Ford prezentē pilnībā elektrisko E-Tourneo Courier – stilīgu, plašu un praktisku kompakta formāta auto

0

Pilnīgi jaunais Ford E-Tourneo Courier ir radīts neaizmirstamiem piedzīvojumiem. Tas ir daudzfunkcionāls, kompakts un pilsētai draudzīgs auto ar piecām sēdvietām un izteiksmīgu SUV iedvesmotu dizainu, kas nodrošina daudz vietas gan pasažieriem, gan mantām.

Ford E-Tourneo Courier

Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)

Pilnīgi jaunais Ford E-Tourneo Courier ir radīts neaizmirstamiem piedzīvojumiem. Tas ir daudzfunkcionāls, kompakts un pilsētai draudzīgs auto ar piecām sēdvietām un izteiksmīgu SUV iedvesmotu dizainu, kas nodrošina daudz vietas gan pasažieriem, gan mantām.

Ford daudzpusīgās Tourneo saimes jaunākajam pārstāvim ir pilnībā elektriska piedziņa, kas papildināta ar daudzām digitālajām un savienotajām funkcijām. Tas jauno elektroauto padara sevišķi pievilcīgu, jo ērta atjaunināšana attālinātā režīmā automobili laikā gaitā bagātina ar jaunām funkcijām un uzlabo esošās.

Ford nākotni Eiropā veido tādi jauni auto kā E-Tourneo Courier – elektrisks, dinamisks un ar nerimstošu tieksmi pēc piedzīvojumiem. Šis pilnībā elektriskais daudzfunkcionālais auto ir jaunākais produkts, kas atspoguļo mūsu miljardiem dolāru vērtos centienus izvērst elektroauto ražošanu globālā mērogā un piedāvāt cilvēkiem tādus auto, kādus vēlas ikviens.

Martins Sanders, Ford Model e Europe ģenerāldirektors

E-Tourneo Courier ir viens no 10 pilnībā elektriskajiem transportlīdzekļiem, ko Ford ir apņēmies piedāvāt Eiropā līdz 2024. gadam, bet tālāk turpināt virzīties uz savu mērķi – 2035. gadā šajā reģionā tirgot tikai auto ar nulles emisiju. Uzņēmums ir gatavs visā pasaulē ieguldīt 50 miljardus ASV dolāru, lai 2026. gada izskaņā realizēto pilnībā elektrisko auto skaits pārsniegtu 2 miljonus.

Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)
Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)

E-Tourneo Courier pie klientiem visā Eiropā nonāks 2024. gadā. Tas sekos Tourneo Courier modelim ar EcoBoost benzīna dzinēju, kuru varēs pasūtīt šovasar un kuru pirmie īpašnieki saņems līdz 2023. gada beigām.

Radīts piedzīvojumiem

E-Tourneo Courier ir izstrādāts pilnībā no jauna, lai kompaktā, viegli manevrējamā formātā rastu vietu ietilpīgam un praktiskam dizainam. Īsas virsbūves pārkares un taisnas, vienkāršas līnijas rada vizuāli platas un izturīgas automašīnas iespaidu, savukārt no priekšpuses auto unikālu dara ekskluzīva futūristiska gaismas josla visā platumā un Ford raksturīgais režģis ar hromētu dimantu rakstu.

Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)
Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)

Radot E-Tourneo Courier, mēs vēlējāmies palīdzēt cilvēkiem no dzīves gūt maksimumu – gan dodoties ceļojumā ar ģimeni un draugiem, gan braucot velopiedzīvojumā ar nolaistiem aizmugurējiem sēdekļiem un velosipēdiem bagāžniekā. Automobiļa ārējais dizains skaidri parāda, ka tajā viss ir pārdomāts līdz smalkākajai detaļai. SUV iedvesmotais auto ir robusts no ārpuses un gana ietilpīgs iekšpusē, savukārt modernie elektroauto akcenti piešķir ekskluzivitāti un skaidri norāda, ka E-Tourneo Courier ir daļa no Ford elektriskās revolūcijas.

Amko Lēnartss, Ford of Europe dizaina direktors

Pilnībā elektriskais daudzfunkcionālais auto ir radīts, lai būtu ērti pieciem pieaugušajiem un bez problēmām pārvadātu arī viņu bagāžu. Praktiskuma nolūkos tam ir proporcijā 60:40 dalīts aizmugurējais sēdeklis, kā arī par 44 % lielāka kravas telpa nekā iepriekšējam Tourneo Courier. Augstāku komfortu pasažieriem nodrošina platāka plecu zona un augstāki griesti, kā arī vairākas īpašas vietas dažādām mantām, tostarp ērti konfigurējama centrālā konsole, slēpta niša zābakiem un nodalījums ar 44 litru tilpumu.

Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)
Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)

Vadība jaunajā auto koncentrējas ap pilnībā digitālo instrumentu paneli un SYNC4 informācijas un izklaides sistēmu, ko pārvalda 12 collu skārienekrānā. Pilnībā savienotajā sistēmā ir integrēts Android Auto un Apple CarPlay, ko var izmantot bezvadu režīmā. Ir izveidots arī tālruņa bezvadu uzlādes paliktnis, lai ceļojuma laikā ne mirkli nepaliktu bez savienojuma. Tiešsaistes atjauninājumi regulāri uzlabo automobiļa funkcijas.

Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)
Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)

E-Tourneo Courier var izvēlēties arī dažādus stilīgus dizaina elementus. Piemēram, uzreiz pamanāmā Active versija piedāvā kontrastējošas krāsas jumtu, riteņu arku uzlikas, jumta stieņus un sēdekļu apdari ar unikālu audumu.

Ar pārliecību par elektrisku nākotni

Plūdenu, izsmalcinātu un pilnībā elektrisku gaitu nodrošina E-Tourneo Courier 100 kW (136 ZS) elektromotors, kas papildināts ar viena pedāļa braukšanas režīmu. Klasē plašākais jaunākās paaudzes šofera palīgsistēmu komplekss atvieglo stūrēšanu gan ikdienā, gan tālākos ceļojumos, turklāt vadītāji var izvēlēties kādu no trim braukšanas režīmiem – Normal, Eco un Slippery.

Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)
Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)

Auto uzlādei var izmantot gan 11 kW maiņstrāvu, gan 100 kW līdzstrāvu. Maiņstrāvas uzlāde no 10 līdz 100 procentiem ilgst 5,7 stundas. Izmantojot lieljaudas līdzstrāvas lādētāju, rezerves 87 km veikšanai var atgūt tikai 10 minūtēs un gaitas akumulatoru no 10 līdz 80 procentiem uzlādēt mazāk nekā 35 minūtēs.

Uzlādēts viedoklis

Eiropā varbūt to jūt mazāk, bet otrpus dīķim štatos Ford vismaz saka pareizās lietas un atzīst kļūdas, kas pieļautas pagātnē. Ne par velti pirmie elektriskie kļuva tieši ikoniskie modeļi – Mustang un Transit. Mums sabiedrībā ir ļoti vajadzīgas tieši šādas praktiskās mašīnas. Skaidrs, ka tās neiegūst ziņu virsrakstus, jo ieskrējiens līdz 100 km/h šīm ir kā ķeksītis nevis krūšu rotājums, bet maciņš un darba rīki noteikti uz šādiem skatīsies izteiktāk.

Ford E-Tourneo Courier (Publicitātes foto)
Ford E-Tourneo Courier priekšējais 44l bagāžnieks (Publicitātes foto)

Ne motora jauda, ne uzlādes parametri to, protams, neierindos nevienu topu augšgalā, bet, zinot Ford, viņi parūpēsies par to, lai cena būtu adekvāta. Tas atkal nozīmēs, ka redzēsim daudzus šos uz ielām. Cik nu Latvijā vispār ir daudz bulkuvāģu. Kaut kas tajā kantainumā ir seksīgs.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: