Opel atklāj elektrisko Corsa versiju
Ar 330 km lielu autonomiju Opel piesaka savu pirmo elektroauto kopš pāriešanas uz PSA grupu. Corsa-e ir bāzēta uz Peugoet e208 platformas, bet sola būt lētāks variants.
Ar 330 km lielu autonomiju Opel piesaka savu pirmo elektroauto kopš pāriešanas uz PSA grupu. Corsa-e ir bāzēta uz Peugoet e208 platformas, bet sola būt lētāks variants.
Corsa ir Opel vispārdotākā automašīna ar vairāk kā 13.6 miljonu pārdotām vienībām kopš 1982. gada. Sestās paaudzes Corsa piedāvājumā būs arī elektriskā versija.
Corsa-e būs aprīkota ar 50 kWh bateriju (8 gadu garantija), kas dos 330 km (WLTP) lielu autonomiju, bet, izmantojot Eco režīmu, autonomiju var palielināt vēl par 40% (līdz ~460 km). Ar 30 minūtēm pietiktu, lai uzlādētu to līdz 80%, izmantojot 100 kW uzlādes staciju. Tomēr šobrīd Latvijā esošās uzlādes stacijas ir ar 50 kW jaudu, kas nozīmē, ka līdz 80% vajadzētu gandrīz stundu.
100 kW jaudīgais elektromotors paātrinās to līdz 50 km/h 2.8 sekundēs, bet 100 km/h tiks sasniegti 8.1 sekundē.
Opel vēsturē ir viena pilnīgi elektriskā automašīna Ampera-e un viens hibrīds – Ampera. Ampera-e līdz lielākajai daļai savu pircēju tā arī nenokļuva, jo ražošanas procesa uzsākšanas laikā Opel pārgāja no GM uz PSA grupu. Šīs pārejas rezultātā GM atteicās turpināt ražot Ampera-e (BOLT EV kopiju).
Ženēvas autoizstādē Peugeot atklāja e208. Opel Corsa-e dalīs ļoti lielu daļu no Peugeot brāļa, bet būs lētāks par to. Var sagaidīt, ka Nissan Leaf nākamgad būs nopietna konkurence.