Nissan atklājuši e-NV200 sekotāju – Townstar
Balstoties uz Nissan e-NV200 panākumiem, elektriskais Townstar ir piemērots vieglais komerctransportlīdzeklis uz nākotni orientētiem uzņēmumiem.
Balstoties uz Nissan e-NV200 panākumiem, elektriskais Townstar ir piemērots vieglais komerctransportlīdzeklis uz nākotni orientētiem uzņēmumiem.
Nissan atklāj jaunās paaudzes kompakto vieglo komerctransportlīdzekli (furgonu jeb LCV) – jauno Townstar. Ar pilnībā elektrisku piedziņu, kā arī ar degvielu darbināmu opciju, kura nevienam neinteresē, šis jaunais LCV ir paredzēts uzņēmumiem, kas domā ilgtspējīgi. Balstoties uz Nissan e-NV200 panākumiem, kas bija pionieris un līderis elektrisko vieglo komerctransportlīdzekļu tirgū, var sagaidīt, ka Nissan ir gatavi piedāvāt mūsdienīu risinājumu Townstar versijā.
Pilnīgi jaunais Townstar, piedāvājot divus efektīvus spēka piedziņas risinājumus, ergonomisku dizainu un unikālas tehnoloģijas, ir vispusīgi aprīkots, lai apmierinātu pastāvīgi mainīgās klientu vajadzības.
Emanuela Serazina (Emmanuelle Serazin), LCV un korporatīvās pārdošanas direktore, Nissan Europe
Ņemot vērā stingrākus emisiju standartus, piekļuves ierobežojumus pilsētām un arvien pieaugošo pieprasījumu pēc pēdējās jūdzes piegādēm, lieliem un maziem uzņēmumiem ir jāatrod efektīvi un ilgtspējīgi risinājumi, lai saglabātu konkurētspēju un optimizētu savu darbību.
Pilnībā elektriskais un jaunais Townstar būs aprīkots ar 44 kWh akumulatoru ar viedo enerģijas pārvaldību un akumulatora termisko dzesēšanu. Jaunais LCV aizstās e-NV200 un piedāvās 285 km (vēl nav apstiprināts) autonomiju, kas ir par 85 km vairāk nekā e-NV200. Townstar combi versija būs piemērota ģimenēm, piedāvājot uzglabāšanas iespējas līdz 775 litriem. No izsmalcinātām sēdekļu un durvju apdarēm līdz mūsdienīgai viduskonsoles un mērinstrumentu paneļa apdarei, Townstar sola piedāvāt vieglajām automašīnām līdzīgu komfortu.
Jaunais LCV atspoguļos Nissan Ariya iezīmes, ieskaitot standarta LED priekšējos lukturus un aerodinamisko priekšējo vairogu. Nissan Townstar būs aprīkots ar daudzām drošības tehnoloģijām, piemēram, sānu vēja palīgsistēmu un piekabes šūpošanās palīgsistēmu, inteliģento avārijas bremzēšanu ar gājēju un riteņbraucēju noteikšanu, kā arī brīvroku parkošanos un inteliģento kruīza kontroli.
Nissan pirmo reizi integrē apkārtskata pārvaldību (AVM) kompakto furgonu segmentā. Izmantojot kameru komplektu, sistēma parāda 360 grādu pārskatu par apkārtni transportlīdzeklim, nodrošinot autovadītājiem pilnīgu mieru, novietojot automašīnu stāvvietā. Arī ProPILOT uzlabotā vadītāja palīdzības sistēma būs pieejama.
Protams, Apple CarPlay/Android Auto un bezvadu tālruņa uzlāde, būs pieejamas. Šie savienotie pakalpojumi tiks parādīti, izmantojot 8″ skārienekrānu, kas ir savienots ar 10″ digitālo kombinēto instrumentu paneli.
Furgona versija būs ar līdz 3.9 m3 kravas telpu, kurā ietilpst divas eiro paletes un līdz 800 kg kravas, bet jaudīgākās variācijas ļaus vilkt līdz 1’500 kg. Kravas nodalījumā ir iebūvētas bīdāmās durvis sānos, kas atvieglo furgona izkraušanu, un iespēja iegūt 60/40 aizmugurējās durvis ar 180 grādu atvērumu vai viengabala aizmugures durvis.
Townstar ir veidots uz Nissan-Renault-Mitsubishi apvienības CMF-C platformas, kuras uzsvars ir uz kvalitāti un funkcionalitāti. Uz tā būs jaunais Nissan zīmola logotips, padarot Townstar par pirmo Eiropas modeli, kas ražots kopā ar to, un jaunākais, kas tiks ieviests saskaņā ar Nissan NEXT pārveidošanas plānu, kurā prioritāte ir ilgtspējīga izaugsme un rentabilitāte visā uzņēmuma globālajā darbībā.
Nissan piedāvās 8 gadu vai 160’000 km baterijas garantiju papildus 5 gadu vai 160’000 km automašīnas garantijai.
Nissan Townstar specifikācijas:
- Baterija: 44 kWh
- Jauda: 90 kw
- Griezes moments: 245 Nm
- Autonomija: 285 km (neapstiprināts)
- AC (Type2) uzlāde: 11 kW (standartā) vai 22 kW
- AC uzlāde 0-100%: 4h vai 2h
- DC (CCS) uzlāde: 70 kW
- DC uzlāde 10-80%: 40 min
- Bateriju dzesēšana: Iekļauta 22 kW AC uzlādei. Opcija 11 kW AC uzlādei.
Uzlādēts viedoklis
Ņemot vērā, ka šis dizaina ziņā ir krietni labāks par e-NV200, ko Uzlādēts testēja pirms 1.5 gada, varam iedomāties arī vidusmēra latvieti izvēloties šo biznesam vai ģimenei, vai abiem. Domājams, ka šis EV būs savam nosaukumam atbilstošs – pilsētas zvaigzne. Diez vai sacentīsies par rekordiem 1000 km testos, bet būs ļoti labi ikdienas rutīnai.
Lai gan 44 kWh visdrīzāk ir pietiekami priekš furgoniem, liekas, ka Nissan vajadzētu piedāvāt arī 60+ kWh opciju, kas dotu 400 km lielu autonomiju. Patīkami, ka ir normāla AC uzlāde, kas ļaus salīdzinoši ātri uzlādēt jebkurā garākā pauzē. Tomēr mulsina 40 min ātrā uzlāde. Uz ātro pārrēķinot, sanāk, ka vidējā uzlādes jauda ir 46 kW, kas būtu ļoti cienījami 50 kW DC jaudai, bet ne jau 70 kW.
Vai pamanījāt, ka šis būs pirmais EV ar jauno Nissan emblēmu? Tas nozīmē, ka tas būs pieejams vēl pirms Nissan Ariya. Un Ariya solās būt drīz klāt.
Ņemot vērā, ka tas ir taisīts uz Nissan-Renault-Mitsubishi apvienības platformas, var mest acis arī uz Renault Kangoo vai pat Mercedes eCitan.
Dikti gaidu, kad parādīsies PSA grupas e-Berlingo un brāļuki. Tika solīti uz 50kwh bateriju bāzes (kā e-208 utt).
Salīdzinot šo ar Peugeot Traveler,šis ar mazo mazītiņo 44kW bateriju paliek vienkārši par apsmieklu
https://www.peugeot.lv/lv/modelis-klasts/visi-modeli/traveller/tehniska-informacija.html?lcdv16=1PK0NMQKL5B0A0B0
Varēja tak ielikt vismaz Leaf 62 kW ar uzlabotu dzesēšanu.
Urrā, e-auto ir mehāniskais spidometrs un tahometrs. Tad jau droši vien komplektā arī Chedemo DC uzlādes ligzda 🙂
CCS. Rakstā tas ir minēts.
Jā, nepamanīju, ir gan: (iekavās). Tad varbūt jaunās DC uzlādes stacijas varēs aprīkot tikai ar CCS.
Uz to jau iet