Latvijā atvērusies Ionity uzlādes stacija

22

Ar Latvijas uzlādes stacijas atklāšanu ir atvērtas visas plānotās uzlādes stacijas Baltijā. Ādažos pieejamajā uzlādes stacijā varēs lādēties ar 350 kW lielu jaudu.

CircleK Ionity

CircleK Ionity

Ar Latvijas uzlādes stacijas atklāšanu ir atvērtas visas plānotās uzlādes stacijas Baltijā. Ādažos pieejamajā uzlādes stacijā varēs lādēties ar 350 kW lielu jaudu.

14. oktobrī tika palaista darbībā vienīgā plānotā Ionity uzlādes stacija Latvijā. Ādažos pieejamajā uzlādes stacijā varēs vienlaicīgi lādēties divi elektroauto ar 350 kW lielu jaudu. Kā jau visās Ionity stacijās, pieejams ir tikai CCS standarts.

Cena Ionity tīklā ir 0.79 €/kWh, bet Ionity biedru automašīnu īpašniekiem ir pieejamas dažādākās atlaides, kur uzlāde var būt pat vairāk nekā divas reizes lētāka. Kā arī Ionity stacijas ir pieejamas arī citu aplikāciju tīklā, ja nav interese instalēt jaunu aplikāciju un reģistrēties jaunā tīklā. Ionity mērķis nav būt lētākajam pakalpojuma sniedzējam, bet gan nodrošināt ātrāko uzlādi, ļaujot ērti ceļot pa visu Eiropu.

Tuvākās citas Ionity uzlādes stacijas atrodas Hēdemēstē, Iguanijā, un Paņevežos, Lietuvā. Igaunijā ir 2 Ionity uzlādes stacijas un Lietuvā tādas ir 3.

Ionity uzlādes tīkls
Ionity uzlādes tīkls

Preses relīze

Circle K DUS Ādaži, Vidlauku iela 1, Stapriņi, atklāta pirmā starptautiskā tīkla IONITY lieljaudas elektrouzlādes stacija Latvijā. Tajā šobrīd ierīkotas divas uzlādes pieslēgumvietas un ir potenciāls palielināt to skaitu līdz sešām. Stacija pieejama autovadītājiem 24/7, nodrošinot uzlādi ar dabai draudzīgu 350 kW jaudu, kas sniedz maksimālu uzlādes ātrumu ikvienam elektroauto. IONITY tīklā šobrīd ir 365 stacijas ar 1500 pieslēgumvietām, kas ievērojami uzlabo elektroauto infrastruktūru Eiropā un tagad arī Latvijā.

Mēs, Circle K, rūpīgi sekojam līdzi elektrotransporta segmenta tendencēm gan vietējā, gan pasaules tirgū un reaģējam uz klientu vēlmēm un vajadzībām, lai būtu ērtākā pieturvieta ikvienam, kas dodas ceļā. Ņemot vērā straujo elektroauto segmenta attīstību Skandināvijā, Circle K Norvēģijā jau ir kļuvis par tirgus līderi un plašāko elektrouzlādes tīklu valstī. Mums šī ir pirmā elektrouzlādes stacija Latvijā, un, ņemot vērā pieprasījumu un starptautisko pieredzi citos DUS, tās tiks ieviestas pakāpeniski. Līdz 2022. gada vasarai plānojam atklāt vēl četras elektrouzlādes stacijas stratēģiski nozīmīgās DUS Rīgā ar uzlādes ātrumu vismaz 150 kW.

Circle K Latvia izpilddirektors Sigits Raila

Circle K tīkls Eiropā – Norvēģijā, Zviedrijā, Dānijā, Īrijā, Lietuvā un Latvijā – sadarbību ar IONITY sāka jau 2017. gadā, balstoties uz kopīgu vīziju par Eiropas elektroauto infrastruktūras attīstību. Pašlaik šajā tīklā darbojas 365 uzlādes stacijas Eiropā, kas nodrošina nepārtrauktu ceļojumu ar elektroauto no vienas valsts uz otru. Uzlādes staciju karti iespējams apskatīt IONITY mājaslapā: www.ionity.eu.

Izveidojot uzlādes stacijas Baltijā, IONITY tīkls turpina attīstīties, lai veicinātu elektroauto infrastruktūru un sniegtu iespēju ceļot ar elektroauto pa visu Eiropu. Sadarbība ar Circle K Latvijā DUS Ādaži ir ļāvusi mūsu tīklā izveidot stratēģiski nozīmīgu uzlādes staciju gan elektriskajiem ceļojumiem Baltijas reģionā, gan ārpus tā, uz dienvidiem līdz Polijai un pārējai Eiropai. 

IONITY reģionālais direktors Jāns Heugens Īle (Jan Haugen Ihle)

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

5 1 balsojums
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
22 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
kaspars
kaspars
Viesis
07/01/2022 18:54

tikko bijām notestēt stacijas Ādažos. Ar Teslu 3, mazo 57kwh bateriju. Jēgu nesapratu no 350kw uzlādes, jo uzlādes ātrums tāds pats, kā Emobi ar 50kw. Tad man radās jautājums, varbūt Tesla neņem pretī tādu jaudu?! lai gan Tesla supercharge ir 250kw laikam… varbūt ir kāds adekvāts viedoklis par šo??

Vankel
Vankel
Viesis
Atbilde  Kārlis Mendziņš
09/01/2022 14:17

Pastāsti lūdzu, kā šo “Pre-conditioning” izdarīt?

Vankel
Vankel
Viesis
Atbilde  Kārlis Mendziņš
10/01/2022 15:52

Paldies par padomu. Tiesa gan ar ātru skatu neredzēju Teslas kartē nevienu mūsu uzlādes staciju…skatīšos vēlreiz…

Vankel
Vankel
Viesis
Atbilde  Kārlis Mendziņš
11/01/2022 09:32

Vai Latvijā ir kāds Teslu lietotāju forums? Teslas kartē joprojām neatrodu nevienu uzlādes staciju. 2021. gada auto ar jaunāko programmatūru.

Elons*
Elons*
Viesis
Atbilde  kaspars
10/01/2022 20:15
  1. Mazā bača lādējas “tikai” ar 150 kW max
  2. csdd stacijas tagad ir Teslas navi.

Es pats gan sildīšanu neesmu izmēģinājis. Man joprojām mājās lētāka enerģija. 0,16 vs 0,19 €/kwh 🙂

Arnis Bergs
Arnis Bergs
Viesis
Atbilde  Elons*
11/01/2022 11:40

No kurienes tik lēta elektroenerģija?

malvis_m
19/10/2021 19:39

te zem video ir uzlādes cenas pa lielu daļu EU https://www.youtube.com/watch?v=aUFE3UG8V0s no 5555km brauciena

malvis_m
19/10/2021 19:38

Priekš LV un Baltijas tās cenas protams lielas, bet esmu lādējies Beļģijā, Vācijā, cenas zemāk par 0.69 parasti nav. Ionity pa 0.79€, citreiz pat ir 0.8x€ dažās vietās. Jāņem vērā, ka ionity var abonēt pa 10-20€/mēn un dabūt cenu pat 0.29€/kwh.
Vien ir Shell Recharge tīkls un Fastned NL, kas nodrošina 0.35€/kwh ar ātrām 150-350kW stacijām Nīderlandē 🙂

Kāds
Kāds
Viesis
15/10/2021 21:06

Ar šādu pieeju tas IONITY nespēs konkurēt (par cenu nemaz nerunājot). 700 kW un tikai 2 pieslēgvietas. Tas ID 3 vairāk par 120 kW nespēj paņemt. Pieslēdzas 2 tādi un ~500 kW no jaudas nav izmantojama. Sakiet kā var naudu nopelnīt ar tik bezjēdzīgu uzlādes staciju?

Tie, kas vēl nav pamanījuši, tad lūk te var noskatīties kādai būtu jābūt mūsdienīgai uzlādes stacijai – https://www.youtube.com/watch?v=uzDLQ4gIFF4
480 kW un 6 pieslēgvietas. Kā tas programmētājs no kempower teica, tad nekad max. kapacitāte šādā konfigurācijā nav sasniegta, jo praktiski nemēdz būt tā, ka vienlaicīgi iebrauc vesels bars EV ar pilnīgi sausām bačām. Uz šādiem gudriem risinājumiem būtu jātiecas. Cerams mūsu pusē kaut kas tāds arī parādīsies, nevis šie bezjēdzīgie resnie torņi, kas spēj lādēt tikai vienu auto un ja noplīst, tad visa jauda vējā. Prakse arī rāda, ka ļoti bieža ir šo torņu nomiršana. Citiem vārdiem sūdīgs biznesa risinājums.

Tesla
Tesla
Viesis
15/10/2021 19:13

Ar tādām cenām varēja arī neatvērt šo staciju

Visvaldis
Visvaldis
Viesis
Atbilde  Tesla
25/10/2021 18:22

Bet tomēr kādam trazīttransportam.kam laiks ir svarīgāks par naudu,vai elektriskajiem autobusiem (B bus un tml.) var noderēt.

Visvaldis
Visvaldis
Viesis
15/10/2021 14:39

Augstās uzlādes cenu dēļ,tas var palikt par tādiem pašiem “muzeja eksponātiem” kā CSDD E-Mobi ātras uzlādes,kuras reti kāds apmeklē.

Visvaldis
Visvaldis
Viesis
Atbilde  Kārlis Mendziņš
25/10/2021 18:13

Katru svētdienu braucam garām Berģu un Biķernieku uzlādes stacijām,gandrīz vai vienmēr šeit neviens nav pieslēdzies.Elektromobīlisti stāsta,ka darbdienās uzlādējas blakus esošajā 100kW Energolukss,bet brīvdienās sēž uz “lēnās drāts “pie IKEA.

Vankel
Vankel
Viesis
Atbilde  Visvaldis
15/10/2021 18:08

Paliek mierā, tās ir garajiem braucieniem uz Eiropu. Vienīgi Polijā ir “caurums ainavā” šajā sakarā.
Un vispār, ņemot vērā šī brīža elektrības cenas, E-mobi 0,15 centi par 1 minūti nešķiet tik dārgi.

Pēdējoreiz rediģēja 3 gadi atpakaļ Vankel
Uldis
Viesis
15/10/2021 09:53

Šis tāds interesants video par uzlādes stacijām
https://youtu.be/vXzuFprlyrw

22
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: