Sveiki!
Vēlētos iegūt kādu info, padomu vai jebkādu palīdzību. Ko domājat par lietota elektro auto iegādi, konkrēti domāju ap 2015 gada auto. Ss pēdējā laikā parādās Vw Golf cik saprotu ievesti no Norvēģijas. Kādi varētu būt plusi un mīnusi šādām mašīnām, cik varētu izmaksāt baterijas nomaiņa. Un kam vajadzētu pievērst uzmanību skatoties tādu lietotu auto?
Sveiks, Lauri!
e-Golf ir stabila izvēle. Jāskatās, vai ir ar ātro uzlādi, lai var droši ceļot, nedomājot par to, ka CSDD e-mobi tīklā uzlādes maksa ir par minūti nevis enerģiju. Ja nav ātrā uzlāde, tas nav šķērslis, ja apzinies savas iespējas.
Nav dzirdēts, ka e-Golf būtu baigās problēmas ar bateriju, bet nomainīt var pie vietējā VW servisa. Maina nevis visu bateriju, bet bojāto daļu, kas attiecīgi nozīmē zemākas izmaksas. Cik tas ir, es nezinu.
Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds
Sveiki!
Vēlētos iegūt kādu info, padomu vai jebkādu palīdzību. Ko domājat par lietota elektro auto iegādi, konkrēti domāju ap 2015 gada auto. Ss pēdējā laikā parādās Vw Golf cik saprotu ievesti no Norvēģijas. Kādi varētu būt plusi un mīnusi šādām mašīnām, cik varētu izmaksāt baterijas nomaiņa. Un kam vajadzētu pievērst uzmanību skatoties tādu lietotu auto?
Pirmās paaudzes e-Golf no AC 1 fāzes varēs paņemt 3.6kW, DC tie laikam bija līdz 40kW, bet ziemā līdz 25kW ja akumulators nav uzsilis.
Akumulators nav liels, bet savus 130km (vidēji) varēsi veikt, jo golf ir ļoti ekonomisks patēriņa ziņā. Skaties, lai ir CCS ligzda, jo tas vairākās valstīs bija papildus aprīkojums.
Kopumā e-Golf būs ļoti laba, precīza un komfortabla vadāmība, esmu 3 gadus nobraucis (ar facelift) un varu tikai ieteikt!
Spelling error report
The following text will be sent to our editors: