Jaunais Kangoo Van E-TECH Electric

2

Renault ir pionieris elektriskās mobilitātes jomā un Eiropā ir elektrisko komercautomobiļu līderis. Kangoo Electric kopš tā izlaišanas 2011. gada beigās ir viens no populārākajiem modeļiem, un tagad tas ir katrs piektais Eiropā pārdotais elektriskais furgons.

Kangoo Van E-TECH Electric

Kangoo Van E-TECH Electric

Renault ir pionieris elektriskās mobilitātes jomā un Eiropā ir elektrisko komercautomobiļu līderis. Kangoo Electric kopš tā izlaišanas 2011. gada beigās ir viens no populārākajiem modeļiem, un tagad tas ir katrs piektais Eiropā pārdotais elektriskais furgons.

Renault ir pionieris elektriskās mobilitātes jomā un kopš 2011. gada ir neapstrīdams elektrisko komercautomobiļu līderis Eiropā. Kangoo Electric kopš tā izlaišanas 2011. gada beigās ir iekarojis aptuveni 70 000 profesionālo klientu sirdis, un tagad tas ir katrs piektais Eiropā pārdotais elektriskais furgons. Jaunais Kangoo Van E-TECH Electric, kas pirmo reizi publiski tiks parādīts 16. novembrī “Solutrans” izstādē Lionā, gūst panākumus visā pasaulē. Tā ir kulminācija vairāk nekā 10 gadus ilgajai zinātībai (know-how), ko Renault ir attīstījis elektrisko automobiļu jomā.

300 km WLTP ciklā

Pateicoties jaunajam litija-jonu akumulatoram ar pilnībā izmantojamu 45 kWh elektroenerģiju, jaunais Kangoo Van E-TECH Electric var nobraukt līdz 300 km WLTP ciklā. Tādējādi minifurgonu vadītāji var visas dienas garumā dodoties darba braucienos ar auto, kas pieejams par nepārspējamu cenu un ar nelielām ekspluatācijas izmaksām. Akumulators, kas atrodas zem automobiļa grīdas, neietekmē kravas telpas ietilpību.

6 braukšanas režīmi

Jaunais Kangoo Van E-TECH Electric ir aprīkots ar 90 kW dzinēju ( 245 Nm griezes moments), lai nodrošinātu vienmērīgu un bezrūpīgu braukšanu jebkuros apstākļos. Eco režīms, kas limitē automobiļa jaudu un maksimālo ātrumu, palīdz optimizēt kopējo nobraucamo attālumu, un to vislabāk izmantot, pārvadājot vieglu kravu.

Autovadītājs var izvēlēties arī vienu no trim reģeneratīvās bremzēšanas režīmiem:

  • “Sailing” (displeja lampiņa B1): limitēts reģeneratīvais režīms, piemērots braukšanai pa automaģistrālēm un ātrgaitas joslām.
  • “Drive” (B2): noklusējuma reģeneratīvais režīms daudzpusīgai lietošanai. Nospiežot gāzes pedāli, rodas sajūta kā braucot ar iekšdedzes dzinēja auto.
  • “Brake” (B3): maksimālais reģeneratīvais režīms izmantošanai satiksmes sastrēgumos un kalnu ceļos.

Jaunajā Kangoo Van E-TECH Electric tradicionālo hidraulisko bremzēšanu atbalsta ARB sistēma (adaptīvā reģeneratīvā bremzēšanas sistēma), kas maksimāli palielina atgūtās enerģijas daudzumu neatkarīgi no izvēlētā bremzēšanas režīma.

Kangoo Van E-TECH Electric
Kangoo Van E-TECH Electric

Braukšanas režīmu un bremzēšanas režīmu klāsts nozīmē to, ka autovadītāji var izvēlēties starp sešiem dažādiem braukšanas režīmiem, lai nodrošinātu optimālu komfortu un nobraucamo attālumu atbilstoši konkrētajam automobiļa pielietojumam un satiksmes apstākļiem.

Informācija par izvēlēto braukšanas režīmu, elektriskās jaudas pārvaldību un ADAS tiek parādīta pilnībā pielāgojamā papildaprīkojumā pieejamajā 10 collu krāsainā digitālajā instrumentu panelī.

170 km 30 min

Lai uzlādētu akumulatoru, jaunais Kangoo Van E-TECH Electric piedāvā trīs lādētāju izvēli. Standarta modelim ir 11 kW trīsfāzu “Chamelion” lādētājs, kas piemērots visu veidu mājsaimniecības uzlādes iestatījumiem. Papildu lādētāji ietver 22 kW “Chamelion” lādētāju ātrai uzlādei publiskajās uzlādes stacijās un 80 kW ātrās uzlādes līdzstrāvas lādētāju, kas 30 minūtēs ļaus atgūt 170 km no pilnās nobraukuma distances (WLTP ciklā). Izmantojot divus papildu lādētājus, akumulators ir aprīkots ar šķidruma dzesēšanas iespējām.

Kangoo Van E-TECH Electric
Kangoo Van E-TECH Electric

Jaunajā Kangoo Van E-TECH elektriskajam akumulatoram nepieciešamas 3 stundas un 50 minūtes, lai uzlādētu no 15% līdz 100%, ja tas ir pievienots 11 kW sienas (Walbox) lādētājam, un mazāk nekā 6 stundas, izmantojot 7,4 kW sienas lādētāju.

Siltumsūknis lielākai autonomijai

Lai garantētu vienādu nobraucamo attālumu visos gadalaikos, jaunā Kangoo Van E-TECH Electric gaisa kondicionēšanas sistēma ir aprīkota ar siltumsūkni. Kombinācijā ar 22 kW lādētāju, siltums, lai uzsildītu salonu, tiek ņemts no gaisa ap automobili, neizmantojot elektrisko rezistoru, kas patērē enerģiju. Siltumsūknis vislabāk darbojas, ja apkārtējās vides temperatūra ir no –15°C līdz +15°C, kas ir ļoti pierasta gaisa temperatūra aukstajos gadalaikos lielākajā daļā Eiropas valstu.

Visbeidzot, jaunā Kangoo Van E-TECH Electric papildaprīkojumā ietilpst apsildāms vējstikls, priekšējie sēdekļi un stūre.

Jaunā Kangoo furgona priekšrocības

Kangoo Van E-TECH Electric piedāvā tādas pašas inovācijas, aprīkojumu un ērtības, kādas piemīt jaunajam Kangoo furgonam ar iekšdedzes dzinēju: ģeniālo “Open Sesame by Renault” tirgū plašākajam 1,45 m sānu atvērumam, novatorisko “Easy Inside Rack” izvelkamo salona galeriju, “Renault Easy Link” multivides sistēmu ar 8 collu displeju, brīvroku atslēgas karti, automātisko stāvbremzi, trīs priekšējos sēdekļus ar centrālo nolokāmo atzveltni, ko var pārvērst par mobilo biroju, gandrīz 60 litru uzglabāšanas nodalījumus kabīnē, tostarp “Renault Easy Life” atvilktni, kā arī jaunākās paaudzes ADAS, tai skaitā adaptīvo kruīza kontroli ar “Stop & Go” un automaģistrāles un satiksmes palīgu, kas iezīmē pirmo soli ceļā uz autonomo braukšanu.

Jaunais Kangoo Van E-TECH Electric lepojas arī ar tādu pašu pārvadāšanas ietilpību un vilktspēju kā tā iekšdedzes līdzinieks – uzglabāšanas nodalījumu tilpums līdz 3,9 m3 (4,9 m3 garajā versijā, kas vēl nav izlaista), 600 kg kravnesība (800 kg garajā versijā) un 1500 kg vilkšanas jauda.

Kangoo Van E-TECH Electric
Kangoo Van E-TECH Electric

Visbeidzot, pateicoties Renault viedtālruņa lietotnei vai “Renault Easy Link” multivides sistēmai, jaunajam Kangoo Van E-TECH Electric ir pievienoti īpaši savienotie pakalpojumi, kurus var izmantot, lai programmētu un ieplānotu akumulatora uzlādi, attālināti uzraudzītu akumulatora līmeni, iepriekš sasildītu/atdzesētu salonu, atrastu uzlādes stacijas ieplānotā maršruta tuvumā vai aprēķinātu, kuri galamērķi ir pieejami ar atlikušo akumulatora uzlādes līmeni.

Mobēžas rūpnīca, izcilības centrs

Kopš 2011. gada Renault rūpnīca Mobēžā (Maubeuge), kas atrodas Odefransas reģionā (Hauts-de-France), ražo Kangoo automobiļus klientiem visā pasaulē. Cenšoties industrializēt jaunā Kangoo privāto un komerciālo versiju, kā arī partnerzīmolu Mercedes un Nissan automobiļu ražošanu un garantēt visaugstāko iespējamo ražošanas kvalitāti, uzņēmums Renault rūpnīcā ieguldījis 450 miljonus eiro un uzbūvējis jaunu akumulatoru montāžas darbnīcu.

Jaunā Kangoo Van E-TECH Electric elektromotors un uzlādes ierīces tiek ražotas Renault Kleonas (Cleon) rūpnīcā Normandijā. Sākot ar 2022. gada pavasari jaunais Kangoo Van E-TECH Electric būs pieejams pārdošanai visā Eiropā.

Uzlādēts viedoklis

“Chamelion” = Type2. Ātrā uzlāde ir nodrošināta ar CCS.

Ar atbilstošu cenu, varam iedomāties, ka vidusmēra uzņēmums varētu šo izvēlēties. Diez vai sacentīsies par rekordiem 1000 km testos, bet būs ļoti labi ikdienas rutīnai. Lai gan 45 kWh visdrīzāk ir pietiekami priekš furgonu ikdienas, liekas, ka vajadzētu piedāvāt arī 60+ kWh opciju, kas dotu 400 km lielu autonomiju. Renault, protams, ir normāla AC uzlāde, kas ļaus salīdzinoši daudz uzlādēt jebkurā garākā pauzē. Tomēr mulsina ātrā uzlāde, kas runā par 56% (170/300 = 0,56) uzlādi nevis tipiskajiem 70% (no 10% līdz 80%). Uz ātro pārrēķinot, sanāk, ka vidējā uzlādes jauda šajā scenārijā ir 51 kW, kas būtu ļoti cienījami 50 kW DC jaudai, bet ne jau mūsdienu 80 kW.

Var izvēlēties Renault, Nissan vai Mercedes versiju šiem bulku vāģiem. Katrs ar mazām izmaiņām, lai būtu tuvāk saviem klientiem pēc gaumes un iespējām, bet sirdī viens. Atšķirībā no Nissan Townstar, šeit ir runa par 80 kW DC (70kW Nissan) un 45 kWh lietojamās elektroenerģijas (44 kWh Nissan). Jācer, ka šo varēs iegādāties Latvijā, jo šobrīd reģistrētie 7 elektriskie Kangoo noteikti nav vietējā dīlera nopelns. Dīvaini, ka nepieminēja, ka šim furgonam būs arī 5 un 7 sēdvietu variants. Lai vai kā, ziniet, ka būs.

Mulsina 6 braukšanas režīmi, no kuriem viens liek justies, ka brauc ar iekšdedzes mašīnu. Šajā režīmā mašīna raustās, lai simulētu ātrumu pārslēgšanu? No personīgās pieredzes varu teikt, ka vairāk par 2 braukšanas režīmiem nav nepieciešamība – viens priekš pilsētvides, otrs priekš šosejas. Visi tie “sport” un “eco” režīmi ar vēl regulējamajām rekuperācijas iespējām ir kā n-tie režīmi veļas mašīnai, no kuriem faktiski izmanto 2 vai 3 un tāpat nezini, ko tie nozīmē. Mulsina arī teksts par papildaprīkojumā pieejamo ekrānu, kurā rāda informāciju par izvēlēto braukšanas režīmu. Vai tas nozīmē, ka, ja to neizvēlas, tad nav iespējams redzēt, kurā no 6 braukšanas režīmiem mašīna tagad brauc?

Runājot par papildaprīkojumu – priekšējie sēdekļi un stūre arī ir jāpērk atsevišķi? Labi, labi – valodas īpatnība.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

5 1 balsojums
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
2 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Vankel
Vankel
Viesis
04/11/2021 11:35

Izskatās ka Kārlim pielipis mans kašķīgums 🙂
Piekrītu par tiem daudzajiem braukšanas režīmiem – pietiek ar diviem: normāls un eko.

Kārlis Mendziņš
Atbilde  Vankel
04/11/2021 11:48

Tas no tevis 🙂

2
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: