Volkswagen ID. Buzz un ID. Buzz Cargo jau ir ieradušies Latvijā

Pilnībā elektriskie Volkswagen ID. Buzz un ID. Buzz Cargo piedzīvo savu pirmizrādi Latvijā – klienti jau var iepazīties ar jaunajiem elektroautomobiļiem tuvākajos Volkswagen dīleru centros. Piecu sēdvietu ID. Buzz sākuma cena ir 64 289 eiro, savukārt ietilpīgo ID. Buzz Cargo var iegādāties, sākot no 60 349 eiro.

Volkswagen ID.Buzz un ID.Buzz Cargo

Volkswagen ID.Buzz un ID.Buzz Cargo

Pilnībā elektriskie Volkswagen ID. Buzz un ID. Buzz Cargo piedzīvo savu pirmizrādi Latvijā – klienti jau var iepazīties ar jaunajiem elektroautomobiļiem tuvākajos Volkswagen dīleru centros. Piecu sēdvietu ID. Buzz sākuma cena ir 64 289 eiro, savukārt ietilpīgo ID. Buzz Cargo var iegādāties, sākot no 60 349 eiro.

Jaunais ID. Buzz tiek ražots uz modulārās elektromobiļu platformas (MEB), kā arī ir aprīkots ar šobrīd ID.saimē lielāko akumulatoru. Uzlādējamais litija jonu akumulators nodrošina 77 kWh (82 kWh bruto) enerģijas un piegādā elektrību 150 kW jaudīgajam uz aizmugurējās ass uzstādītajam elektromotoram, kas nodrošina 310 Nm griezes momentu. ID. Buzz ar vienu uzlādi iespējams veikt līdz 423 km (Cargo: 425 km).

Volkswagen ID. Buzz
Volkswagen ID. Buzz un ID. Buzz Cargo

Mēs, Volkswagen komerctransportakomanda, priecājamies, ka Baltijas valstīs esam sagaidījuši ilgi gaidītos Volkswagen komerctransporta jaunumus – pilnībā elektriskos ID. Buzz un ID. Buzz Cargo. Tas ir ne vien nozīmīgs pagrieziena punkts zīmolam, bet arī visai autobūves nozarei kopumā, kas gan fiziskām personām, gan arī uzņēmumiem paver iespēju vēl plašāk elektrificēt savu autoparku.

Šobrīd Baltijas valstīs kopumā ir pasūtīti jau 200 ID. Buzz un ID. Buzz Cargo. Vienlaikus vairāki uzņēmumi ir izvēlējušies un daudzi strādā pie savu autoparku papildināšanas ar šiem jaunākās paaudzes elektroauto. Mēs esam pārliecināti, ka no šodienas interese pēc jaunā ID. Buzz arvien pieaugs. Jau iepriekšpārdošanas laikā interese bija ļoti liela, un pirmie klienti savus automobiļus saņems jau februārī. Ņemot vērā lielo pieprasījumu, jaunu pasūtījumu piegādes sagaidāmas sākot ar 2024. gadu.

Merli Ainsāra (Merli Ainsaar), Volkswagen komerctransporta zīmola vadītāja Baltijas valstīs

Ceļā uz automatizētu braukšanu – inovatīvas tehnoloģijas un palīgsistēmas

Volkswagen jaunajā ID. Buzz izmanto jaunākās paaudzes asistentu sistēmas. Starp ID. Buzzasistentu sistēmām ir tādas inovatīvi savstarpēji savienotas tehnoloģijas kā Memory Function automatizētai automobiļa novietošanai stāvvietā pa iepriekš saglabātu maršrutu līdz pat 50m attālumā, Car2Xsistēma brīdinājumiem par netālu esošu bīstamību un jaunākā Travel Assist versija, kas iekļauj pūļa datu izmantošanu. Sistēmas robežās Travel Assist ar pūļa datiem daļēji automatizēti atvieglo vadību uz priekšu un sāniem visā ātruma diapazonā, kā arī pirmo reizi atbalsta joslu maiņu uz lielceļiem (ātrumā virs 90 km/h). Kopumā  ID. Buzz ir iespējams aprīkot ar vairāk nekā 30 palīgsistēmām.

Volkswagen ID. Buzz
Volkswagen ID. Buzz

Ietilpīgs un ērts jebkurai situācijai

ID. Buzz otro sēdekļu rindu iespējams pārvietot par 150 mm uz priekšu vai atpakaļ, kā arī nolaist 1/3 vai 2/3 sadalījumā. Aiz aizmugurējās sēdekļu rindas ir izvietots liels bagāžas nodalījums. Aizpildot to līdz standarta bagāžas pārsega augstumam, nodalījuma ietilpība sasniedz 1 121 litru. Ja aizmugurējā sēdekļu rinda ir nolaista un tiek izmantota visa kravas telpa, tilpums palielinās līdz pat 2 205 litriem.

Vienlaikus ID. Buzz Cargo standarta aprīkojumā aiz sēdekļiem ir fiksēts nodalījums, kas atdala priekšējo daļu no kravas telpas. Tās tilpums ir 3,9 m3, un tajā pietiek vietas divām eiropaletēm, ko var ievietot starp riteņu arkām ne vien gareniski, bet arī sāniski. Maksimālais kravas telpas garums grīdas līmenī ir 2,20 metri, bet maksimālais kravas platums sasniedz 1,73 metrus. Automobiļa maksimālā kravnesība ir 650 kg.

Volkswagen ID. Buzz Cargo
Volkswagen ID. Buzz Cargo

Moderna apgaismojuma tehnoloģija

Volkswagen ID. Buzz ir aprīkots ar LED diožu priekšējiem lukturiem, kas nakti spēj pārvērst dienā. Slaidā sānu josla starp priekšējiem lukturiem arī ir veidota kā diožu josla. Aizmugurē ID. Buzz ir horizontāli izvietoti LED aizmugurējie lukturi, kas Volkswagen komerctransporta modelim pirmo reizi ir savstarpēji savienoti ar vienlaidus gaismas joslu.

Digitalizēts un vienmēr tiešsaistē

Digital Cockpit autovadītāja priekšā veido lielu displeju (5,3 collas). Informācijas un izklaides sistēma ar lielu skārienjutīgu ekrānu atrodas instrumentu paneļa centrā. Standarta komplektācijā iekļautajai sistēmai Ready 2 Discover ir 10 collu ekrāns, bet papildu komplektācijā pieejamajai navigācijas sistēmai Discover Pro – 12 collu. Informācijas un izklaides sistēmas bāzes versijā jau ir iekļauti We Connect un We Connect Plus pakalpojumi, App-Connect (tostarp App-Connect Wireless) viedtālruņa integrācijai un DAB+ (digitālā radio uztveršana). Modelim ID. Buzz Cargo pakalpojumi App Connect un DAB+ pieejami papildu komplektācijā.

Volkswagen ID. Buzz
Volkswagen ID. Buzz

Uzlādēts viedoklis

Kopš pirmajām skicēm šis EV ir ļoti gaidīts. Bet tā cena… Tomēr tas ir hipiju vāģu modernā versija. Bet tā cena… Varbūt tomēr? Grūti tā no malas spriest, bet, ja tam ir jākonkurē ar Multivan, kam sākuma cena ir 45’126 € (52’142 € eHybrid bāzes versijai), var redzēt, ka atkal plūst komentāri, kas saka, ka elektroauto ir dārgi un attiecīgi nekam nederīgi. Un ir pilnīgi vienalga, ka bāzes Multivan neviens neizvēlēsies, jo tas ir pliks kā žurka. Cilvēki tālāk par bāzes cenu reti kad skatās. Kur nu vēl ikmēneša izdevumus vai TCO?!

Atgriežoties pie paša ID.Buzz – šis ir viens no retajiem EV, kuru ar nepacietību gaidu, kad varēsim veikt apskatu. Atšķirībā no dažiem labiem žurnālistiem, salīdzināšana ar Sharan nenāk prātā.

Volkswagen Microbus un Volkswagen ID. Buzz koncepts
Volkswagen Microbus un Volkswagen ID. Buzz koncepts

Starp citu, ID.Buzz ir mājaslapa.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: