Sveiki!
Nolēmu iepriecināt savu I-MiEV Valentīndienā un nopirku šim Ēbajā mazlietotu vadu ar type2 spraudni otrā galā, lai var panašķēties pie publiskajām bezmaksas uzlādēm.
Uztaisīju testa braucienu uz Akropli un Spici un abi biijām priecīgi!
Tomēr Elektrums gan mani pievīla! Viņu type2 uzlādes stacijas ne par ko negribēja atzīt manu I-MiEVu par lādējamu!
Vienu brīd padomāju, ka varbūt vadam kāds defekts, jo viens no diviem augšējās rindas "piniem" type2 spraudnī ir īsāks par pārējiem. Tomēr papētot bildes netā izskatās, ka tā tam jābūt.
Zinātāji; ir jābūt?
Un kāda pieredze ar maiņstrāvas Elektruma lādētājiem ir citiem I-MiEVa brāļu īpašniekiem?
Mācos braukt ar I-MiEV
Šis kabelis noteikti nāks pa labu 🙂
Arī man ik pa laikam ir problēmas ar kādu no uzlādes stacijām. Man ieteica attaisīt un aiztaisīt kādas durvis, lai liktu mašīnai nedaudz pamainīt domas par šo uzlādes procesu. Neesmu vēl mēģinājis, vai tas strādā.
P.S. Man ir viena ķecīga doma - pārtaisīt mašīnas uzlādes ligzdu uz Type 2. Teorētiski mainās tikai formas faktors.
Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds
Nu man nav I-MiEV, bet manam auto ir tikai Type 2 uzlāde.
Ja parasti e-mobi stacijās brīvi lādē 28-29kW, Akropole un Spice ~19-20kW, tad ar Elektrum vienmēr ir bijusi problēma. Uzlādes ātrums ir ļoti zems ~6-8kW. Kā arī Uzvaras bulvārī uzlādes process pats vairākkārt pēc īsa brīža nesaprotamu iemeslu dēļ tika pārtraukts.
Man Elektrum norēķinu princips būtu izdevīgāks, bet pagaidām no Latvenergo uzlādes izvairos...
Tā, ka nav teikts ka problēma ir tavā mašīnā.
P.S. Kā saka viss ģeniālais ir vienkāršs.
Pašā sākumā Es uzrāvos uz elementāras lietas - neievēroju e-mobi norādījumus par pieslēgšanās secību un sanāca pāris reizes mašīnai uzlāde nesākās. Tad sapratu, ka problēma ir laika nobīdē (komunikācijas noilgumā). Jo sanāk, ja uzlādes stacija un mašīna savienojumu neveido vienlaicīgi, tad savienojums var nenotikt.
Interesanti, ka Akropoles un Spices stāvlaukumos Tev ir lādējis 19-20kW. Man Akropolē stundā sanāca vien pusotra kilovata. Spicē- 3kW! Manējais arī īpaši vairāk neņem pretī.
Par uzlādes uzsākšanu zinu! I-MiEVam patīk būt aizslēgtam.
Laikam jau nākamreiz vajadzēs uzzvanīt Elektrumam, kad stāvēšu pie rozetes.
Mācos braukt ar I-MiEV
Gan, gan. Ja nestrādā viens, tad jāmēģina otrs.
Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds
Mans iOn lādējas tīri braši, arī no Elektrum. Lielākos mīnusos viņam nepatika DC, bet no AC nekad nav atteicies!
Spelling error report
The following text will be sent to our editors: