Renault prezentē jauno 100% elektrisko Trafic komercauto

0

Renault Trafic ir bestsellers, kuram kopš 1980. gada uzticējušies vairāk nekā 2,4 miljoni profesionāļu.

Renault Trafic Van E-Tech electric

Renault Trafic Van E-Tech electric (Publicitātes attēls)

Renault Trafic ir bestsellers, kuram kopš 1980. gada uzticējušies vairāk nekā 2,4 miljoni profesionāļu.

Virsi Degviela Hvo Adsell Destop Mobile Giga 932x300

Modeļa radurakstos kopā ar jauno Renault Kangoo Van E-Tech electric un Master E-Tech electric tagad ierakstīta arī Trafic versija, kas papildina Renault pilnībā elektrisko vieglā komerctransporta automobiļu līniju.

Visas Trafic priekšrocības pilnībā elektriskā formātā

Trafic jaunā versija iet visu pārējo Renault elektrisko vieglo komercauto pēdās – tā nezaudē neko no iekšdedzes modeļu priekšrocībām un vienlaikus nodrošina augstu veiktspēju, kā arī plašas izvēles un individuālās pielāgošanas iespējas.

Renault Trafic Van E-Tech electric ir mantojis visas priekšrocības, kas nodrošinājušas šī modeļa lielos panākumus pēdējos četrdesmit gadus, padarot to par ikonu savā segmentā un ierindojot starp trim visvairāk pārdotajiem vieglā komerctransporta automobiļiem Eiropā. Arī Latvijas vieglo komercauto tirgū, kur Renault jau gadiem ieņem vadošās pozīcijas, ir vērojamas līdzīgas tendences, un līdz ar jaunā elektriskā Trafic nonākšanu tirdzniecībā profesionāļiem būs vēl plašākas iespējas izvēlēties savai nodarbei piemērotāko kravas furgonu.

Renault Trafic Van E-Tech electric
Renault Trafic Van E-Tech electric (Publicitātes attēls)

Trafic Van E-Tech electric joprojām ir ārkārtīgi daudzpusīgs, jo piedāvā vairāk virsbūves variāciju un plašākas kravas telpas pielāgošanas iespējas nekā citi šobrīd nopērkamie kravas furgoni:

  • divi garumi (5,08 metri un 5,48 metri) un divi augstumi (1,967 metri un 2,498 metri);
  • kravas telpas tilpums (kravas furgonam) no 5,8 kubikmetriem līdz 8,9 kubikmetriem;
  • iespēja pārvadāt līdz 4,15 metriem garus priekšmetus (pagarinātajā L2 versijā ar lūku starpsienā);
  • Līdz 920 kg vilktspēja un 1,1 tonnas kravnesība;
  • pieejams viegli pārbūvējamā versijā ar pilnīgi līdzenu grīdu;
  • izcila modularitāte un gandrīz bezgalīgas individuālas pielāgošanas iespējas, ko nodrošina  vairāk nekā 359 Renault apstiprināto virsbūvju izgatavotāju tīkls.

Personīgo mantu glabāšanai salonā pieejamas novietnes ar 88 litru kopējo ietilpību (19,7 litri konsolē, 14,6 litri durvīs, 54 litri sēdeklī).

Dažās aprīkojuma versijās cimdu nodalījums faktiski ir Easylife atvilktne ar 6,6 litru tilpumu un atjautīgu atvēršanas sistēmu, kas ir īpaši parocīga vadītājam.

Trafic Van bija pats pirmais vieglais komercauto ar “mobilo biroju”. Nolokot vidējā sēdekļa atzveltni, tā pārtop par rakstāmgaldu (ar spraugu bloknota turēšanai) vai galdu maltītēm. Pateicoties Renault Trafic Van, šis atjautīgais aprīkojuma elements nu jau ir kļuvis par obligātu nepieciešamību tirgotājiem.

Litija jonu akumulators ar 52 kWh ietilpību ļauj jaunajam Trafic Van E-Tech electric starp uzlādēm nobraukt līdz pat 297 km (WLTP). Ar to parasti pilnībā pietiek pilnai darba dienai, turklāt nodrošinot viszemākās izmaksas gan īpašniekam, gan lietotājam.

Akumulatoriem ir 8 gadu jeb 160 000 km garantija. Ja akumulatora kapacitāte garantijas laikā noslīd zem 70 % no nominālā līmeņa, to nomaina bez maksas.

Jaunajam Trafic Van E-Tech electric uzstādīts 90 kW (122 ZS) elektromotors ar 245 Nm tūlītēji pieejamo griezes momentu, tādēļ braukšana jebkādos apstākļos ir plūdena un relaksējoša. Vajadzības gadījumā vadītājs var ieslēgt Eco braukšanas režīmu ierobežo automobiļa jaudu un nodrošina optimālu sniedzamību, savukārt Trafic Van E-Tech electric“tālbraucēju” versijas maksimālais ātrums tiek ierobežots pie 90 km/h, un šāds auto var nobraukt līdz 322 km.

Renault Trafic Van E-Tech electric
Renault Trafic Van E-Tech electric interjers (Publicitātes attēls)

Tradicionālajā hidraulisko bremžu sistēmā ietilpst ARBS (Adaptative Regenerative Brake System – adaptīvā reģeneratīvā bremžu sistēma), kas ļauj maksimāli atgūt enerģiju.

Jaunajam Trafic Van E-Tech electric  pieejami trīs dažādi lādētāji:

  • ar visu veidu mājsaimniecības kontaktligzdām saderīgs vienfāzes 7 kW maiņstrāvas lādētājs;
  • 22 kW ātrais maiņstrāvas lādētājs publiskām uzlādes stacijām, kas nodrošina papildu 50 km sniedzamību (WLTP) mazāk nekā 25 minūtēs;
  • 50 kW ātrais līdzstrāvas lādētājs, kas būs pieejams nākamgad.

Visbeidzot – viedtālruņa lietotne MyRenault vai Renault Easy Link multivides sistēma (visu versiju standartaprīkojumā) jaunajā Trafic Van E-Tech electric nodrošina vairākus modelim specifiskus  pakalpojumus, tostarp:

  • ieplānotu akumulatora uzlādi un attālinātu akumulatora statusa uzraudzību;
  • ieplānotu salona uzsildīšanu;
  • uzlādes punktu atrašanu jūsu maršrutā;
  • ar akumulatora atlikušo lādiņu sasniedzamo galamērķu saraksta izveidi.

L2 (H1 un H2 Van, FloorCab un CrewCab) pasūtīšana sāksies šī gada oktobrī, savukārt piegādes –  novembrī. L1 (H1 Van un CrewCab) pasūtīšana sāksies novembrī, bet piegādes – decembrī.

Ražots Francijā – Saduvilas rūpnīcā

Lēmums par Renault Trafic ražošanu Saduvilā (Sandouville) tika pieņemts 2010. gadā. Šīs rūpnīcas pārveidošanā un modernizēšanā Renault ieguldīja 230 miljonus eiro, un tagad tajā iespējams ražot vieglo komercautomobili, kam iespējamas 600 dažādas variācijas.

Ražošana sākās 2014. gadā, un, rūpnīcas darbiniekiem strādājot divās maiņās, no Saduvilas ik dienas izbrauc gandrīz 600 jauni Renault Trafic furgoni – jeb viens Trafic ik pēc 80. Aptuveni 75 % no šajā rūpnīcā saražotajiem automobiļiem tiek eksportēti.

Saduvila joprojām ir ļoti moderna rūpnīca un gatavojas Trafic E-Tech 100% electric izlaišanai.

1677 darbinieki Saduvilas rūpnīcā ražo automobiļus arī Nissan zīmolam (Primastar) un Renault Trucks smagos automobiļus (Trafic Red Edition), un uzņemas dažādos izaicinājumus saistībā ar pāreju uz citu enerģijas veidu izmantošanu un dekarbonizāciju (2023. gada februārī rūpnīcas energopārvaldības sistēma ieguva ISO 50001 sertifikātu), procesu digitalizāciju un inovācijām.

Jaunā Trafic Van E-Tech electric dzinējs un lādētāji ir izgatavoti Renault rūpnīcā Klē (Cléon), Normandijā, akumulators tiek salikts Flē (Flins), savukārt Grec-Armviljē (Gretz-Armainvilliers) automobilis tiek elektrificēts.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: