“Gada Auto” pretendenta apskats: Renault Megane E-Tech

Renault Megane E-Tech ir pilnīgi cita Megane, kā ierasts. Tā ir laba lieta. Vai ar jauno dizainu klāt nāk arī labs elektroauto?

Renault Megane e-Tech

Renault Megane e-Tech

Renault Megane E-Tech ir pilnīgi cita Megane, kā ierasts. Tā ir laba lieta. Vai ar jauno dizainu klāt nāk arī labs elektroauto?

Pirmais Renault modelis, kas valkā zīmola jauno “Nouvel’R” logotipu. Dizains ir pretrunā tradicionālajam kompaktajam sedanam, piešķirot modelim spēcīgāku raksturu, bet arī labāku aerodinamiku un ekonomiju. Tas arī lielā mērā balstās uz augsto tehnoloģiju un hi-fi dizainu, piemēram, ventilācijas režģi un lāzergravējumi. Sēdekļu audums pirmo reizi nepiespieda lūkot komplektācijā ādas sēdekļus. Beidzot esam nonākuši tajā fāzē, ka ir arī kvalitatīvas alternatīvas ādas sēdekļiem. Arī šuvums visā salonā ir lielisks. Ļoti, ļoti kvalitatīvi un estētiski.

Salīdzinājumam, Renault Megane E-Tech izskatās tradicionāli. Tas pārņem plaši pazīstamās modeļu sērijas nosaukumu. Dizains izskatās smags, kā jau SUViem pienākas. Jāpiemin arī lielie 20 collu diski.

Renault Megane e-Tech
Renault Megane e-Tech

Raksturs tomēr ir atšķirīgs. Piemēram, Renault salonā šķiet nesalīdzināmi pieaugušāks un kvalitatīvāks. Materiālu izvēle ir labāka –apgalvojums, kas gadu desmitiem šiem diviem zīmoliem bija iedomājams tikai otrādi.

Pirmais, kas nāk prātā atminoties pieredzi ar E-Tech ir iekāpšanas meldiņi. Tie ir tik lieliski, ka šī, it kā nesvarīgā dēļ būtu šo auto gatavs iegādāties. Vēl piekodināšu, ka salonā ir salīdzinoši daudz pārstrādātu materiālu,to vērts paturēt prātā.

“OK, Google”

Maksimālā līdzstrāvas uzlādes jauda ir 130 kW. Daudz svarīgāka par šo nominālvērtību ir maršruta vadības kvalitāte: Renault Megane E-Tech balstās uz Google operētājsistēmu. Un tas darbojas iespaidīgi labi.

Operētājsistēmā Android Automotive ir iebūvēts Google palīgs, Google Maps un Google Play, lai nodrošinātu noderīgu, personalizētu un vienmērīgu braukšanas pieredzi. Tādējādi katra lietotāja profilu var saistīt ar viņa personīgo Google kontu, lai iegūtu padziļinātu pieredzi. Turklāt dažādas lietotnes ‘My Renault’ funkcijas padara automašīnas lietošanu vēl interaktīvāku. Vēl pieminēšu, ka abi 12 collu ekrāni paši par sevi ir lieliski, pieredzes ziņā šī ir viena no top lietotāju pieredzēm starp tirgū nopērkamajiem elektroauto.

Google gan nepalīdzēja iestrādātajam bezvadu lādētājam pildīt savu funkciju. Šis ir pirmais gadījums, kad tas nestrādāja pietiekami labi, ja strādāja vispār. Katrā ziņā uzticēties tam nevar, no kā izriet, ka šī ekstra ir lieka. Nāksies vien iztikt ar veco, labo kabeli. Pieļauju, ka ražošanas brāķis, bet kas to lai zina.

1-pedal drive? Nē, paldies.

Šis, manuprāt, ir vienīgais iemesls kādēļ šo auto neiegādātos. Neesmu inženieris, bet liekas, ka šo ieviest standarta komplektācijā problēmām nevajadzētu būt. Gan jau izmaksas arī nebūt nemainītu tirgus cenu, uzskatu, ka auto vērtību tas tikai palielinātu.

Renault Megane e-Tech
Renault Megane e-Tech

Uzskatu, ka katram mūsdienīgam elektroauto ir jābūt šai funkcijai standarta komplektācijā. Punkts.

Fakts, ka šis auto tika izvirzīts kā “Gada auto” nemaz neliekas pārsteidzošs, tuvākais konkurents šim auto, manuprāt, būtu Cupra Born, bet rezultātus vēl nezinām un gaidām ar nepacietību! Lai gan tautā runā, ka elektroauto žūrijai joprojām pie sirds neiet, bet tas ir tikai laika jautājums.

Renault Megane e-Tech:

  • Baterija: 40 vai 60 kWh 
  • 0 – 100 km/h: 7.4-10.0 sec 
  • Ātrā uzlāde (10–>80%): 29 min (max. 129 kW) 
  • Reālais nobraukums: 250 km (40kWh baterijai, WLTP 300 km), 360 km (60kWh, WLTP 450 km) 
  • Patēriņš:
    • 40kWh: 16.0 kWh/100 km (15.8 kWh/100 km tehniskajā lapā)
    • 60kWh: 16.7 kWh/100 km (16.1 kWh/100 km tehniskajā lapā)
  • Aizmugurējais bagāžnieks: 440 L 
  • Priekšējais bagāžnieks: nav
“Gada Auto” pretendenta apskats: Renault Megane E-Tech baneris2 2 scaled 1
“Gada Auto” pretendenta apskats: Renault Megane E-Tech rudolfs 1297
balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x