Renault ar partneriem izstrādās un ražos jaunas paaudzes elektromotoru

3

Renault Group, Valeo un Valeo Siemens eAutomotive paziņoja, ka ir parakstījuši starpresoru vienošanos ar mērķi veidot stratēģisku partnerību, lai Francijā projektētu, kopīgi izstrādātu un ražotu jaunas paaudzes elektromotoru, neizmantojot retzemju metālus.

Renault Group, Valeo and Valeo Siemens eAutomotive

Renault Group, Valeo and Valeo Siemens eAutomotive

Renault Group, Valeo un Valeo Siemens eAutomotive paziņoja, ka ir parakstījuši starpresoru vienošanos ar mērķi veidot stratēģisku partnerību, lai Francijā projektētu, kopīgi izstrādātu un ražotu jaunas paaudzes elektromotoru, neizmantojot retzemju metālus.

Visi iesaistītie partneri apvienos savas zināšanas un pieredzi, lai izstrādātu unikālu elektropiedziņas sistēmu, kas ar mazāku enerģijas daudzumu nodrošinās lielāku jaudu, turklāt tās izstrādē netiks izmantoti retzemju metāli.

Katrs no trim partneriem sniegs savu ieguldījumu divu galveno elektromotora daļu – rotora un statora – izstrādē un ražošanā.

Renault izstrādās un ražos EESM (electrically excited synchronous motor) rotora tehnoloģiju. Izstrādāta, neizmantojot retzemju metālus, šī tehnoloģija nodrošinās augstāku energoefektivitāti. Papildus detaļu piegādei, balstoties uz katra uzņēmuma zināšanām, Renault izstrādāsarī Renault Group paredzēto vispusīgā dzinēja kopējo arhitektūru.

Valeo un Valeo Siemens eAutomotive izstrādās un ražos statoru, kura pamatā ir Valeo tehnoloģiskās zināšanas par vara stiepļu komplektēšanu. Valeo unikālās zināšanas ļauj statorā blīvāk izmantot varu, tādējādi panākot lielāku jaudu, nepatērējot vairāk elektroenerģijas.

Renault Group, Valeo un Valeo Siemens eAutomotive būs pirmie, kas, sākot no 2027. gada, masveidā ražos 200 kW elektromotoru, neizmantojot retzemju metālus. Dzinēja ražošana paša autoražotāja vajadzībām notiks Renault Group Kleonas (Cléon) rūpnīcā Normandijā, Francijā.

Esam pagodināti sadarboties ar Valeo – uzņēmumu, kura zināšanas ir atzītas un novērtētas visā pasaulē. Kopā mēs izstrādāsim un izveidosim jaunas paaudzes augsto tehnoloģiju elektromotorus, kas tiks ražoti mūsu rūpnīcā Kleonā. Šī sadarbība parāda mūsu spēju būt autobūves nozarē notiekošās elektroauto revolūcijas priekšgalā un radīt Francijā jaunu autobūves vērtību ķēdi.

Luka de Meo (Luca de Meo), Renault Group izpilddirektors

Automobiļu elektrifikācijas pionieri Renault Group, Valeo un Valeo Siemens eAutomotive aizsāk jaunu nodaļu elektromobilitātes tehnoloģiju vēsturē.

Šīs stratēģiskās sadarbības rezultātā tiks sperts liels solis uz priekšu elektromobilitātes virzienā. Kopā ar Renault Group mēs veidojam jaunas paaudzes automobiļu elektromotoru, kas atbrīvo no nepieciešamības izmantot retzemju metālus. Šis jaunais dzinējs atbildīs pašām stingrākajām vides prasībām un augstākajiem veiktspējas standartiem.

Kristofs Perilā (Christophe Périllat), Valeo izpilddirektors

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
3 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Bytec
Bytec
Viesis
21/02/2022 18:33

Njā, MEB platformas auto, manuprāt, arī izmanto indukcijas motorus, kas ir bez “retajiem” elementiem.

Vankel
Vankel
Viesis
Atbilde  Bytec
21/02/2022 19:20

MEB aizmugurē ir ar pastāvīgajiem magnētiem, priekšā indukcijas.

Vankel
Vankel
Viesis
21/02/2022 14:59

Arī šeit nonācis “sensācijas” rakstiņš.
Renault ZOE jau labu laiku ir ārējās ierosmes motors, kuru ražo pieminētajā Kleonas rūpnīcā. Jā, mazākas jaudas kā 200kW.
Sākot ar iX3 BMW visos jaunos auto lieto ārējās ierosmes motorus. Šķiet ka arī 200kW robeža jau ir pārsniegta.
Izskatās ka rakstā apgalvotais nav patiesība.

3
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: