Tesla Model 3

Jaunais Tesla Model 3 1000 km izaicinājumu veic tik pat ātri kā iekšdedzes auto

Bjorns Nailands Norvēģijā izmēģinājis jauno Tesla Model 3 Long Range AWD savā 1000 km izaicinājumu sērijā. Šis elektroauto izaicinājumu ir pieveicis visātrāk, ar līdzīgu rezultātu kā iekšdedzes automašīna.

Tiem, kas seko EV apskatiem, noteikti ir pamanījuši Bjorna Nailanda (Bjørn Nyland) apskatus. Tajos viņš apskata, kāds ir patēriņš, braucot ar 90 km/h, 110 km/h un 130 km/h, cik liels troksnis ir mašīnā, cik banānu kastes ietilpst bagāžas nodalījumā, kāds ir patēriņš, ja izvēlas nakšņot mašīnā, un arī veic 1000 km izaicinājumus.

Šiem 1000 km izaicinājumiem, ko veic Bjorns ir references rezultāts, kuru veica automašīna ar iekšdedzes dzinēju (ICE) – Kia Ceed PHEV (spraudņa hibrīda versija). ICE šo distanci mēroja 9h. Līdz šim labākais rezultāts bija ar Audi e-tron GT, kas to veica 9h un 35min. Otrs un trešais labākais laiks līdz šim piederēja attiecīgi Tesla Model S LR Raven (9h 35min) un Tesla Model 3 Performance (9h 50min).

Nesenākajā 1000 km izaicinājumā devās 2021. gada Tesla Model 3 Long Range AWD (ražots ASV) ar 82 kWh bateriju, kurai pirms tam pārbaudīja, cik tālu var nobraukt ar vienu uzlādi un uzlādes īpašības. Kā izrādās šis Tesla Model 3 var veikt 1000 km izaicinājumu ātrāk par citiem pārbaudītajiem EV.

  Elektroauto, kas spēj braukt vistālāk

2021. gada Tesla Model 3 LR AWD šo izaicinājumu pieveica 9h un 20min, pārspējot par 15 minūtēm tuvāko sekotāju, bet par 20 minūtēm atpaliekot no references ICE rezultāta. Rezultāts ir arī par vairāk kā stundu labāks par to, ko uzrādīja iepriekšējais rezultāts ar Tesla Model 3 LR AWD, kas tika veikts ziemā un intensīvākā satiksmē.

Bjorna Nailanda 1000 km izaicinājumu rezultāti. Avots: insideevs.com
Bjorna Nailanda 1000 km izaicinājumu rezultāti. Avots: insideevs.com

Izaicinājuma apstākļi:

  • Datums: 11. jūlijs, 2021. gads, Svētdiena (intensīva satiksme)
  • Temperatūra: 17-22°C (vidēji 20°C)
  • Sākums: 100% uzlādēts (SOC)
  • Apstāšanās dēļ uzlādes: 4 (uzlāde veikta līdz uzlādes jauda nokrītas līdz 120 kW vai mazāk)
  • Uzlādējoties pavadītais laiks: 45 minūtes
  • Kopējais laiks: 9 stundas un 20 minūtes
  • Vidējais ātrums (kopā): 107 km/h
  • Vidējā efektivitāte: 186 Wh/km (18.6 kWh/100 km)

Uzlādes pieturas:

  1. uzlāde: pēc nobrauktiem 400 km no Tesla Supercharger (V3)
  2. uzlāde: pēc 569 km no IONITY
  3. uzlāde: pēc 735 km no Kople
  4. uzlāde: pēc 868 km no IONITY

Kā redzam, pirmā uzlāde notika pēc nobrauktiem 400 km, bet nākamās sekoja ik pēc aptuveni 170 km. Tas tika darīts, lai ceļu veiktu pēc iespējas ātrāk.

  Uzlādes punkti e-auto ceļotājiem

Jāpiezīmē, ka Audi e-tron GT tika pārbaudīts aukstākos un lietainākos laikapstākļos. Ja Audi ļaus Bjornam veikt vēl vienu šādu testu, ļoti iespējams, ka tas varētu arī pārsist uzrādīto Tesla Model 3 LR AWD rezultātu. Ir arī vispārzināms, ka AWD patērē vairāk enerģiju kā RWD, kas nozīmētu, ka arī Tesla Model 3 LR RWD varētu uzrādīt labāku rezultātu. Vēl arī jāpārbauda ir Ķīnas ražojums ar LiFePo4 baterijām, kas kā Bjorns saka lādējas ātrāk.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Uzlādēts veikals. Viss Tavam elektromobīlim/elektroauto. Uzlādes stacijas, wallbox, kabeļi un aksesuāri.
Jaunais Tesla Model 3 1000 km izaicinājumu veic tik pat ātri kā iekšdedzes auto 1
3.7 3 balsojumi
Raksta novērtējums
Patika raksts? Atbalsti Uzlādēts iekš Patreon!
Jaunais Tesla Model 3 1000 km izaicinājumu veic tik pat ātri kā iekšdedzes auto 3