Pirmais Volkswagen apvidus elektroauto ID.4 tagad pieejams Latvijā
Pie vietējiem Volkswagen dīleriem pieejams pirmais zīmola pilnībā elektriskais apvidus automobilis ID.4. Iesākumā ir pieejama modeļa Pro Performance versija ar 77kwh akumulatoru, nodrošinot līdz 520 km lielu autonomiju.
Pie vietējiem Volkswagen dīleriem pieejams pirmais zīmola pilnībā elektriskais apvidus automobilis ID.4. Iesākumā ir pieejama modeļa Pro Performance versija ar 77kwh akumulatoru, nodrošinot līdz 520 km lielu autonomiju.
Sākot no šodienas, pie vietējiem Volkswagen dīleriem pieejams pirmais zīmola pilnībā elektriskais apvidus automobilis ID.4. Tas piedāvā satriecošu virsbūves dizainu, pārsteidzoši ietilpīgu interjeru, pateicoties MEB platformai un garai garenbāzei, kā arī jaunākos tehnoloģiskos risinājumus, tai skaitā intuitīvu vadību, paplašinātās realitātes displeju, lielizmēra informācijas un izklaides sistēmu, kā arī pilnu autovadītāja palīgsistēmu klāstu. Iesākumā ir pieejama modeļa Pro Performance versija ar 77kwh akumulatoru un 150kW (204 ZS) jaudu, nodrošinot iespaidīgu nobraukuma distanci līdz 520 km (WLTP ciklā) ar vienu uzlādi. Visas ID.4 automašīnas klientiem Latvijā tiks piegādātas ar jaunāko programmatūras versiju, kas sniegs piekļuvi attālinātajiem atjauninājumiem, kā arī ar pagarinātu piecu gadu garantiju, siltumsūkni efektīvākai enerģijas patērēšanai aukstos laikapstākļos un lādēšanas kabeli mājsaimniecību kontaktligzdām. ID.4 bāzes versijas sākumcena būs zem 40 000 eiro ar PVN.
Mēs esam patiesi priecīgi piedāvāt nākamo sasniegumu ID. portfelī – Volkswagen pirmo pilnībā elektrisko apvidus auto ID.4. Tagad klienti var izmēģināt un pasūtīt ID.4 Pro Performance versiju ar 77kWh akumulatoru un 150kW (204 ZS) jaudu. Papildus tam šogad laika gaitā modeļu klāstu arī papildinās ID.4 Pure versija ar 52kW akumulatoru, kā arī pilnpiedziņas modelis – ID.4 GTX. Apvidus auto segments ir visstraujāk augošais, kā arī lielākais segments zīmola Volkswagen portfelī, tāpēc esam īpaši lepni mūsu klientiem piedāvāt apvidus auto kombinācijā ar elektrisko piedziņu. Mēs esam pārliecināti, ka ID.4 neliks vilties,
Volkswagen zīmola vadītājs Baltijā Justas Nekrošius
Trīs jaudas varianti. ID.4 Pro Performance ar 77kWh akumulatoru pieejams piecās dažādās aprīkojuma līnijās: Life, Business, Family, Tech un Max. Vēlāk būs pieejami vēl divi jaudas varianti – 109kW (148 ZS) un 125kW (170 ZS). Akumulators izvietots zem pasažieru nodalījuma, nodrošinot zemu gravitācijas centru un līdzsvarotu ass noslodzes sadalījumu. Lielie 21 collu diski izceļ elektriskā SUV sportisko dabu. Ar 16 centimetru klīrensu tas arī labi tiek galā ar mērenu bezceļu apvidu. ID.4, līdzīgi kā citi ID saimes locekļi, šobrīd pieejams ar aizmugurējo riteņu piedziņu. Šogad būs pieejams arī sportiskais modelis ID.4 GTX ar visu riteņu piedziņas sistēmu.
Ātra uzlāde. Visi ID.4 modeļi aprīkoti ar CCS lādēšanas kontaktligzdu ātrai līdzstrāvas (DC) uzlādei. Standarta līdzstrāvas uzlādes ātrums 52kWh akumulatoram ir 50kW (iespējams palielināt līdz 100kW), bet 77kWh akumulators nodrošina līdz pat 125kW lielu uzlādes ātrumu, tādējādi, veicot uzlādi ar līdzstrāvu, nobraukšanas distanci par 320 km iespējams palielināt nieka 30 minūtēs.
Pietiekami daudz vietas ģimenei un bagāžai. 4,58 metrus garais ID.4 veidots uz Volkswagen slavenās elektrisko automobiļu platformas MEB, pateicoties kurai šī apvidus auto interjera ietilpība ir līdzvērtīga nākamajai automobiļu klasei. Interjers tiek papildināts ar premium klases apdares materiāliem. Atkarībā no aizmugurējo sēdekļu atzveltņu pozīcijas, bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 543 līdz 1575 litriem. Pēc pieprasījuma Volkswagen aprīko visus ID.4 modeļus ar piekabes āķi, kura vilktspēja ir līdz 1 000 kilogramiem.
Dinamisks izskats. ID.4 eksterjeram ir atlētiskas proporcijas, lai panāktu vēl mūsdienīgāku izskatu un lielisku aerodinamiku – tā pretestības koeficients ir vien 0,28. Standarta aprīkojumā priekšējie lukturi ir gandrīz pilnībā aprīkoti ar gaismas diodēm, bet aizmugurējie lukturi var lepoties ar pilnu LED tehnoloģiju. Augstākā aprīkojuma versijai ir interaktīvi IQ. Light matrix LED priekšējie lukturi ar inteliģenti kontrolējamām tālajām gaismām. LED aizmugurējie lukturi un to 3D dizains rada jo sevišķi viendabīgu izskatu spoži sarkanā krāsā.
Jauns projekcijas līmenis. ID.4 Pro Performance inovatīvais paplašinātās realitātes displejs saplūst ar realitāti – piemēram, navigācijas sistēmas pagrieziena bultas parādās autovadītāja redzes laukā aptuveni 10 metrus priekšā automobilim. Pro Performance versijai ir arī Discover Pro navigācijas sistēma ar 25,4 cm (standarta aprīkojums Life, Business un Family modeļos) vai Discover Pro Max ar 30,48 cm (standarta aprīkojums Tech un Max modeļos) ekrāniem, kā arī mobilais tiešsaistes pakalpojums We Connect Start. Asistentu sistēmas braukšanu padara par vēl relaksētāku pieredzi, un tas jo sevišķi attiecas uz Travel Assist, kas jau standarta aprīkojumā pieejama Tech un Max modeļos. Volkswagen ID.4 modeļi Latvijā saņems jaunas funkcijas un padziļinātus tehniskos atjauninājumus, izmantojot W-LAN vai mobilo tīklu. Klientu automobiļiem vienmēr tiek nodrošināti jaunākie digitālie sasniegumi, pateicoties Over-the-Air atjauninājumiem.
Uzlādēts viedoklis
Lai arī cik ļoti VW teiktu, ka ID.3 ir viņu nākamais nozīmīgais attīstības solis aiz Beetle un Golf, ir pamatotas aizdomas, ka tieši ID.4 būs tas, kurš patiesībā būs šī titula cienīgs. Tīri tamdēļ, ka šāda veida mašīnas šobrīd ir populārākas.
Tā vispārīgi runājot, ID.4 ir paaugstināts ID.3. Ja klīrenss ir no svara, tad jāizvēlas ID.4, bet, ja ikdienā pārvietošanās notiek pa ceļiem, kuri ir mēreni gludi, tad ID.3 liekas loģiskāka (un nedaudz lētāka) izvēle. Tie, kas jau ir izmēģinājuši ID.4 saka, ka tas esot labāks par ID.3, ka sajūta esot vairāk premium. Tomēr, ja interese ir pēc premium, tad jāzina, ka Audi Q4 e-tron arī tūlīt būs piedāvājumā.
Par 40 000 eur būs APVIDUS auto ar 15 cm klīrensu un priekšpiedziņu 😀
“bāzes versijas sākumcena būs zem 40 000 eiro ar PVN.”
Paveram vaļā http://www.volkswagen.lv, atrodam modeli, paņemam cenrādi – sākot no 48 469 eur (ar pvn). Kaut kas neiet kopā ar to preses relīzi? Vai pagaidām nopērkamas tikai krutākās versijas? Un bāzīte būs vēlāk?
Bet nu jā, 50k joprojām diezgan sālīti, smuks auto, man patīk, bet pa kabatai šādas cenas ir salīdzinoši retajam.
Bāzes versija vēl nav ielikta. Šobrīd var nopirkt “krutāko”
Ok, paldies, skaidra bilde! Nu šā vai tā uz 45k jau jārēķinās vismaz. Zinām jau kā dīleri darbojas un kāda ir tā “cena sākot no” parasti 🙂
Līdzīgi, kā aiziet uz apavu veikalu, kur ir izpārdošana ar atlaidēm līdz 50%, tas ko gribi, drīzāk bez atlaides vai max ar 10% atlaidi, galvenais jau ieinteresēt Tevi un ievilkt iekšā. 🙂