas, nevis jaunāko un svaigāko, ko var dabūt.

No vienas puses tas tehnoloģiju entuziastiem liekas kā mīnuss, bet no otras puses tas ļauj noturēt salīdzinoši zemu cenu. Lielbritānijas cena ir 27’900 £ (ar PVN un bez subsīdijas), kas ir aptuveni 31’000 €, un Vācijā tas maksās 32’500 €. Protams, tas nav lētākais no Mini piedāvājuma, bet tas iekļaujas kopējā šī autoražotāja cenu gammā.

Uzsākot jaunu nodaļu mūsu vēsturē, pirmais pilnīgi elektriskais MINI apvieno MINI izgudrotāju garu, radošo pieeju ietilpības un ikoniska dizaina apvienojumam. Tā modernā estētika apvieno aerodinamiskas līnijas ar raksturīgajām detaļām. Tas ir ne tikai pārliecinošs, bet arī apburošs

mini.lv/modeli/mini-electric/

Par šo summu iegūsiet sev mašīnu, kas izskatās kā Mini, bet brauc kā elektriskā. Ar 135 kW jaudīgu motoru (0-100 km/h 7.3 sekundēs) un 32.6 kWh bateriju solītie 230 km (WLTP) noteikti būs baudāmi.

Pārveidošana neskars šīs mašīnas ietilpību, jo baterijas būs izvietotas grīdā, zem aizmugurējiem sēdekļiem un bākas vietā. Kā jau Eiropā būvēta mašīna, tā ir aprīkota ar CCS ligzdu (50 kW), kas ļaus uzlādēt līdz 80% 35 min laikā. Izmantojot Type 2 11 kW uzlādi, trīs stundās būs pilna baterija.

  • Cena – 32’500 €
  • Autonomija – 230 km (WLTP)
  • Bateriju pakas lielums – 32.6 kWh
  • Lēnās uzlādes max jauda – 11 kW (78 km/h)
  • Ātrās uzlādes max jauda – 50 kW (353 km/h)
  • Cena/autonomija – 141.30 €/km
  • Cena/kWh – 996 €/kWh
  • Autonomija/kWh – 7.05 km/kWh (14.17 kWh/100 km)

Kārlis Mendziņš

Atrasts mētājamies pie elektroierīcēm. Mīlestība pret jaunajām lietām izaugusi kopā ar bakalaura grādu elektroinženierzinātnēs. Brauc ar elektromobili kopš 2017. gada bargās ziemas (-30°C) un kopš tā laika ne reizi nav noslāpis.
Kārlis Mendziņš
Patika raksts? Atbalsti Uzlādēts iekš Patreon!
Elektriskais Mini beidzot debitējis 17

Komentāri

avatar
  Pieraksties  
Paziņojums no