Iveco eDaily izcīna What Van? godalgu

0

Jaunais Iveco eDaily ir atzīts par labāko komercauto konkursa What Van? Awards 2023 kategorijā One to Watch (Nozīmīgs jaunums). Konkursā, ko ik gadu rīko izdevums What Van?, neatkarīgu žūriju veido vieglā komerctransporta eksperti no izcilus panākumus guvušiem zīmoliem, uzņēmumiem un organizācijām.

Iveco eDaily

Iveco eDaily

Jaunais Iveco eDaily ir atzīts par labāko komercauto konkursa What Van? Awards 2023 kategorijā One to Watch (Nozīmīgs jaunums). Konkursā, ko ik gadu rīko izdevums What Van?, neatkarīgu žūriju veido vieglā komerctransporta eksperti no izcilus panākumus guvušiem zīmoliem, uzņēmumiem un organizācijām.

Žūrija novērtēja inovatīvo modulāro akumulatoru sistēmu, pārsteidzošo vilktspēju, klasē spēcīgāko 15 kW ePTO jaudas noņēmēju un, piešķirot balvu, atzina, ka jaunais eDaily ir gatavs izpildīt jebkuru klienta uzdevumu.

Esam ļoti gandarīti par šo prestižo balvu. Mūsu eDaily ir unikāls produkts ar izcilām īpašībām, un ir patīkami, ka to atzīst arī citi.

Mariuss Kamarausks, Iveco Light Range pārdošanas vadītājs Baltijas valstīs

eDaily ir virkne noderīgu funkciju, tostarp iespēja darbināt papildu aprīkojumu. Modeļa versiju pilnas masas diapazons ir no 3,5 līdz 7,2 tonnām un kravnesība atbilst tā iekšdedzes variantiem. Tam tiek piedāvāti trīs ietilpības akumulatori, kas nodrošina nobraukumu līdz 400 km.

Salīdzinot ar zīmola ienākšanu uzlādējamo hibrīdu tirgū, Iveco jaunais elektriskais Daily furgons reprezentē nozīmīgu transformāciju.

Pircēju ceļveža What Van? redaktors Džeimss Dalass

Tas pats plašais iespēju klāsts

eDaily ir iecerēts kā ikoniskā Daily elektriskais dvīnis un ir paredzēts visiem vieglo kravas auto lietošanas veidiem, tostarp intensīvai ekspluatācijai un pārveidei. Tam ir pieejami vairāki virsbūves varianti: furgons, kabīne, apkalpes kabīne, šasijas pārsegs (bez jumta un starpsienas) un mikroautobuss. Pilna masa – līdz 7,2 tonnām. Auto var tikt aprīkots ar standarta vai dubultajiem aizmugurējiem riteņiem, un tam ir plašs augstuma un garenbāzes diapazons.

Iveco eDaily
Iveco eDaily

eDaily paver tikpat plašas iespējas kā modeļa iekšdedzes varianti. Pateicoties izturīgajai šasijai, tas ir vienīgais eLCV, kas spēj vilkt 3,5 tonnas, savukārt plašais riteņu bāzes diapazons dod iespēju pārvadāt līdz pat 20 kubikmetriem kravas. Klasē labākais apgriešanās apļa rādiuss stiprina eDaily izveicību šaurās vietās, savukārt One Pedal Drive rekuperācijas režīms atvieglo braukšanu pa pilsētu, ļaujot paātrināties un bremzēt, izmantojot tikai akseleratora pedāli.

Plašā akumulatoru izvēle ļauj operatoriem pielāgot eDaily savām individuālajām vajadzībām un sabalansēt vēlamo kravnesību ar nepieciešamo nobraukumu. Izmantojot ātro 80 kW uzlādi, rezerves 100 kilometriem eDaily uzkrāj tikai 30 minūtēs, un, ja automobilim ir uzstādīti trīs akumulatori, kopējais nobraukums ar pilnu uzlādi ir līdz 400 km. Turklāt šiem akumulatoriem ir iespaidīga garantija – tā sedz 160 000 km nobraukumu astoņu gadu periodā automobiļiem ar vienu akumulatoru un 250 000 km nobraukumu mašīnām ar diviem vai trim akumulatoriem.

Iveco eDaily
Iveco eDaily

Iveco jaunā elektromodeļa oficiālā prezentācija notika 2022. gada septembrī, un uzņēmums jau ir saņēmis pirmos pasūtījumus. eDaily ir izvēlējies, piemēram, Petit Forestier Group, Eiropas līderis refrižeratoru nomas un līzinga jomā, – ar to Hanoverē tika parakstīts memorands par 2000 eDaily šasiju piegādi. Savukārt SV Noleggio, Itālijas uzņēmums ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi refrižeratoru iznomāšanā, pagājušā gada novembrī paziņoja par līguma parakstīšanu, kas paredz piegādāt 200 ar refrižeratoriem aprīkotus eDaily.

Uzlādēts viedoklis

Kravas transportlīdzekļi daudz mācās no vieglajām automašīnām par to, kā pāriet uz elektrisko piedziņu. Pārsteidzoši, ka uzlādes jautājumā steigas nav. 80kW priekš tāda eDaily ir nekas. 2h ar pīķa uzlādi dos pilnu bateriju. Saprotams, ka to nav domāts lādēt publiskajā telpā, bet gan noliktavā. Lai vai kā, vieglie jau ir hokeja nūjas izaugsmes posmā, kur ir strauja augšupeja. Nākamajos 2-3 gados to redzēsim kravu transporta sektorā.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: