Renault lietotās elektroauto baterijas iegūst “otru dzīvi”

0

Beļģijā ir izvietota enerģijas uzkrāšanas sistēma, kas sastāv no lietotām baterijām, kuras iepriekš tika izmantotas Renault Kangoo Z.E. elektroauto. Sistēma nodrošinās ne tikai elektroenerģijas pieprasījuma izlīdzināšanu, bet arī kalpos kā peļņas ieguves avots.

Renault Omnicore baterijas

Renault Omnicore baterijas

Beļģijā ir izvietota enerģijas uzkrāšanas sistēma, kas sastāv no lietotām baterijām, kuras iepriekš tika izmantotas Renault Kangoo Z.E. elektroauto. Sistēma nodrošinās ne tikai elektroenerģijas pieprasījuma izlīdzināšanu, bet arī kalpos kā peļņas ieguves avots.

Baterijas, kas ņemtas no Renault elektriskā furgona Kangoo Z.E., ir paredzētas pārstrādes uzņēmumam Umicore . Tās nodrošinās stabilitāti elektroenerģijas tīklam un darbosies kā ieņēmumu radītājs Umicore Olenas pilsētas (Beļģija) rūpnieciskajā vietā.

Tīkla stabilitātes saglabāšana tā darba frekvencē ir būtiska, lai laikā, kad aizvien vairāk elektroenerģija tiek ražota necentralizēti, tas varētu strādāt stabili. Elektroenerģijas uzkrāšanas sistēmas kā šī nozīmē arī to, ka atjaunīgie enerģijas avoti – raksturoti kā periodiski vai precīzāk kā mainīgi enerģijas resursi – var vieglāk integrēties. Sistēma arī palīdzēs uzņēmumam uzturēt enerģijas kvalitāti, lai nodrošinātu uzņēmuma darbību.

Renault Omnicore baterijas
Renault Omnicore baterijas

Tehnoloģiju nodrošinātājs Connected Energy apgalvo, ka šādā veidā, izmantojot elektroauto akumulatorus kā stacionāras enerģijas uzkrāšanas sistēmas (ESS), to kalpošanas laiks var pagarināties pat par septiņiem gadiem. Umicore projekts ir ar 1.2 MW jaudu un 720 kWh energoietilpību.

Divkāršojot akumulatora vērtību

Baterijas, kas paredzētas priekš elektroauto ir augstas kvalitātes, jo tiek taisītas pēc augstākajām tehniskajām specifikācijām un standartiem, lai nodrošinātu drošu un uzticamu lietošanu tik daudzveidīgos pielietojumos kādi ir automašīnām.

Parasti mēs saņemam akumulatorus, kad to jauda ir samazinājusies līdz 70%. Mūsu piegādātās baterijas ir izpildījušas mūsu tehniskos kritērijus un specifikācijas un tiek sertificētas, pirms mēs tās atkārtoti izmantojam stacionārajās uzglabāšanas programmās.

Marks Beilijs, Connected Energy galvenais tirdzniecības vadītājs (CCO)

Cirkulārā ekonomija un ilgtspējība ir liels izaicinājums, kas jāatrisina. Izmantojot vairākkārtīgi baterijas, kas oriģināli paredzētas automašīnām, palielina to un tajās esošo materiālu, tai skaitā, kobalta, vērtību, lai izmantotu citos scenārijos.

Aprites ekonomika baterijām un to materiāliem

Lai nodrošinātu drošu frekvences reakcijas pakalpojumu, Connected Energy E-Stor firmas sistēma ir savienota ar uz vietas esošu ģeneratoru un izkliedētas enerģijas platformu, kuru pārvada Brits Kiwi Power.

Renault Omnicore baterijas
Renault Omnicore baterijas

Kiwi Power pārvalda un optimizē sistēmas aktīvus. Šī projekta vadītājs ir Beļģijas enerģijas piegādātājs ENGIE.

ENGIE tic akumulatoru sistēmu tehnoloģijai. Pašreiz notiekošajā enerģijas pārejā mums ir rūpīgi jādomā par to, kā enerģiju var ražot citādā veidā un kā ENGIE var piedāvāt klientiem piemērotus risinājumus un pakalpojumus.

ENGIE Generation Europe vadītājs Sedriks Osterīts

Umicore Olen objekta vadītājs Gerts Defiū sacīja, ka akumulatori palīdz gan stabilizēt elektrotīklu, gan palielina Umicore “ilgtspējīgu enerģijas risinājumu, tostarp vēja turbīnu un koģenerāciju spēkstaciju, izmantošanu”, vienlaicīgi paplašinot kompetenci lietoto akumulatoru jomā.

Umnicore arī sadarbojas ar BMW pie citiem projektiem.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: